Gå til innhold

Jeg elsker deg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte sier du og samboer/mannen/kjæresten din at dere elsker hverandre?

Og føler dere virkelig at dere gjør det?

Jeg elsker samboeren min, men det er veldig sjelden at jeg sier det til ham. Og vice versa.

Til daglig når han er borte på jobb, og vi snakkes på tlfen sier vi bare "glad i deg, og savner deg!"

Jeg elsker deg er så stort å si over tlfen føler jeg, så sier det helst når vi er sammen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi sier heller ikke "elsker deg" over telefonen... heller savner deg... sier det ikke så veldig ofte i hverdagen heller, men innimellom, hvis vi har kranglet og er opprørte, hvis jeg slås av at jeg er ekstra glad i han en dag, hvis han har gjort noe flott for meg osv... Greit at det ikke går inflasjon i begrepet også... det vannes vel litt ut hvis det brukes hver dag? sånn tenker jeg ihvertfall..

Skrevet

jeg elsker virkelig samboeren min over alt. .

og vi sier det til hverandre ganske ganske ofte. . . .:)*krible krible*

Skrevet

jeg elsker samboeren min... men er ikke forelsket lenger... Ser f.eks nå at jeg har gjort valg med han jeg ikke var helt klar over.. eller, jeg så han ikke særlig tydelig i begynnelsen av forholdet... Men, jeg elsker han fremdeles... han er min beste venn og den snilleste mannen jeg kjenner (uten samtidig å være veik)

Vi sier ikke så veldig ofte at vi elsker hverandre... En gang iblant etter vi har hatt sex ;-)

Skrevet

jeg både elsker mannen min og er fortsatt forelsket etter snart 6 år sammen.

vi koser og kysser masse, og sier ofte at vi er gla i hverandre. Men det med "jeg elsker deg" sparer vi liksom til spesielle anledinger, eller hvis den ene har gjort noe spesielt el.l. Og da føles det også så ekte og flott. Tror det ville vært annerledes om vi brukte de ordene hele tiden...

Skrevet

jeg elsker ikke mannen min lenger... han har vært utro for mange ganger, men vi lever sammen fremdeles... Jeg blir kald inni meg når han sier "jeg elsker deg"... jeg sier det aldri til han...aldri "jeg er glad i deg" eller "jeg savner deg" heller..

Hvis han hadde elsket meg hadde han ikke gjort som han har gjort... så.. han burde kutte ut å si det også..

Skrevet

Jeg sier at jeg elsker samboeren min veldig ofte.

Vi kysser og koser mye også, og jeg føler meg veldig forelsket enda, selv om det ikke er den "ny forelsket" følelsen. Jeg elsker han veldig mye og føler det rett å fortelle han det, og det ofte :) Han sier alltid at han elsker meg tilbake! Om det ikke er han som sier det til meg først ;)

Vi har vert sammen litt over 2 år, og det er absolutt de beste åra i mitt liv! Så JA, jeg mener det absolutt, HVER gang jeg forteller samb. at jeg elsker han!

Skrevet

Hvorfor leve sammen med noen du ikke elsker?

Skrevet

Vi sier det hver dag vi.. (Eller vi sier je t'aime siden samboern min er fransk). Synes ikke det gjør det noe mindre spesielt enn om vi bare hadde sagt det en sjelden gang. Men nå er det kanskje litt vanligere å si sånt ofte i Frankrike enn i Norge. Jeg synes det er fint jeg:-)

Skrevet

han er flink med ungene, tjener gode penger, vi har mange felles venner, .. og.. jeg har fått dårlig selvtillit og tror ikke jeg vil finne meg en annen mann... kort fortalt..:-)...

Det er ikke alltid lett å våge å leve slik man ønsker..

Skrevet

Jeg og samboeren sier det til hverandre flere ganger hver dag :o) Hver gang vi snakkes på telefonen i løpet av dagen og når vi kommer hjem!

Føler overhodet ikke at det slites ut eller mister betydningen fordi vi sier det ofte.

Vi elsker hverandre,og da er det ingenting som er mer naturlig enn å fortelle hverandre det! :o)

Skrevet

Kan skjønne det er vanskelig å gå fra han når dere egentlig har det bra sammen, men som venner kanskje?

Trist å høre at selvtilliten er dårlig! Men jeg er sikker på at en ny mann ville dukket opp for deg. Men samtidig blir det mye forandring ++ og kan skjønne det skremmer deg!

Håper verftall du gjør det som gjør DEG lykkelig! Må tenke litt på seg selv også!! :)

Skrevet

Ja, vi sier alt til hverandre. Jeg elsker deg, glad i deg, savner deg osv. Jeg er også forelsket ennå og tror at han er det også :)

Skrevet

Har aldri sagt det. Men jeg sier "I love you" hver dag.

Skrevet

Jeg elsker min mann. Vi sier det daglig til hverandre. Nesten litt for ofte, for da blir det ikke like spesielt hver gang...

Til deg som ikke elsker mannen din: Jeg må bare si at jeg beundrer par som holder sammen selv om de ikke elsker hverandre. Alt for mangen som velger skilsmisse bare fordi de ikke er "forelsket lengre"... Viktig å holde sammen for barnas skyld. Naturligvis så lenge dere lever godt i lag, ikke krangler hele tiden og han ikke er slem med deg ;)

Skrevet

01:54: Jeg er helt uenig i det du skriver. Jeg syntes at det er viktig å ikke holde sammen hvis ikke forholdet er basert på kjærlighet og det som gjør hverandre lykkelig. Jeg syntes at det er feil å være slike rollemodeller for barna, husk at de lærer å finne slike forhold som det foreldrene lever i. Må bare si meg enig med en viss TV-psykiater: "Children would rather be from a broken home, than live in one."

Skrevet

Jeg er naturligvis helt enig med deg psykiateren sier. Jeg mener ikke man skal holde sammen visst man ikke har det godt i lag. Jeg understrekte jo at dette var visst man har det godt sammen.

Formulerte meg kanskje litt dårlig. Jeg mente uansett at jeg syns ikke man skal velge skillsmisse bare fordi man ikke er forelsket lengre.

Men utroskap er et stort problem. Er dette noe om ødelegger for parets livskvalitet (mest sansynlig), så er det klart man ikke skal føle at en må holde sammen =)

Skrevet

Ja, men det blir noe annet.. Det kommer frem her at de lever i et forhold hvor hun ikke har tillit til han eller er glad i han eller føler at han er glad i henne. Det er nesten noe depressivt over innlegget, og jeg tror at hvis forholdet er slik hun beskriver, så betaler ungene en høy pris for det. Søk hjelp til å fikse forholdet, eller kom deg ut, gjør det som trengs for å ta vare på deg selv...

Skrevet

Skjønner deg godt anonym 00:20, og dømmer deg ikke. Vet hvordan du har det.

Skrevet

Vi sier det til hverandre hver dag, opptill flere ganger faktisk, men nå har vi vært sammen kun et års tid å ikke bodd sammen mere enn 6-7 mnd, å er like forelsket som da vi ble sammen:)

Skrevet

Jeg og samboern min har vært sammen 3 år og sier jeg elsker deg til hverandre flere ganger hver dag :)

Skrevet

Tror ikke jeg føler det for han lenger... Det kommer og går. Så det blir en stund mellom hver gang. Men jeg sier til barnet vårt at jeg elsker henne hver dag, flere ganger om dagen.

Skrevet

Vi sier det hver dag:-)

Etter 10 år sammen er vi minst like forelsket, men kjærligheten er mye dypere.

Hvis noe skulle skje med meg eller mannen min ville vi aldri vært i tvil om hva den andre følte for oss.

Skrevet

sier det hver dag vi :) Hver kveld når vi legger oss er det nattakyss og jeg elsker deg:) Og hver morgen er god morgen kyss og jeg elsker deg;) Og hver gang han kommer hjem fra jobb er det kos og klem og nuss og jeg elsker deg:) Sier det til sønnen vår hele tiden også. Vi er en skikkelig kosete familie:) Syns det er godt å vise at man er gald i hverandre og bryr seg om hverandre. Og det merkes på 1 åringen vår at han er vokst opp med masse kos og omtanke, for han koser oss hele tiden:)

Skrevet

Vi sier ikke det så ofte kanskje, men vi sender daglig sånne litt klissete "nusse"-meldinger til hverandre. Vi har vært sammen i 7 år nå og gift de siste årene, og den første stormforelskelsen har jo lagt seg selvfølgelig, men fremdeles kan det komme situasjoner hvor vi plutselig blir litt forelsket igjen, dette gjelder oss faktisk begge. Sånn han sier eller gjør noe helt spesielt som gjør at jeg plutselig kjenner ekstra godt hvor utrolig glad jeg er i ham og får den der litt ilende følelsen i kroppen igjen. Dette får han og innimellom, og da sier vi "jeg elsker deg" til hverandre. I tillegg er det sånn at jeg aldri får sove uten at han ligger bak meg og holder rundt meg. Det er et problem når han er bort kan jeg bare si. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...