Gjest Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 fordi du er lei dem... Hva gjør du når du blir lei ungene dine da?? Lar mannen din gi dem en kule i panna??? Ganske humant det da...
melkekua™ Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Herregud hva har det med saken å gjøre....??? Ton deg ned!!!
Hufsla Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 For det første så har hun ikke sagt at hun skal skyte dem. Hun skal avlive dem og har spurt oss her inne om synspunkt på hvordan. Når det gjelder deg så tror du kanskje at kjøtt gror på trær? eller tror du at dyra tror de er på vei til fest når de blir jaga inn på slakteribilen?
Miss Foster Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Kan ikke du bare holde kjeft Neffi? Er det noen her inne som ikke eier empati for noen andre så er det faktisk du. Ta deg en lang tur på ei kort brygge.
Nickey Mouse Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Ha ha ha, ta deg en lang tur på ei kort brygge! Den var rasende festlig
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 Hahaha.. Ta deg en lang tur på en kort brygge du liksom :-D
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 11. juli 2009 #7 Skrevet 11. juli 2009 ;o) he-he, den der var bra...... mange morsomme dib-jenter altså. Kan gjøre selv en tragisk tråd morsom
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #8 Skrevet 11. juli 2009 Ja, utrolig morsomt å drepe uskyldige dyr... Jesusssssssssssssssssss
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #9 Skrevet 11. juli 2009 Kall meg kjerne kald og kynisk, men jeg undres over hvordan en mor kan sidestille sin katt med sin sønn...!
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #10 Skrevet 11. juli 2009 Da får du fortsette å undre da vet du... men det er fullt mulig...
Nea og juniors mamma Skrevet 11. juli 2009 #13 Skrevet 11. juli 2009 neffi:) Jeg syntes du bør moderere deg KRAFTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette er rett og slett motbydelig og jeg har en kraftig følelse av at du bare gjør dette for å provosere for egen underholdning. Mulig du er sann dyrevenn, men det kan også andre være selv om de ikke tenker og gjør akkurat som deg, eller?? Så vær så snill, ta lørdagskvelden nå så du ikke pådrar deg ulcus eller Infarctus cordis pga stress
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #14 Skrevet 11. juli 2009 Jeg driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiter i hva du synes jeg bør gjøre... Og by the way; Hjertet mitt er i tipp topp stand!!! Så så lett blir dere ikke kvitt meg...
partyoffive Skrevet 11. juli 2009 #16 Skrevet 11. juli 2009 ha-ha, for en personlighet. Har hort rykter om denne 'neffi' her inne. Skjonner hva det er snakk om nå.
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #17 Skrevet 11. juli 2009 Folk som har bruk og kast mentalitet på dyr plager meg. + folk som tar abort "fordi det ikke passer å få barn akkurat nå" og sikkert 100 andre ting som jeg ikke kommer på akkurat nå...
mamarama og lille banan Skrevet 11. juli 2009 #18 Skrevet 11. juli 2009 Så synd at det skal plage deg så mye at du må ty til fornærmelser og voldsomme provokasjoner, da. Det er faktisk mulig å være komplett uenige om ting, og likevel behandle motparten med respekt og toleranse. Det at du ikke greier det ser jeg på som enten sosial uintelligens eller en voldsom lyst til å provosere andre. Sånn, værsågod angrip!
partyoffive Skrevet 11. juli 2009 #19 Skrevet 11. juli 2009 Har lest den andre tråden. Det jeg er enig med Neffi i, er at man burde ikke skaffe seg katt hvis man ikke kan ta vare på de. Dvs. man vet at katter lever 15-20 år hvis de er friske, da må man kunne ta det ansvaret. Enig. Men hvis kattene er blitt 8 år og man ikke vil ha de lenger, bor man finne alt. losninger enn og avlive de så sant de er friske. Det blir allikevel litt droyt for meg og si at man er like glad i katten sin som sonnen sin som er ditt eget kjott og blod.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 11. juli 2009 #20 Skrevet 11. juli 2009 Går disse tingene direkte inn på deg neffi? Har det at Anonym15 tar abort voldsom innvirkning på ditt liv? Og hva har abort med å skyte en katt å gjøre?
*En rosa og en blå* Skrevet 11. juli 2009 #21 Skrevet 11. juli 2009 Det var du som var like glad i katten din som i sønnen din, ja... Jeg er målløs!
Clue Skrevet 11. juli 2009 #22 Skrevet 11. juli 2009 Ikke vet jeg, men jeg synes uansett det er feil å avlive katter fordi man er blitt lei av dem! Har man tatt på seg det ansvaret det er å ha dyr, får man stå ved det også. Fullstendig enig med Neffi her!
***Lille lykke*** Skrevet 11. juli 2009 #23 Skrevet 11. juli 2009 Så vis at du er det da, Lucille... Slutt å komme med gode argumenter for å kunne drepe dyrene... Og forslag til å kunne ta livet deres... Det går faktisk an å være like glad i et dyr som i et barn. Går an å dele omsorg og kjærlighet på flere, vettu... Katter er levende vesner som kan føle og tenke (ikke i den grad mennesker kan) men nok til at de fortjener like mye respekt som oss mennesker fra "overrasen".
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 11. juli 2009 #24 Skrevet 11. juli 2009 Jeg gidder vanligvis ikke å svare på alskens pjatt her inne, men dette fremprovoserte en reaksjon hos meg. At du er sykepleier med de holdningene du utviser til tider her inne, gjør at jeg stiller spørsmålstegn ved din medmenneskelighet i forhold til menneskene som er prisgitt deg i en sårbar fase av livet. Du er kanskje meget ung fortsatt, og uten særlig livserfaring til å file broddene dine? Ikke vet jeg... Men det jeg vet er at det er fullstendig uakseptabelt for et oppegående menneske å "snakke" til andre mennesker slik du gjør her inne til tider. Det er ikke min hensikt eller oppgave å sensurere dine meninger, de skal du få ha for meg. Men måten du omtaler dem som ikke deler dine synspunkt på, er rett og slett forkastelig, og du burde holde deg for god til å nedlate deg til slikt nivå. Det kler deg ikke, og det som ellers kunne vært et greit budskap, forsvinner i ukvemsord og usakligheter! Så: Til tross for at du og dine lever i fin symbiose mellom katt og allergi, betyr det ikke at det er slik for andre. Noen får livstruende reaksjoner (alvorlig anafylaksi) på slik allergi, og det kan godt være tilfellet for vedkommende du går så hardt ut mot. Du sidestiller katten og sønnen din, og da undrer jeg hva du ville gjort om din sønns liv var truet av kattens eksistens i ditt hus, og det ikke var noen som kunne ta over katten? Hovedinnlegget ditt er usmaklig og lite flatterende for deg. Du gjør faktisk også skam på dine medsøstre (kvinner, mødre og sykepleiere) ved å holde på slik du gjør. En ting er å "se" dum ut, noe annet er å åpne "kjeften" og fjerne all tvil... Dette ble bare for dumt av deg, neffi!
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #25 Skrevet 11. juli 2009 *gjesp* Er så utrolig lei av at folk stiller spørsmålstegn ang. at jeg er sykepleier og mine uttalelser på DIB...I følge dere må jeg være den mest inkompetente, minst empatisk sykepleier ever... Men vet dere hva; Jeg er faktisk utrolig godt likt både av pasienter, pårørende og kolleger..SJOKK hva? Fordi jeg har ekstreme meninger og uttalelser på en amatør nettside som dette, så sier det vel ikke en fukings DRITT om hvordan jeg er som sykepleier...og hvis dere er så ignorante at dere tror det, så er det faktisk DEREs problem og ikke mitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå