Gå til innhold

Trenger sårt gravide venneri Tønsberg! Termin februar 2010!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei

Jeg prøvde og starte en tråd her også, men fikk ikke respons. Kan jo være siden det er sommerferie.

Jeg har termin 19 desember. Hadde håpet det ble satt opp treff i tønsberg, med mange jenter. :)

Vi kan jo holde kontakten litt her inne og se fremover ??

Så kan vi jo treffes etterhvert over en kaffe.

Jeg er foresten 30 år

Annonse

er ikke helt med på åssen denne siden funker, har ikke blitt brukt mye hehe, men siden det er flere som har lyst på et treff å æ kunne ihvertfall tenke mæ et treff for kjenner ikke så mange her i området:S er dere med på et treff i begynnelsen av august?

Ser ut for at det kan bli et treff på oss :)

Jeg er ikke hjemme fra ferie før 12 august. Hadde vert kjempe kos om det ble et treff etter dette ?

Kanskje flere melder interesse fremover :)

Gleder meg til å treffe dere!!!

Ikke ille ment til dere unge gravide, men godt å se at det er noen her på min egen alder også :-)

Blir gjerne med på kafè jeg, om jeg ikke er på jobb eller må være hjemme med barn.

Har forresten termin 31 desember :-)

Annonse

Hei igjen

Jeg er ferdig med ferie og har begynt å jobbe igjen, men jobber turnus på sykehuset så litt vanskelig å si når det passer for meg. Uansett så har jeg veldig lyst til å møte dere, så hvis det bestemmes en dag og tid så får jeg se om det passer eller ei. Forhåpentligvis møtes vi flere ganger??

Hei!

Jeg er ei jente på 25 år som er gravid for første gang, og har termin 18 november. Prøvde å sette opp noen treff, men vi vart ikke så mange. 4 stk føste gangen og to andre gangen. Etter det har de vel ikke vert noen som har prøvd å få i gang noe treff. Hadde vert veldig morro å treffe flere her i Tønsberg. Kjenner ikke så mange her, og det er jo morro å snakke med flere i lik situasjon. Håper dere har plass til en til:-)?

siden det virker som det er endel som kunne tenke seg et bim treff like mye som meg så prøver æ å sette opp et treff neste helj, håper de fleste kan da:D hadde vært fryktelig gøy å få til et treff å bli kjent med dere:)

Hei hei

Min kjære er akkurat kommet fra jobb, på fredagen, så jeg tror jeg vil ha lørdagskvelden sammen med han.........

Hadde jo vert kos om vi kunne treffes på ettermiddagen over en kaffe eller noe ??

Vet ikke om andre er enige her ??

Hei,så akkurat nå at dere prøver på et møte ,så jeg blir gjerne me :-) er 28 år å har termin i november . Er også "nyinnflytter" så kjenner nesten ingen her.

Og kaffekopper blir jeg også gjerne me på :-)

jeg vil gjerne være med også... er ikke lenge til jeg har termin..men det hadde vært moro å møtt andre gravide mens jeg fortsatt har mage:) men jeg har ikke bil før neste uke da:( samboern klarte å krasje med bilen vår sist uke:S

bor på revetal..så det er litt langt unna uten bil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...