Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 11. juli 2009 #26 Skrevet 11. juli 2009 Bruker Libero nr 7. Up&go på dagen og teip om natten. Pampers lakk fortere (har en gutt som drikker utrolig mye, men som er veldig tynn, så passform har mye å si også), og nærbutikken er kiwi, så da ble det libero som førstevalg
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #27 Skrevet 11. juli 2009 Sant, Huggies ruler, men dessverre er det få butikker som fører dem så da går det mest i andre greier :-/
Girlygirl83 Skrevet 11. juli 2009 #28 Skrevet 11. juli 2009 Er kjempefornøyd med Libero. Har brukt de hele tiden til datteren min.
★minijente★ Skrevet 11. juli 2009 #29 Skrevet 11. juli 2009 bruker pampers de me teip fordi de passer best på min datter på 4mnd. har brukt de siden fødsel,prøvde libero noen ganger men synest de var alt for stive på hun og klumpete.. virket rett og slett ubehagelig å ha på. så her er det bare pampers d går. er kjempe fornøyd,holder på alt;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2009 #30 Skrevet 11. juli 2009 libero på små babyer og pampers på store. vet ikke hvorfor, men jeg syns passformen til libero passe best på små barn og blir litt rar til store barn.
*Rutletutt* Skrevet 11. juli 2009 #31 Skrevet 11. juli 2009 Pampers - syns de er mindre klumpete + at de er billigere når man kjøper de store jumbopk. Liker up&go til Libero godt, men ikke fullt så godt de vanlige bleiene.
mamazon <3<3<3 Skrevet 11. juli 2009 #32 Skrevet 11. juli 2009 Liker First Price best, riktig størrelse både til eldste og yngste, aldri utslett eller lekkasjer. Menne... ble litt nysgjerrig på Huggies og Aldi - Får man kjøpt dem i Oslo/rundtom? Hvor?
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 11. juli 2009 #33 Skrevet 11. juli 2009 Her bruker vi libero. Det er lotion i pampersbleiene. Synes foreldrene burde bestemme selv om ungen skal smøres i rompa eller ikke.. Bleietest fra 2008: http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/tester/klaerogutstyr/barn/article1319459.ece
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 11. juli 2009 #34 Skrevet 11. juli 2009 Libero! Pampers synes jeg lukter for mye gjennom..
Gjest mortillitenprinsesse Skrevet 11. juli 2009 #35 Skrevet 11. juli 2009 Om man skal forsøke å være litt objektiv her så er det vel ikke mye tvil om at Pampers har en helt annen kvalitet enn Libero. Dette sier seg også selv. Libero er en norskprodusert bleie - les: lite marked. Pampers er en bleie som selges på et stort internasjonalt marked. Enorm masseproduksjon gir bedre bleie per pris, og dette er også veldig tydelig. Pampers er veldig mye tynnere og mye mer komfortabel, den har langt bedre oppsugingsevne (ikke bare på tiss men også bæsj - rompa er jo så og si ren for bæsj når man tar av bleien!), og den har bedre 'sikkerhetssoner' med tanke på lekking. Når det gjelder lukt, så synes jeg det er bedre det lukter av tiss, enn at det lukter av kjemikalier som overdøver - slik Libero-bleien gjør.
Gjest MariRari Skrevet 11. juli 2009 #36 Skrevet 11. juli 2009 Huggies er da tykt og stivt og fælt vel? I alle fall de jeg er tvunget til å kjøpe når jeg er i Australia. Sverger til Pampers. Tynne, myke, og smale. Har passet suverent på mine digre gutter. Liker best de turkise (baby dry) og buksebleiene. Er enig med noen over her at nettingen i Active fit ikke er helt top of the pops.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå