Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #26 Skrevet 11. juli 2009 Glemte å ta med dette: I forbindelse med disse rettsakene så måtte MJ gjennom lange samtaler og utredninger med psykiatere. Disse slo fast at MJ profil ikke stemte med en typisk pedofils profil. Noen av dem sa også at han på noen måter var som en "regressed 10-year-old", mao. at han kanskje var som en 10-åring på områder som lek og fantasi, nysgjerrighet etc.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #27 Skrevet 11. juli 2009 det er han slett ikkje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Girlygirl83 Skrevet 11. juli 2009 #28 Skrevet 11. juli 2009 Nei jeg tror overhodet ikke han var pedofil. Han var bare en veldig missforstått person.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #29 Skrevet 11. juli 2009 Det dere vet om mj har dere hørt av tabloidene, verdens mest kyniske oppfinnelse.
Gjest Skrevet 12. juli 2009 #31 Skrevet 12. juli 2009 Har ikke grunnlag for å tro hverken det ene eller det andre, men for meg så fremstår MJ nærmest som aseksuell! Tror hverken han evnet eller ønsket....
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #32 Skrevet 12. juli 2009 Aseksuell?! Har du sett han på scenen eller?? Dirty Diana, her er han HOT: The way u make me feel: http://www.youtube.com/watch?v=cxNwodV5lrw ++++++ Er det noe han kunne så var det å spille på sex.
Gjest Skrevet 12. juli 2009 #33 Skrevet 12. juli 2009 Scenespill/skuespill og seksuell lyst er da vidt forskjellige ting.
Aliena Skrevet 12. juli 2009 #34 Skrevet 12. juli 2009 Jeg tror nok han har gått langt over streken noen ganger, men tror han også når han sa at han elsket barn og ikke ville skade dem. Jeg tror han omtrent anså seg selv for å være et barn selv, og ikke skjønte hvor grensene gikk.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #35 Skrevet 12. juli 2009 Jeg må nok signere neffi her altså! MJ fikk aldri en normal barndom, og har nok derfor aldri fått utvikle seg normalt til en voksen. Mangel på voksen sosial intelligens tror jeg er svaret her. Og at han prøvde å ta igjen det tapte fra barndommen. Så enkelt tror jeg det var. En veldig barnslig voksen mann som aldri har fått lov å være et normalt barn når det var naturlig å være det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå