moota m storebror&lillebror Skrevet 15. juli 2009 #26 Skrevet 15. juli 2009 Jeg drakk som regel minst 1 1/2 liter til dagen før. Nå drikker jeg fra 1 glass - 1 liter hver dag. Storesøster og jeg har noen ganger brus til middag hvis vi har pizza eller lasagne eller har besøk, men som regel tar jeg gjerne 1 glass når de er i bhg eller litt på kvelden.
Sylteflesk Skrevet 15. juli 2009 #27 Skrevet 15. juli 2009 Et par liter i året, maks, vil jeg tro. Drikker ganske ofte Farris el.l. da. Kjøper brus hvis vi skal ha besøk av folk vi vet drikker brus, dvs. nevøer/nieser og mine brødre. For ikke lenge siden tømte jeg ut brus som hadde stått i matboden i nesten to år, var gått ut på dato forlengst.
mor_til_Kristoffer Skrevet 15. juli 2009 #28 Skrevet 15. juli 2009 vi drikker ikke brus her i huset noen av oss....
signe maten Skrevet 15. juli 2009 #29 Skrevet 15. juli 2009 VI drikker lite. Stort sett kun på besøk. Kjøpte en kasse brus i november, siden vi skulle ha hele familien på julemiddag, den er jo tom for leeeenge siden, eller, det er en julebrus igjen haha.. Siden det har vi kjøpt en og annen slenger av 1 1/2l, men ikke ofte. 1 gang i mnd muligens Men dere som gir barna juice isteden for brus er selvfølgelig klar over at det er like "ille" i forhold til sukker?
Julie- Skrevet 15. juli 2009 #30 Skrevet 15. juli 2009 Blir vel 1-2 flasker hver dag på meg, pepsi max.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå