Gå til innhold

Skilsmisse for John and Kate + 8 altså?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert gammelt nytt, men faren til de 8 barna har altså hatt et forhold til en 23 år gammel kvinne i mange måneder, og paret skal nå skilles. Kjipern å være alenemor/alenefar for 8 barn da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir sikkert bedre for ham uten den sure megga der.

Gjest Tale30
Skrevet

Tror kanskje jeg også hadde fremstått som relativt meggete hadde jeg hatt ansvar for 8 barn ;)

Skrevet

Ja,du hadde slått barna dine offentlig også?Og vært så sur mot ham? Hun gjør jo aldri noe med de ungene der annet enn å klage på han....

Skrevet

Hvem er John and Kate?

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg har bare sett en episode, så jeg vet ikke så mye om dem. Syns det virket som om de var et par med mye humor jeg da, men får sikkert ikke et riktig bilde på bare en episode.

Har hun slått ungen sin?

Skrevet

Dette berviser bare at de som så mange unger ikke skjønner hva de begir seg ut på. Å få unger er ikke som å samle på glansbilder, om å gjøre å ha flest mulig.

Å, JA, jeg vet at folk med få unger skiller seg også, men ettersom denne dama alltid er sur, så kan det bety at hun har tatt seg vann over hodet.

Skrevet

nå var det vel ikke helt sånn at hun ønsket seg sååå mange barn.... synes det er trist jeg. Kan ikke ha vært lett for de.... Tenk deg åtte barn... Tror ikke så mange av oss hadde taklet det så utrolig bra....

Skrevet

Leger som setter så mange befruktede egg inn i en kvinne burde fratas bevilgningen og få fengselsstraff.

Skrevet

Hva mener du med feil familie? Å sette inn 6 egg burde vært forbudt. 2 burde vært max.

Skrevet

Jeg mener å ha hørt at i dette tilfellet var det kun satt inn normalt og lovlig antall(3-4 egg). Men som en vet, så kan et egg bli flere barn.

Jeg tror ikke hun er sur og vanskelig, men bare virker alvorlig og har en litt krass fremtoning uten å være vrien. Hun har da humor, den virker bare litt alvorlig på en måte:)

At en må være bestemt og styre hverdagen med "hard hånd" ang rutiner osv når en har så mange små barn, er da helt logisk i mine øyne.

Men de er vel som så mange andre par som møter vansker; den ene gjør ikke sin del, og det meste faller på den andre. Og en har ikke tid til å være kjærester, men blir mer et "A/S". Jeg vet av egen erfaring at et handicapet barn kan være nok til å velte forholdet, og det er også noe som er forsket litt på. Og det kan nok sammenlignes med å ha så mange små på en gang.

Gjest Tale30
Skrevet

Trodde du snakket om denne kvinnen som fikk 8 barn. Var det 6 egg som ble satt inn i John&Kate tilfellet også?

Føler at jeg bare skal slutte å kommentere saken siden jeg ikke kan noe om det, hehe

Skrevet

I dette tilfellet var det vel hormonbehandling og inseminasjon som var årsaken, men helt enig med deg i at det burde vært mye strengere lover i forhold til hva leger har lov til å gjøre med tanke på å "produsere" flerlinger.

Skrevet

Jeg tror kanskje det er en hel del her, som burde se flere episoder før de komenterer de åtte barna! Det er ikke åtte i ulik alder, det er to som er tvillinger og så er det sekslinger like etter..........(og som kjent kan ett egg bli til flere;)... er en hel barnehage det!

Og jeg må si, etter å ha fulgt serien lenge, nettop fordi det er lærerikt og se hvordan de organiserer seg.. at jeg synes de har masse humor og kjærlighet i hverdagen, til tross for åtte barn å ta vare på!

Og jeg tror virkelig ikke at det er så mange av oss her inne som hadde vært effektive nok til å drive den familien på samme måte.. Nå får jeg sikkert masse pepper, fordi jeg uttaler meg om alle dere som jeg ikke kjenner, hehe

Men jeg prøver bare si, at de har fremstått som meget ærlige i mine øyne..

Hadde det ikke vært temmelig irriterende å se en sukker søt fremstilling av en åttebarns familie, når vi vanlig dødelige kan ha nok med to el tre om gangen??

Mener bestemt at de har fortalt at de ikke ønsker klippe bort feks en diskusjon, nettop for ikke å legge frem ett redigert bilde av virkeligheten...

Trist hvios de går fra hverandre synes nå jeg!

Skrevet

De fikk først to tvilling-jenter for sju år siden. Så ønsket de seg ET barn til, men endte opp med seks-linger. Tenk det a! Jeg har følt med på serien en stund nå og syns de virker som en kjærlig og god familie.

Kate virker som en kjempe god mamma som gir barna sine masse kjærlighet og aktiviserer de hele tiden, selv om de faktisk er åtte.

Jeg så en episode for noen dager siden og da snakka John og Kate om at de hadde opplevd så mye sammen og at de kom til å holde sammen. Så jeg tror virkelig ikke de skal gå fra hverandre!(?)

Dessuten kan vel alle virke litt skrikete og masete på mannen sin når man har en haug av unger rundt seg. Tenk å ha seks babyer a! Pluss to 3-åringer! Eller seks 1-åringer som løper i hver sin retning.. Huff.. De klarer det veldig bra:)

Skrevet

Statement from Jon and Kate Gosselin

During this very difficult time we will be working to focus solely on the needs of our family. This includes no longer commenting publicly or reacting to media stories and speculation. Our goal is to do the very best for our children and that will be done as privately as possible. We appreciate the understanding, support and well wishes from so many.

Thank you.

Skrevet

Her er bekreftelsen for de som ikke tror på det.

Skrevet

Oi de skal virkelig gå fra hverandre jo! Hørte det på youtube nå:(

Skrevet

Ja, så sannelig! Jaja, det er vel ikke bare bare å fungere som par med 8 unger...:P Synd for ungene da, men kanskje det blir lik så greit også om de krangler mye.

Skrevet

Forstår godt at det er vanskelig å få et forhold til å fungere med 8 barn (derav sekslinger, er jo en helt annen utfording enn å ha barna spredd i alder), og kamerateam i huset i årevis i tillegg...

Trist for dem og barna at ekteskapet ikke funket.

Skrevet

Ser mange her sier at å være foreldre til 8 er en situasjon det er nærmest håpløs å ha et godt familie- og samliv i, men det er vel heller det å ha 6-linger som er det som er det slitsomme her. Ikke det at det er 8 barn i seg selv.

Skrevet

hadde ikke han vært utro med ei på 22-23 så hadde det vel ikke skjedd i det hele tatt? Synes ikke mye synd på han akkurat... Men synd for ungene og for Kate som ble lurt på den måten der...

Skrevet

Hvordan i all verden har han hatt tid til å ha et forhold til en annen jente samtidig som han er gift og har 8 unger og det er et filmteam hos dem stadig vekk. Må være en på jobben hans eller no, da, kanskje.

Skrevet

Ingen av dem jobber. De tjener ca 300 000 kroner pr episode.

Både Jon og Kate reiser mye, og da er det barnevakter som passer barna.

Ingen av dem er uskyldige parter. Begge to har skyld. Når det gjelder utroskap, hvem vet hva som er sant. Men en ting er sikkert, etter å ha sett mange episoder: Jon er en umoden fyr, Kate er ei som bare skal bestemme over han hele tiden, og ser på han som en ekstra unge (hun innrømmer også dette flere ganger selv).

De har aldri hatt et godt forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...