Gå til innhold

Hadde du sendt din 16-åring til syden alene med venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri verden!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Nei, kunne ikke falle meg inn. Skjønner ikke hva foreldrene tenker med når de sender dem avgårde på tur alene. De er tross alt bare 16 år.

Skrevet

NEI! Aldri!! Ikke før de er 18 år og jeg ikke kan bestemme ihvertfall..

Skrevet

Absolutt ikke!!!!!

Med så mange farer og fristelser som finnes der ute så hadde jeg ikke gjort det, nei.

Det er ikke å være streng å nekte det, det er å være fornuftig og å være en god foreldre!

Skrevet

Nei, ikke helvete heller. Skal ungene på tur, ferie eller noe så skal det være voksne ansvarlige mennesker som har ansvaret og passer på til de er myndige. Hadde heller ikke hoppa i taket av glede eller spandert på sydentur alene på dem som 18åringer. Ungdom i dag jenvt over ( finnes unntak selsagt) er stort sett umodne og temmerlig kort-tenkte og mangler totalt innsikt i konsekvenser av sine handlinger. Jeg streber etter å innprente endel fornuft i skallene på mine til de blir så gamle, at de skal skjønne litt livetsrealiteter, for det er et faktum at foreldre i dag har et stort ansvar for barnas ansvarløshet. Både når det kommer til penger, alkohol, singnaler de sender ut via klesstil osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...