Gå til innhold

Er det bare jeg som har kun 2 vogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har to vogner, ein til kvar unge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt ca 6000 på tre vogner i løpet av "karrieren".

Grunnen til at vi har tre stk er at vi har bag- og sportsvogn kvar for seg (Praktisk då vi hadde ein baby + ein gut som av og til trengte vogn. Hadde blitt kronglete om vi berre hadde hatt ei kombivogn.) Og så har vi ei rimeleg paraplytrille til reisebruk.

Viss vi får fleire barn gler eg meg til å ta fram Simo bagvogna igjen (håpar den er brukande enno, har blitt brukt til fire barn - våre to og så to til før vi kjøpte den brukt), men eg håpar vi har råd til å bytte ut Quinny'en for eg er ikkje spesielt fornøgd med den.

Skrevet

Ei vogn og ei trillle.

Men vogna hadde en irriterende løs kalesje med baby nr 2, så den hadde ikke "overlevd" en tredjemann.

Skrevet

Vi har tre vogner, og en nr 4 på vei i hus! en vogn til minsten som er 2 mnd (emmaljunga), en sportsvogn til storebror som han har i barnehagen til å sove i... en tvillingvogn, siden det bare er 15 mnd mellom ungene. Den siste jeg har kjøpt kjøpte jeg på netthandelen.no for 540 kr, den tenkte jeg skulle bruke til minsten når hun kan sitte selv. Emmaljunga vognen hennes syns jeg er så stor å tung...

Skrevet

Vi har vel strengt tatt tre; farmor insisterte på å kjøpe ny og fin vogn til minste, så der har vi en Emmaljunga duo-vogn som vi elsker og aldri kommer til å kvitte oss med (den har rett og slett skyhøy affeksjonsverdi). Så måtte vi kjøpe en sportsvogn/trille til storesøster når hun kom flyttende, og endte da med en Quinny Speedi, og så har vi nå nettopp kjøpt en sånn parhudrekroners paraplytrille fordi storesøster nå ikke sover på dagen eller sitter så veldig mye i vogn lenger, og da er det greit å ha en som tar minimalt med plass :) Regner med vi selger Speedien igjen (noen som vil kjøpe? :D ) om vi ikke bestemmer oss for å bruke den som sovevogn i barnehagen til lille først. Vi får se :) Emmaljungaen kommer til å forbli i husstanden til vi er ferdige med vognbarn om den holder så lenge, og jeg kommer til å sørge stort den dagen jeg må kvitte meg med den.

Skrevet

Har klart oss veldig godt men kun en vogn. TFK Joggster Twist holder nok vogntiden ut for oss og den har vært mye brukt.

Skrevet

Jeg har hatt irriterende mange vogner, men det er fordi jeg har kjøpt så billige vogner at de ikke har holdt mål!

Vi kjøpte brukt stellebord og seng og div andre småting når vi ventet storesøster, da fulgte en vogn med. Den brukte hun en stund. Men vi reiste til Tyrkia når hun var 2 mnd og måtte ha en paraplytrille som kunne legge ned ryggen. Vi kjøpte carena lie back lux eller noe sånn. Etter 2 turer til tyrkia, masse trilling på kjøpesenter ol. var den skjev og utbrukt så kjøpte jeg carena easy.

Men når lillebror kom kjøpte jeg er brukt vogn av naboen til 1000-2000 eller noe. X-en skulle fylle luft i dekka, med kompressoren, sprengte dekka og siden jeg ikke fikk oppdrive nye dekk ble det ny vogn.

Kjøpte igjen carena, sprint. Og hadde bagen fra den ødelagte vogna oppi.

Nå flyttet jeg og kommer til å bruke masse vogn, og ville ha en som tar mindre plass både i bilen og når den må stå i gangen i vinter, så kjøpte brio race. Og har nå bare den. Og kommer ikke til å kjøpe ny vogn!

Skrevet

Har bare to vogner av gangen, he-he. Vi har hatt fire vogner på 2 1/2 år, synes det er ille nok, jeg.

Hadde en brukt Emmaljunga Edge Duo, likte godt bagdelen, men synes ikke sportsdelen var noe særlig, og kjøpte en TFK da vesla var 1 1/2, den brukes nå først og fremst til soving i barnehagen, men også hvis vi skal gå litt langt. Solgte Emmaljungavogna for 1000 kr.

Hadde en Carena Easy som ble brukt på ferier, men det var en skranglekasse som jeg til slutt ga bort til ei her inne, har kjøpt en Quinny Zapp i stedet som vi nå har med på en ferie og er godt fornøyd med den. Blir ikke flere vogner hvis vi ikke skal ha flere barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...