Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Vet at den er drøy, og at det sikkert flere hardbarka MJ fans som blir støtt, men er det ikke noe vi alle lurer litt på? Jeg synes hele levemåten og hans forhold til unge gutter var veldig merkelig. Jeg kjøper ikke den at en voksen mann lager et paradis i hagen og holder parken åpen for alle barn? sover i samme seng med barn? alle søksmålene og millionbetalingene for at de skulle slippe å vitne mot han? Klart det kan være at noen tror de kun gjorde det for pengene sin del, men det må være ganske tøft for en liten gutt å måtte vitne mot en av de rikeste og mest kjente popidolene i verden - med hele verden som vitne? har vanskelig for å tro at det bare er oppspinn. Han har tydelig levd et liv som har vært en stor påkjenning.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 jeg tror ikke han er pedofil og jeg synes det er dårlig gjort å tro noe sånt om en person som er blitt frifunnet. Man er da uskyldig til det motsatte er bevist. Jeg anbefaler deg å se noen av intervjuene som er laget med han, da vil du sikkert forstå mer av hans oppførsel. La han nå hvile i fred... hilsen en ikke ihuga fan, men ei som liker musikken og dansen hans
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Er jo akkurat det jeg har gjort, sett på intervjuene. er ikke en mann som oppfører seg normalt. Dessuten, det har vært flere rettsaker eller nesten rettsaker enn den siste. Hva me de som aldri kom seg så langt som til retten? men hvor han betalte millionbeløp for at barna og familien ikke skulle vitne mot han. Er det å regne som å bli frifunnet det og? Synes det er merkelig at et menneske betaler så mye hvis han er uskyldig, for da kommer vel det fram i retten? Hadde det bare vært meg som hadde trudd det og kommet med spekulasjoner så hadde jeg forstått deg, men jeg er langt fra den eneste som trur at mannen var pedofil. Dansen og musikken vil alltid leve evig selv om mannen som laget den er død.
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Var han mest sannsynlig klin sprøyte gal? Ja. Har han blitt det av omstendigheten er livet han har levd? Ja. Pedofil? Neppe.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Hva tror du mange kyniske mennesker tenker de kan gjøre, når de øyner sjansen til å "tjene" penger i form av erstatning? Ikke alle foreldre er like rettskafne, men bruker barna for det det er verdt. Også til å tvinge penger ut av andre. Her var en gyllen mulighet til å bli millionærer. Ikke tro at alle er like snille med barna sine som du, og har samme moral som alle andre. Er en ikke rik, så kan en bli det på en slik måte. Jeg vet jo f eks at meget fattige foreldre kan faktisk skade sine barn alvorlig og for alltid i et ledd for mer medlidenhet når de tigger. F eks ødelegge et øye. Vi så eksempler på dette på en tur i Afrika....
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 Jeg tror ikke. Når saken pågikk trodde jeg vel verken det ene eller det andre. Men når jeg tenker meg om så tror jeg ikke. Ja, han har nok et litt merkelig forhold til barn, men mer på en barnslig lekende måte. Pedofil tror jeg ikke. Hi skriver at det dreier seg om mange saker som har blitt betalt ut. Det er jo nettopp det det ikke gjør. Er en gutt og hans mor som anmeldte først så kom det et par til i etterkant. Jeg tror det hele dreier seg om penger. Man kan synes det er rart at han betalte for å slippe rettsak, men er det ikke like rart av en mor å godta at en overgriper ikke blir tatt for penger. Hadde mitt barn blitt utsatt for overgrep så hadde jeg ikke gitt meg før overgriperene satt bak lås og slå.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #7 Skrevet 11. juli 2009 Tror ikke han er pedofil. Ikke forde jeg er ekstrem fan av han men for de det for meg ikke rimer at han skulle være pedofil. Som en over her skrev så var det faktisk ikke mange saker det dreide seg om. Kun et par, tre stykker. Det som gjør at det ikke rimer for meg er; tenk på alle de barna han har hatt tilgang til over alle disse årene. Hadde han vært pedofil så ville antall overgrep sansynligvis vært enormt stort. Tenk bare på trener saken i Kristiansand. Når en først anmeldte dukket det opp utalje andre som var utsatt for overgrep. Hele saken med Michael Jacson er nok en mamma som har sett sitt snitt til å tjene store penger.
skorpionfruen Skrevet 11. juli 2009 #8 Skrevet 11. juli 2009 Jeg har ikke noe grunnlag for å tro noe som helst, den versjonen jeg sitter med er pressens versjon og man vet jo hvor nådige de er når de kan lage skandale. Han er frikjent for dette slik jeg ser det. Og ikke minst, hva gjør ikke folk for penger? Skandaløst!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #9 Skrevet 11. juli 2009 jeg tror at han var pedofil MJ simpson ble også frikjent, utrolig hva rike kan gjøre. det å bli frikjent i retten i usa er ikke lik at man er uskyldig. nå kommer jo sannheten aldri ut og ifølge min mening er flere millioner mennesker fans av en pedofil.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #10 Skrevet 11. juli 2009 Nei, jeg tror ikke det. Han var naiv og godtroende, dessverre var det noen griske mennesker som så sitt snitt til å blir millionærer, fordi han gjorde en tabbe med hvordan han forholdt seg til disse barna. Han ble frifunnet heldigvis, men dessverre blir han aldri kvitt mistanken, som har ødelagt hans ettermæle. Veldig, veldig synd på ham for det, i og med at han var en person med et stort hjerte og som ga masse til andre mennesker. Fred over hans minne
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #11 Skrevet 11. juli 2009 Hva er det for noe å tro da, han ble jo frikjent. Han hadde sine tre barn til siste slutt jeg ikke tviler et sekund på at elsket ham som den nydelige pappaen han var.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #12 Skrevet 11. juli 2009 Jeg har ikke noe grunnlag for å tro noe som helst egentlig. Baserer man seg på pressens informasjon blir det uansett feil. Jeg tror derimot at MJ var ikke så rent lite "ødelagt" grunnet en hel rekke ting. Mest syns jeg synd på ham. Pedofil? Vet ikke, men jeg håper ikke han var det. Har aldri likt musikken, og syns han danset helt likt i 25 år med hånda på tissen. Husker jeg sa til mannen min da vi så bilder av MJ fra den siste rettsaken i 2005 at "han ikke har mange år igjen".
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #13 Skrevet 11. juli 2009 Hadde i hvertfall ikke sendt mine barn på ferie til en mann som hadde det rykte på seg. Bedre å overdrive enn å tro det beste om en i en sånn sak tenke jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #14 Skrevet 11. juli 2009 Nei, jeg tror ikke det, og jeg liker ikke engang musikken hans og er vel så langt fra en fan av ham som man kan komme snart. Han var merkelig og sær, kansje barnlig og litt skrullete, men jeg tviler sterkt på at han hadde en pedofil legning, jeg tror han var litt mer glad i barn enn voksne menn vanligvis er, men da på et uskyldig vis, kansje han følte seg mer avslappa med barn enn med voksne siden det var et enormt mediakjør og mye sladder. Jeg tror også han hadde en svært amputert barndom han prøvde å få tilbake.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #15 Skrevet 11. juli 2009 Jeg tror heller ikke han var pedofil. Jeg var i tvil lenge når rettsakene stå på som verst. Men når jeg fikk se litt mer av MJ og hans væremåte oppover senere år har jeg skiftet menning. Sær og skrullete er han uten tvil. Men tenk på oppveksten hans da. Presset av far for å være et popidol fra han var en neve stor. En far som har slått og vært ufin under hele oppdragelsen. Jeg tror heller han har holdt fast i barndommen, og ønsker alle barn en uskyldig llivsstil med lek og fantasi så lenge det går. Han ville være Peter Pan og aldri bli voksen. Selvsagt omringer han seg med barn da. Han er død nå, det er ikke noe vits i å spekulere i alt han har gjort i sin levetid. La ham hvile i fred. Han fortejener å endelig få ro og hvile. Og jeg er ikke ihugga fan. Liker en del av musikken hans og syns han var en flink preformer. Men der stopper det å.
lille frø, mor til to Skrevet 11. juli 2009 #16 Skrevet 11. juli 2009 Nei, det tror jeg ikke. han virket som en liten guttunge i voksen kropp. Ikke pedofil. Forresten, det er mange pedofile menn der ute som du virkelig ikke skulle tro var pedofil. Det er nesten så du kan få sjokk.
Gjest MMJ Skrevet 11. juli 2009 #17 Skrevet 11. juli 2009 Siden du spør, så svarer jeg... Ja, jeg har en sterk følelse av at han var pedofil. Desverre. Har sett mange dokumentare om han, og politi intrervju... Men, ja, han ble frikjent... men hvorfor betalte han ut flere millioner til forskjellige familier? Jajja, han er død nå. Jeg får litt vondt av disse "eventuelle" offerene hans når jeg ser han blir hyllet som nærmest en gud på TV.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #18 Skrevet 11. juli 2009 Da kan så du tenke deg hvor usle de personene er som tar i mot penger enn å sørge for a han kommer i fengsel. Ingen foreldre vil se en pedo gå fri om de kan stoppe det. Han var et skjørt menneske.
Gjest MMJ Skrevet 11. juli 2009 #19 Skrevet 11. juli 2009 Høres kanskje litt "fæl" ut nå, men jeg tror jeg også hadde tatt pengene og blitt kvitt all oppmerksomhet rundt det!!! Hele verden følger jo med, det må ha vært en grusom påkjenning for både eventuelle offere og familiene deres (hvis det har skjedd da...). Det blir jo litt sånn synsing, dokumentarer er jo liksom ikke akkurat de mest pålitelige kilder alltid. Jeg håper han ikke gjorde noe med disse barna!
Miss Misantrop Skrevet 11. juli 2009 #20 Skrevet 11. juli 2009 Til dere som sier at dere hadde kjempet til siste slutt for å få en overgriper bak lås og slå, har dere tenkt på hvor mye det vil koste i kroner og øre i et amerikansk rettsystem, og at motstandern din har uendelig med middler? Jeg hadde utvilsomt tatt pengene og prøvd å lage et godt liv for barnet mitt i stede for å kjempe mot vindmøller.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #21 Skrevet 11. juli 2009 Tror han var pedofil ja- somi at han elsket barn, var forelsket i dem. Men tror ikke han var noen overgriper.
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #22 Skrevet 11. juli 2009 Jeg er absolutt ingen MJ fan, men jeg tror faktisk innerst inne at han ikke var pedofil.. Jeg tror han elsket å være sammen med barn og være et barn selv pga sin egen barndom..
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #23 Skrevet 11. juli 2009 signerer her.. tror heller ikke at han var det.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #24 Skrevet 11. juli 2009 Miss Misantrop. Ofte synes jeg du har mye bra å si og ofte er jeg enig med deg men denne gangen ikke. Jeg vet det koster å ta en sak i rettsystemet...men jeg hadde aldri, aldri i livet latt meg betale bort fra å få en jeg mener har utført overgrep mot barnet mitt i fengsel. Det er penger jeg ikke hadde fra før og det er penger jeg ikke ville trengt for å gi barnet mitt et bra liv. Det jeg derimot ville ha gjort for å gi barnet mitt et godt liv er å kjempet med alt jeg hadde for at overgriperen skulle fått den straffen han fortjener. Det ville jeg vist barnet mitt!! Jeg ville ikke for alt i verden vist barnet mitt at penger betyr mer enn retferdighet og at så lenge jeg får penger så bryr jeg meg ikke om at overgriperen blir tatt!!! Jeg ville faktisk heller aldri ønske å motta penger fra en mann som hade utført overgrep mot barnet mitt..jeg ville følt vemmelse av å bruke de!!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #25 Skrevet 11. juli 2009 Her er et av de få intervjuene MJ gav, med Oprah i 1993. http://www.youtube.com/watch?v=BqL_iy8WTr4 Dette er del 1 av intervjuet, er vel 8 totalt. Uansett, dette var jo før disse pedofili-beskyldningene kom, men han snakker i intervjuet(husker ikke i hvilken av delene) om at han gikk glipp av barnedommen sin, og at han på en måte kompenserte ved å bygge Neverland og ha mange barn som venner for slik å leve ut noe av barndommen han mistet. Kommer også frem at han jevnlig pleide å ha syke barn på besøk på Neverland, slik at de kunne få se filmer, se underholdningsshow, bruke fornøyelsesparken hans etc. Visste ikke det jeg, men han var nok ganske snill og generøs. Det var vel slik også at foreldrene til de barne som anklagde han for pedofili, mer eller mindre innrømmet at de prøvde å presse ham for penger ved å ødelegge ryktet hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå