Gå til innhold

Hva vet egentlig en 19-åring?!? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, her må man trå varsomt forstår jeg.

Min oppfatning er vel at det går ikke an å diskutere dette før de som svarer har nådd en viss alder. Da mener jeg ikke at de ikke har noe de skulle ha sagt....

Men mange som svarer at de er veldig modne og voksne som 19-20 åringer, forstår ikke den utviklingen man går gjennom fra si....29-40år.

Og den er ikke mulig å forstå før man faktisk er der:-))

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Jeg er da fullstendig innforstått med at man gjennomgår en enorm forandring i løpet av disse årene... Det er jo en enorm forskjell på meg, som er 22, og min mor, som har passert 40. Å tro man er utlært når man er 19-20 år vil jo være utrolig naivt. Man lærer så lenge man lever, og kanskje spesielt mye i denne perioden, fra 20-40 år. Kanskje det også har en sammenheng med at de fleste får barn i denne perioden? Jeg har ihvertfall lært utrolig mye om meg selv, og forandret meg MYE, på de 2 årene jeg har hatt barn. Og siden jeg har tenkt å ha unger resten av livet kommer jeg nok til å både lære og forandre meg kontinuerlig=)

Skrevet

Det kommer nok ann på fra person til person... Jeg er 19 og ville sagt jeg ikke oppfører meg som en drittunge:P Men er jo også mor til ei lita på 6 mnd...

Men kjenner mange 19 åringer som oppfører seg helt på tryne(ikke folk jeg henger med) og kjenner folk som er eldre og oppfører seg omtrent likedan...

har ei eks veninne som trodde at fordi om jeg hadde unge så kunne jeg gjøre alt som å drikke hver helg og være ute til langt ut på natta... var jo bare og ha barnevakt(jeg har mange som kan sitte barnevakt)

Men jeg er litt hønemor så vil heller være hjemme med lillejenta enn og ha barnevakt til henne, og skal jeg ha barnevakt blir det aller helst mine foreldre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...