Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #27 Skrevet 17. juli 2009 Om du ikke vil ha barn nr to, så ville jeg ha vurdert abort. Synes det høres grusomt slitsomt ut. Jeg har selv to tette (og ikke en giddalaus mann da), og det blir ikke mindre slitsomt når barn nr to blir født. Ønsker deg uansett lykke til HI!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #29 Skrevet 17. juli 2009 Avslutter denne tråden nå, før noen begynner å bli stygg i munnen sin, slik som innlegget til en over....
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #32 Skrevet 17. juli 2009 Det er da ingen stygge i den andre tråden heller. Tåler du ikke at folk forteller hva som vanligvis skjer i slike situasjoner? Det var da val heller godt ment, at du ikke må gå i samme fellen. Jøss, at du ikke skjønner det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå