Gå til innhold

Du anonym som skal skyte kattenene dine..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men å svare på det ene spørsmålet som ble stillt deg, klarte du ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var flere spørsmål der, hvilket mente du?

Om jeg er ung? Er 30, så ikke ung, jobbet i helsevsenet i snart 10 år..

Skrevet

Jeg tror du er i stand til å skille mellom spørsmål som er retoriske og de som ikke er det, eller tar jeg feil?

Det var vel strengt tatt det siste spørsmålet som indikerte at et konkret svar var ønsket...

Skrevet

Jeg har familie som elsker katter, så det hadde ikke vært noe problem..

Og hvordan skal min sønns liv bli truet av katten, evt. kraftig astmaanfall muligens..

Skrevet

Nei, si det? Har du kanskje begrenset innsikt i hva anafylaksi er, siden du ikke kan se hvordan noen kan få livstruende hevelser i svelget f.eks? Du har kanskje ikke sett en livstruende allergisk reaksjon eller vært med på å behandle en slik tilstand?

Så unngår du å svare på spørsmålet mitt, da det var en gitt forutsetning at man ikke hadde mulighet for omplassering.

Jeg undrer på hva du ville valgt om dine forutsetninger plutselig endret seg, og du stod tilbake med et meget vanskelig dilemma. Det blir kanskje for vanskelig å sette seg inn i?

Skrevet

Jeg vet MEGET godt hva et anafylaktisk sjokk er jo.

har en far som sikkert har hatt det 10 ganger..satt adrenalin på han flere ganger, så joda vet godt hva det er din besserwisser...

Skrevet

Det er vel forøvrig andre enn undertegnede som oppfører seg som en besserwisser her...

Og med ditt siste svar, gir jeg opp å føre en saklig debatt med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...