Gå til innhold

Hadde du sendt din 16-åring til syden alene med venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk tør!

Selv om 16-åringen er en ansvarlig ungdom finnes det mange andre som ikke er ansvarlige der ute.

Mulig jeg er streng? Men der hadde jeg nok vært beinhard!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh nei. De får vente til de er 18 og bestemmer noenlunde over seg selv.

Skrevet

Nei, ikke på en slik tradisjonell type Ibiziatur, nei.

Hadde det vært snakk om å dra på avslapningstur et eller annet sted med noen få gode venner, ville jeg sett an barnets modenhet osv.

Skrevet

Nei. Ikke før de er myndig (og jeg ikke kan nekte - he he)

Skrevet

En 16 åring på avslappningstur? Hmmm...skeptisk!;-)

Skrevet

Haha skjønner hva du mener;o)

Skrevet

Nei, om det var en tur i f.eks juni og de var 17 år og fylte 18 bare 2-3 mnd senere, så hadde det vært greit, men ikke en 16 åring.

Skrevet

Er noen år igjen før jeg trenger å ta stilling til det, men nei - tror ikke det.

Skrevet

Nææhææhææi! Kunne ikke falle meg inn. Verken på avslappingstur eller på festetur.

Men som hun over her - en stund til jeg trenger ta stilling til det da. I mitt hode nå kunne det ikke ramle meg inn, nei!

Skrevet

i mitt hodet så skal babyen min alltid være baby :P så når min 40 år gamle baby vil på tur så skal jeg si at: "nei fysj og fysj du skal være sammen med mamman din du lillevenn" hehe..

eller sånn seriøst. altså. det er jo ikke såå lenge siden jeg var 16år selv (22år nå) jeg ville ikke sendt meg og mine venner på tur for å si det sånn. og jeg var skrekkelig snusfornuftig etter jeg ble 16år.

så nei. selvom det er 15,5 år til den problemstillinga kommer hit så sånn jeg se det nå så vil jeg nok si nei :):)

Skrevet

Nei, var selv på den spritbåten i ayia napa da jeg var 17, og jeg sier bare at det er flaks at man aldri har gått på en smell. Ungdommen tror de har kontroll på alt, slipper alle hemninger også går det desverre galt i mange tilfeller. Jeg var 17, ble 18 noen mnd etterpå men fader så ung og idiotisk jeg var. Tenker med gru på at min egen datter skal komme dit. Dette er nå 14 år siden, kunne aldri falt meg inn å gjenta det for å si det sånn.

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke tillatt tror jeg. Jeg husker hvor naive og lettlurte jeg og mine venninner var på den alderen, og det finnes mye skumle folk rundtom. Mye som kan gå galt også, og da er det greit å ha voksne i nærheten.

Skrevet

Kom an på sekstenåringen, vennene og "Syden."

Men en unge som frivillig vil til Ayia Napa er per definisjon for umoden til å dra, så det hadde blitt klart nei.

Skrevet

Overhodet ikke, kanskje en sykkeltur til Koster om jeg var tvunget;)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Nei. Kusina til mannen min er 17og har vært i tyrkia alene en del ganger nå, med ei venninne. Hun har også vært der med mora si men hun får lov å gå på byen, danse på bardisken etc uten noe kontroll fra mora sin side. Syns rett og slett det er dårlig parenting.

Skrevet

Absolutt NEI. Jeg har vært på disse sydenturene med venner selv og det passer seg ikke for en 16 åring.

Skrevet

Ikke til typiske festesteder, men kunne nok muligens vurdert div andre steder hvis hun reiste med kjæresten. Understreker. Slik jeg kjenner henne nå og ikke slik jeg "kjente" henne på andre 16 åringer før hun var så gammel at jeg kunne vurdere hvordan hun ville bli:)

Skrevet

Definitivtg IKKE. Selv var jeg på Roskildefestivalen første gang da jeg var 18 år, og noen er jo skeptiske til det også, men jeg ville MYE MYE MYE heller ha sendt min pode dit enn til noen av disse syden-feste-stedene. Dog er jeg ganske sikker på at jeg kommer til å si nei helt til poden har fylt 18 ja...

Men først må jeg jo få en pode å bekymre meg for da.. hahaha...

;)

Skrevet

Jeg var i Spania en mnd. da jeg var 17. Vi leide leilighet, jeg og noen venninner. T

Skrevet

nei. syns det var skummelt nok når min 19 år gamle søster dro nedover.

Skrevet

Nei! Jeg har da vært 16 år selv :-D

Skrevet

Nei overhodet ikke!! Og jeg har gutter...hehe!

Jeg var mye i syden i den alderen og kan bare takke øvre makter at det gikk så bra som det gikk noen ganger;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...