Gå til innhold

Trenger sårt gravide venneri Tønsberg! Termin februar 2010!


ansjaangell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hey.. jeg får desverre ikke kommet på lørdagen.. skal på 75årslag.. men dere får kose dere som kan..kanskje vi ses på en annen treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få kafeene som er i byen stenger tidlig har jeg skjønt, foruten om maskinistenes hus, men den har jo ikke åpnet enda. Hvis ikke må det bli brygga. Men blir det treff på lørdag eller går denne ut? Jeg kan i alle fall komme en svipptur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kunne gått ann å ta cafe på formiddagen, kansje 1-2 tia da? det hadde jo vært gøy, om det blir få personer så gjør vell ikke det noe:) men er usikker på hvem som kan til nå.. stemmer det at dere kan bli med.. gladoghappy,baby i julegave, idams og kanskje ida-27 og mammas lille venn en gutt? slik at vi finner ut om det blir et treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg får desverre ikke kommet imårra. Men jeg håper jeg får møtt dere på Torsdags-treffet.. Ha en Fin Lørdag alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei dere !!

Jeg kommer på treffet på esmeralda på torsdag !! :)

Håper det er mange å treffe der da. Så blir jeg hjemme med min kjære lørdagkvelden.

 

Vi snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 år og gravid med min 4. Termin i Februar.

Bor midt mellom Tønsberg og Sandefjord. Ser det skal være treff i Sandefjod nå Onsdag den 26.Aug.

Noen av dere som kunne tenke seg å dra dit?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin med mitt første barn i februar! Er ganske nyinnflyttet til tønsberg så hadde vært superkoselig å komme i kontakt med flere som har kul på magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi prøve med et treff 11.september eller? Passer det for deg idams, eller kommer du ikke hjem før sent? Krysser fingerne for at det ikke blir i helga, for da skal vi hjelpe broren min med å flytte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia. Jeg kan den 11. september, men er ikke hjemme før kl 19.00 i alle fall. Men nå er det satt opp treff den 3. september også, så det er kanskje bedre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm...jeg jobber også i 5 etasje på sykehuset. ;) Jobbet lenge på 5a, men har nå begynt på med.ov. Har termin 7 feb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann!

 

Kom litt sent inn på barnimagen og denne linken. Har nettopp flytta til Tønsberg, kjenner nesten ingen og er gravid for første gang, termin 11. mars. Jeg vil gjerne være med på treff i fremtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Da er de bare å følge med på treffene som blir satt opp løpende.. Vi skal ha et nytt treff på torsdag 17.09.09.

 

De er veldig hyggelig om du kan komme:-) Vi snakkes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...