Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #26 Skrevet 10. juli 2009 Vel HI, uansett hva meningen med innlegget ditt var så var det utrolig leit for meg å lese det. Jeg har slitt med vekta i mange år, og før jeg ble gravid var jeg nesten nede i normalvekt. Men da jeg ble gravid gjorde bekkenløsning at jeg ble så og si stililsittende og kvalme i starten gjorde at jeg ikke klarte å få i meg så mye sunn kost. Dermed spratt jeg opp i vekt igjen... Jeg har gått opp over 20 kg nå og har ennå en del uker igjen. Har kjempedårlig samvittighet for babyen og er livende redd for å få en kjempebaby. Og å få høre at jeg er en dårlig og egoistisk mor er ikke akkurat oppmuntrende. Uansett om du mente det eller ikke... Selv har jeg aldri skrevet dømmende innlegg til dem som røyker o.l. i svangerskapet, kun forsøkt å oppmuntre dem og vise forståelse. Så å få et slikt innlegg slengt i fleisen var jo skikkelig hyggelig!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #27 Skrevet 10. juli 2009 Nok en gang måtte jeg selvsagt inn å lese hva mer som sto under nok en idiotisk overskrift.. Og nok en gang angrer jeg.. Og nok en gang får jeg en påminnelse om at jeg burde finne på noe mye mer fornuftig enn å henge med tullingene her inne.. Ja, det var mange nok en gang, det....;-)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #28 Skrevet 10. juli 2009 Ja, HI - det gjør jo saken mye bedre at man må tråkke på en annen svak gruppe (les: overvektige) for å vise at det er greit å være røyker under svangerskapet ("Det er greit at jeg røyker, overvektige slutter jo ikke å spise når de blir gravide"!??) Forøvrig blir jeg like overrasket hver gang jeg hører hjelpepleiere, sykepleiere og leger uttale seg nedlatende om overvektige, homofile, røykere, alkoholikere og narkomane - hvorfor jobbe med mennesker hvis man er så totalt blottet for empati?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #29 Skrevet 10. juli 2009 Det er første gangen jeg ser noen legge inn et harmdirrende innlegg på vegne av sin mor - som er rystet!!!! Min mor har sikkert også vært rystet mange ganger i sin karriere, men jeg ser ikke helt for meg at jeg hadde giddet å engasjere meg såpass i min mors arbeid at jeg ville lagt inn et innlegg her... God bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå