<3 mine søte små<3 Skrevet 18. juli 2009 #26 Skrevet 18. juli 2009 jeg bruker kun en eller annen form for teppe.. når det er sterk sol ute.. for å skjreme litt.. men dekke til halve( den siden solen er sterkest på). eller bare legger den litt over kalasjen. nå er min lille 9 mnd.. sove i sportsvogn.. og det er alltid sirkulasjon.. når min lille har sovnet.. tar jeg bort teppet.. er bare i innsovnongsprossessen.. han har problemer med å få sove dersom det er alltfor sterkt lys..
frinella Skrevet 18. juli 2009 #27 Skrevet 18. juli 2009 Jeg jeg liker heller ikke det, og hva er poenget å kjøpe så dyr vogn når du alikevel skal legge teppe over den. Jeg har begynt å kalle de burkavognser jeg da. Jeg skjønner ikke hvordan folk kan si at det blir luft gjennom hullene i helsetepper. Men hva sier helsestasjonene?
LadyLuck & Skrevet 18. juli 2009 #28 Skrevet 18. juli 2009 bruker et hjemmeheklet teppe med store masker/hull, så god sirkulasjon..
frinella Skrevet 18. juli 2009 #29 Skrevet 18. juli 2009 ER det noen som har målt tempraturer der inne i vognen? jeg kan ikke gjøre det for jeg bruker ikke teppe over vognen.
solstråle69 Skrevet 18. juli 2009 #30 Skrevet 18. juli 2009 Jeg lurer VELDIG på hvordan du vet at det er "god sirkulasjon"?...
Lillepusen-78 Skrevet 18. juli 2009 #31 Skrevet 18. juli 2009 Har aldri teppe over vogna, nei. Ble advart mot det på barsel. Når fagfolk advarer mot noe (og det i tillegg virker fornuftig), ser jeg ingen grunn til å ikke følge anbefalingen..... Og på meg virker det lite behagelig å sove i en vogn som har hele åpningen tettet med teppe!
OleMari Skrevet 18. juli 2009 #32 Skrevet 18. juli 2009 At barn er forskjellige har en god del med saken å gjøre. Noen barn sovner lettere enn andre. De kan legges i vogna, trilles litt og vips så sov h*n. Da trenger en jo ikke noe teppe, skjerm osv. Andre har vanskeligere for å sovne og kan derfor trenge sjerming fra omgivelsene. Da kan det ofte hjelpe med et helseteppe el over åpningen til barnet sover.
Snupi27 Skrevet 18. juli 2009 #33 Skrevet 18. juli 2009 teppe er nå en ting. jeg bruker ikke noe form for teppe foran åpningen. men solskjerm.. jeg har sett noen som henger jakkene sine over åpningen og tetter helt igjen. det syns jeg ikke noe om. jeg har oxo sett noen som bruker trekket til bagdelen foran åpningen. de knepper igjen på siden og istedenfor å feste den nede ved beina drar de den så den sitter fast på kalesjen.. DET må bli varmt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå