Gå til innhold

:(((( Er så lei!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 24 år gammel.... 12:26

 

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke vil ha barn nr to, så ville jeg ha vurdert abort. Synes det høres grusomt slitsomt ut.

Jeg har selv to tette (og ikke en giddalaus mann da), og det blir ikke mindre slitsomt når barn nr to blir født.

Ønsker deg uansett lykke til HI!

Skrevet

Avslutter denne tråden nå, før noen begynner å bli stygg i munnen sin, slik som innlegget til en over....

 

 

Skrevet

er da ingen stygge innlegg her enda??

 

 

 

Skrevet

Ikke innpå denne tråden... :)

Skrevet

Det er da ingen stygge i den andre tråden heller.

 

Tåler du ikke at folk forteller hva som vanligvis skjer i slike situasjoner? Det var da val heller godt ment, at du ikke må gå i samme fellen.

 

Jøss, at du ikke skjønner det...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...