Gå til innhold

Flere som tror MJ var pedofil?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte å ta med dette:

I forbindelse med disse rettsakene så måtte MJ gjennom lange samtaler og utredninger med psykiatere. Disse slo fast at MJ profil ikke stemte med en typisk pedofils profil. Noen av dem sa også at han på noen måter var som en "regressed 10-year-old", mao. at han kanskje var som en 10-åring på områder som lek og fantasi, nysgjerrighet etc.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er han slett ikkje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Nei jeg tror overhodet ikke han var pedofil. Han var bare en veldig missforstått person.

Skrevet

Det dere vet om mj har dere hørt av tabloidene, verdens mest kyniske oppfinnelse.

 

 

Skrevet

jeg tror heller ikke

 

Skrevet

Har ikke grunnlag for å tro hverken det ene eller det andre, men for meg så fremstår MJ nærmest som aseksuell! Tror hverken han evnet eller ønsket....

Skrevet

Scenespill/skuespill og seksuell lyst er da vidt forskjellige ting.

Skrevet

Jeg tror nok han har gått langt over streken noen ganger, men tror han også når han sa at han elsket barn og ikke ville skade dem. Jeg tror han omtrent anså seg selv for å være et barn selv, og ikke skjønte hvor grensene gikk.

Skrevet

Jeg må nok signere neffi :) her altså! MJ fikk aldri en normal barndom, og har nok derfor aldri fått utvikle seg normalt til en voksen. Mangel på voksen sosial intelligens tror jeg er svaret her. Og at han prøvde å ta igjen det tapte fra barndommen. Så enkelt tror jeg det var. En veldig barnslig voksen mann som aldri har fått lov å være et normalt barn når det var naturlig å være det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...