Loyloy Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Foretrekker Aldi sine bleier jeg... Og det fordi de er best på alt!
Knøttefrøken Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Min sønn på 18mnd bruker Pampers active fit, og Libero sine upandgo. pampers teip bleier, fordi jeg synes de har en flott passform, og de sitter bra på hans kroppsfasong. UpandGo fra Pampers derimot er jeg ikke veldig fornøyd med.. blir fort fulle og sklir ned. Upandgo fra libero syns jeg sitter veldig godt på han, derfor bruker jeg de:-) Brukte bare pampers helt inntil rundt 14mnd alder(og det ikke var så morro å ligge på rygg lenger), prisen hadde også betydning her.
Gjest Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Jeg foretrakk lenge ene og alene coop sine bleier fordi det var det eneste sønnen vår ikke fikk bleieutslett av, men til den nyfødte går det i libero da siden de til coop er litt for store fremdeles.
havrebodl Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2009 Liker Pampers sine bleier ved at de er mykere enn Libero sine, men (!) min erfaring er at Pampersbleiene lukter urin med en gang det har kommet litt tiss i bleia.. Så her går det i Libero.
Thilda79 Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Bruker first price. Har brukt dem lenge. Syns dem funker bra :-)
melkekua™ Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 Pampers til frøken på 8 uker og Libero til poden på 17 mnd.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 10. juli 2009 #9 Skrevet 10. juli 2009 Pampers til begge, veldig fornøyd! Lekker ikke, og sitter bra. Syns de Libero bleiene sitter helt feil og de er så tjukke/store.
Helt anonym... Skrevet 10. juli 2009 #10 Skrevet 10. juli 2009 Pampers baby dry t mini og Libero up and go t store mini;)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 10. juli 2009 #11 Skrevet 10. juli 2009 pampers til største (17 mnd) fordi de er billig på rema, begynte med de for ca 2 mnd siden. prøvde også de til minstejenta på 2 mnd, men hun fikk helt sinnsykt med bleieutslett, så gikk over til libro igjen! og hun ble helt fint på 2 dager
CMH Skrevet 10. juli 2009 #12 Skrevet 10. juli 2009 Egentlig pampers, de er tynne og enkle å ta på. Nå bruker vi Landlord sine bleier fra rema, de er billige og passer henne fint. Vi har og prøvd first price, men synes de var vanvittig stor fra 7 kilo og oppover..
Hikken Skrevet 10. juli 2009 #13 Skrevet 10. juli 2009 Bruker pampers active fit eller libero up and go. Synes teip-bleiene til libero er så tjukke, stive og klumpete, og easy up-bleiene til pampers sitter bare ikke bra.
Barbafin Skrevet 10. juli 2009 #14 Skrevet 10. juli 2009 Libero Up and Go. Passer best og har vist seg tettest på småen vår.
Blue Lady Skrevet 10. juli 2009 #15 Skrevet 10. juli 2009 Libero. Pampers stinker og blir våt utenpå bleia
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 10. juli 2009 #17 Skrevet 10. juli 2009 hmm rart..jeg har veldig dårlig erfaring med at libero leker i newborn..men pampers ikke lekker i new born.og de er mykere og bedre synes jeg:)
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #18 Skrevet 11. juli 2009 Libero til begge - up&go på dagen og teip på natta til lille, og up&go på natta og teip på dagen til store Liker ikke pampers fordi de lukter ekkelt, og dessuten har den nettingen som klistrer seg fast. Dessuten passer passformen på Libero sine bedre til jentene her, de er lange i armer og bein og små i kroppen, så dersom man skal opp i en bleie som de ikke tisser igjennom på en time blir Pampers-bleiene så lange at de enten henger ned til knærne (med full lufting rundt beina siden åpningen blir for stor), eller vi må trekke dem oppunder armene og teipe Har brukt litt coop og andre merker, og kan ikke si jeg kjenner den helt store forskjellen på dem, men Libero sine er med god margin de som lukter minst
havrebodl Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #19 Skrevet 11. juli 2009 Mini er rett over året, brukt Libero fra dag en og vi har aldri opplevd en lekkasje:)
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #20 Skrevet 11. juli 2009 Ingen av dem, foretrekker Huggies, både i teip og up and go.
Storebror & Lillesøster Skrevet 11. juli 2009 #21 Skrevet 11. juli 2009 Bruker pampers,men har også libero,bruker de om natten siden de ikke blir våte slik som pampers,bruker de ikke på dagen for jeg syntes de er så tykke,det ser ubehagelig ut,da er pampers bedre tunnere og bedre passform. Gutten min har brukt begge deler litt om en annen,i perioder byttet vi litt siden han tisset gjennom/utenfor.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. juli 2009 #22 Skrevet 11. juli 2009 Vi bruker bare Pamper nå (11mnd). Ener bleiene gikk i Libero ellers har vi brukt litt Landlord innimellom. Skjønner ikke at noen mener Pampers bleiene er stive.De er jo så myke! Men er en natt måtte jeg sette på henne Libero siden det var det eneste jeg fant og den hadde gått helt i oppløsning på morningen. Var kliss våt...det skjer aldri med Pampers. Prisen bryr jeg meg ikke om.
camilla^ Skrevet 11. juli 2009 #23 Skrevet 11. juli 2009 Mi eldste brukte Libero hun minste Pampers. Hvorfor? for det var bleiene som passet best for de. Brukte jeg motsatt på de, kom lekasjene og utslettene.
Snikskytteren er storebror! Skrevet 11. juli 2009 #24 Skrevet 11. juli 2009 liker absolutt pampers berst!!! De sitter fint på, og snille med podens hud!
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 11. juli 2009 #25 Skrevet 11. juli 2009 vi bruker mumie bleier fra rema de er bra syns vi.46 kr for 50 bleier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå