Gå til innhold

Skilsmisse for John and Kate + 8 altså?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan faktisk skjønne at dette måtte ende med skilsmisse.. Hun behandlet han som et barn og veldig nedverdigende. Jeg klarte ikke å se på den serien pga oppførselen hennes, så kan bare forestille meg hvordan det var for han å leve slik hver dag... Stakkars mann, godt at han kom seg unna og bra at ungene slipper å fortsette å lære at en behandler partneren sin på en slik måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sluttet å se episodene for lenge siden. Ble lei av måten hun behandlet han på, men også hans manglende "mannlige" oppførsel.

Synes begge to oppførte seg som to drittunger veldig ofte.

Penger, rikdom og berømmelse. Hva gjør det ikke med mennesker etterhvert.

Jeg synes barna deres har blitt eksponert nok også.

Skrevet

12:01: En kan ikke slå alle over en kam og bestemme at to egg (som fremdeles kan ende i sekslinger) er nok. Det avhenger av alder, medisiner, diagnose, anamnese osv... I Norge har en en "grense" på to egg, men av bl.a. grunnene over, kan en få satt inn fler. Når det gjelder antall egg som settes inn, må avgjørelsen tas av en eller fler som er utdannet og har kompetansen til å ta valget og kjenner den enkelte pasienten det er snakk om.

Skrevet

Håper de kutter ut å være på TV for barnas skyld.

Skrevet

Ja, heldigvis er ikke slikt tillat her til lands. Helt utrolig hva folk gjør for penger og/eller PR...

Skrevet

Jo Jon jobbet i ett datafirma.

Skrevet

HAR NOEN EN LINK TIL HVOR JEG KAN SE DISSE EPISODENE GRATIS ? :-)

Skrevet

se fra 06:30.

Huff.Skjemmes

Skrevet

07:56: Kate:"The only place in my house I have left is my kitchen. Dont come past the iceland.It like makes me panic!!"

Skrevet

hun er sikkert den ene som har måtte styrt og organisert hele familien på 10 personer i alt . Hvis man ikke er nøye og rødder opp etter 8 unger, hvordan trur dere det egentlig hadde sett ut i huset??

Synes hun er utrolig flink, og gjør så godt hun kan. Tenk at dere sitter og følger med på serien som noen grbber, og så klager dere på hva folk gjør for pr og berømmelsen sin skyld osv osv.. Håpløst! Innbiller dere virkelig at dere tror dere vet hva det vil si å ha ansvar for 8 barn? snakk om noen skinnhellige kvinnfolk. I det ene øyeblikket klager dere over alt mulig med kabal med mann,barn,hus og ditt og datt - og dere har hva, max 4 barn? er det meste jeg har hørt om her inne. Og så når dere ser hvordan denne stakkars kvinnen gjør så godt hun kan med 8 barn, og så kaster dere dere over henne og kritiserer at hun er SUR, STRENG, KONTROLLERENDE, STØV PÅ HJERNEN? Hva faen er dere da når dere sitter her inne og kaster dritt om et menneske dere ikke kjenner, aldri har møtt, og kun sett noen episoder av på TV? bitches.

Skrevet

Ja, han jobbeT.

Men ikke nå lengre.

Skrevet

Hun lager ikke all maten selv. Hun har kokker, hushjelper og barnevakter.

Selv reiser hun veldig ofte og mye rundt i hele USA for å promotere bøkene deres og å snakke om hvordan det er å oppdra 8 barn.

Hun har satt seg selv utenfor sin egen familie. Hun er datter av en prest, og vil ikke ha noe med dem å gjøre.

Ingen er bra nok, og hun har ansatt og sparket dusinvis av mennesker siden hun ble berømt.

Hun er ikke ei snill og god dame.

Skrevet

Når du velger å danne deg et bilde av et annet menneske utira sladder er ikke du et veldig snilt menneske heller.

Har foressten hørt at det er flere her inne som har hushjelp, og de har ikke langt på vei samme antall barn som de har..

Skrevet

Når folk velger å brette ut livet sitt for millioner av mennesker at ungene sitter på potte, skriker, sutrer, slår seg, roper, brøler og foreldrene krangler åpenlyst foran åpent kamera uke etter uke år etter år, kun for penger, skjønner vel alle at dette ikke er noen som setter barna sine først.

Staten de bor i har satt søkelyset på dem også. Barn skal ikke vokse opp foran kamera sånn som disse 10 barna har gjort siden de ble født. Kate har brettet seg ut foran over 100 episoder, og utifra det går det an å danne seg et bilde av et menneske mer enn om man bare hører rykter om mennesker.

Jon ble lei av materialismen og gikk sin vei. Er det noe rart? Unnskylder ikke utroskap, men jeg hadde aldri greid å leve med ei sånn kjerring til kone. Hun behandlet han som en dritt. Og nå innrømmer hun det også. Men det er for sent nå. Hun har ikke rent mel i posen selv heller, etter å ha blitt tatt på fersken med livvakten sin. Jeg tror ikke noen av dem taklet det å være berømt, og nå har det gått dem til hodet.

Skrevet

Jon and Kate plus hate er det noen som sier serien skal hete nå.

Eller bare Kate plus 8.

Skrevet

Mange grupper på FB om dem. En av dem er bare så utrolig dum.

Den heter:

Jon & Kate +Spank

Skrevet

Det har vaert over mellom dem lenge, men de tjente saa sinnsykt mye paa den serien at de holdt fasaden saa lenge som mulig. Han har stort sett tatt seg av ungene mens hun har reist rundt og holdt foredrag osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...