Gå til innhold

Jeg elsker deg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forståelse for 00:20 her...

Vi sier det noen ganger i løpet av uken, men ikke hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sier det ganske ofte, kanskje ikke hver dag, men i alle fall noen ganger i uken. Og mener det absolutt!!!!!! :)

Forelskelsen er ikke borte, men går litt i bølger. I perioder er vi ikke så forelska, mens vi i andre perioder er som nyforelsket igjen! Uansett er vi et skikkelig kose-par som ofte holder hender eller har en arm om hverandre når vi er ute og går, jeg sitter ofte i fanget eller armkroken hans, vi sovner som oftest tett inntil hverandre, vi omfavner hverandre flere ganger om dagen, ligger inntil hverandre på sofaen og ser tv, mye nussing osv....

Har vært samboere i 4 år nå.

Skrevet

Vi har vært sammen og bodd sammen i 5 år, og sier det til hverandre hver kveld. Da er det nattakyss, og vi sier god natt og 'jeg elsker deg'. Vi legger oss aldri til å sove uten å ha sagt det.

Samme når vi reiser fra hverandre, drar på jobb etc.

Og selvsagt endel ganger ellers når det føles naturlig:)

Jeg føler ikke det blir 'utvannet' av å si det ofte, man får aldri nok kjærlighet. Og jeg synes det er viktig at det ikke er noen tvil om at vi er glade i hverandre, jeg har opplevd å miste noen jeg er glad i uten at jeg fikk sagt hvor mye de betød for meg. Det vil jeg ikke gjenta.

Og selvsagt føler jeg det- ellers hadde jeg jo ikke sagt det:)

det viktigste er dog hva man GJØR mot hverandre, ikke hva man SIER.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...