Gå til innhold

Det ekleste jeg ser er feite gravide....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som feiler dere som legger på dere 30-50 kilo under et svangerskap?? Er dere stokk dumme eller? Det er kjempe skadelig for både dere og det ufødte barnet deres. Har en mor som er anestesi sykepleier og hun er rystet over hvor feite damene er blitt i dag. Det er nesten umulig å finn en epiduralnål som er lang nok til å komme inn i ryggen deres, pga alt flesket.

Det er jo BARE å slutte å spise all den dritt maten og lette på ræven å få litt mosjon!!!!! Stakkars barna deres som blir født med diabetes og overvekt.....Dårlige og egoistiske mødre er dere!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ekleste jeg ser er feige anonyme som lever og ånder for å slenge dritt om mennesker som sliter med vekta. Idiot!!

Hilsen slank mamma som forstår at meningen med livet ikke er å dra andre ned i søla

Skrevet

Hva er det som feiler deg egentlig?!

Skrevet

Hvorfor gravid. Ekstremt feite er vel ekkelt uansett?

Hvordan klarer folk å bli så store egentlig.? Det skjønner jeg ikke helt.

Skrevet

Dette innlegget ble laget for å provosere, rett og slett fordi jeg er dritt lei besserwissere på dette forumet. Det er INGEN som vet hvorfor noen røyker, spiser eller gjør andre ting under svangerskapet, og vi har heller ikke noe med det. Det er helt greit å rakke ned på de som ikke klarer å slutte å røyke, men å rakke ned på noen som ikke klarer å la vær å spise usunn mat, det er tabu det!!!

Snakk om å være hyklere!!

Skrevet

Har du problemer du?

Skrevet

Er det noe som ikke er tabu her inne så er det vel å rakke ned på overvektige, det ligger jo inne en hel mengde nedsettende tråder om dette hver eneste dag. Stakkars folk, la dem leve sitt liv i fred. kan jo være mange grunner til overvekt, også medisinske, medikamenter osv.

Skrevet

Du vet at folk kan legge på seg over 30 kilo i et svangerskap selv om spiser ekstremt sunt og kalorifattig? Eller er du bare lite opplyst?

Skrevet

Jeg kan garantere deg at alle sammen har en grunn, enten det er sykdom eller psykiske lidelser, eller rett og slett bare litt for lite selvkontroll. Bare vær glad du ikke er overvektig du (for det regner jeg med at du ikke er), og slutt å bry deg om hvordan andre ser ut.

Skrevet

Dette innlegget var rett og slett umodent og patetisk!

Enkelte mennesker har faktisk problemer med nettopp vekten sin, og noen kan faktisk ikke noe for at de er som de er! Å da få lese slike innlegg for dem, hva tror du det gjør med dem? Mennesker er ikke mindre vert om de er overvektige!! Og jeg mener at om det er en liten nål som faktisk skaper all denne irritasjonen så lag en lengre nål da.!! Kan ikke fatte at personer som jobber med dette hver dag kan si sånt! Din mor burde vite at enkelt mennesker sliter med sin vekt og har vansker for å gå ned. ( dette gjlder jo ikke alle)

Men du som har lagt ut dette må vel dere tynn kan jeg tenke meg.. men det er det samme å vere FOR tynn og FOR tykk! Det er aldri noe som er perfek virker det som. La mennesker vere som de er!!!!

Skrevet

Det ekleste jeg ser er voksne som sikler på små barn...

Eller barn som har det vondt, blir slått osv...

Barn som er redd for å gå hjem etter skolen...

Feite gravide havner veeeldig langt nede på listen over ting jeg synes er ekkelt ja. Noe bedre med den gravide som har spiseforrstyrrelser og veier 35 kg og skal bære frem ett barn??

Er nå helt utrolig at dette er det ekleste du kan tenke deg å se...

Ler!!!

Trassetrollet, denne dama her kan nok bare ikke bedre.

Skrevet

Kremt, jeg la bare på meg 12 kg. Men jeg så fortsatt ut som ei feit ku. Jeg hadde så mye vann i kroppen at jeg nesten lakk (jeg gjorde forsåvidt det å på de varmeste dagene, det piplet vann fra porene på leggen) og jeg hadde bekkenløsning som gjorde at jeg nesten ike klarte å gå på slutten.

Så jeg kan lett skjønne at folk legger mye på seg hvis de har mye vann o kroppen og sliter med bekken fra tidlig av. Da er det vanskelig å bevege seg. Og uansett hvor lite en spiser så legger man på seg. Barnet trenger næring, og derfor får mange større apetitt under svangerskapet, og ihvertfall på slutten.

Det er en sannhet i at folk legger mer på seg nå enn før, men det er vanskelig å unngå når nesten all mat inneholder mer fett, salt og sukker hvis man ikke lager det helt fra bunn av. Og det tviler jeg på er kult å begynne med når bekkenet skriker av smerte og man er utslitt.

det er BARE å godta at folk er forkjsellige, svangerskap er forskjellige og kropper er forskjellige. Hva bryr det DEG om folk legger på seg 30 kg under svangerskapet? Gjør det deg fysisk vondt?

Skrevet

Og igjen gidder dere ikke å lese hele tråden....Jeg mener ikke dette, men la det inn for å provosere, fordi jeg mener at vi som er her er en gjeng med hyklere og besserwissere som hele tiden skal rakke ned på folk som ikke klarer å være det som dere mener er den perfekte mor

HI

Skrevet

Er det ekleste du ser feite gravide? Huff da... stakkers deg HI. Du har det nok ikke så greit med deg selv du. Jeg synes oppriktig synd på en person som kan få seg til å si noe slikt. Du kan ikke rope ut noe slikt, og selv være helt normal. Psykolog er kanskje noe å tenke på?

Du er nok like skadelig for dine barn som du mener overvektige er for sine. Håper barna dine ikke tar skade av å ha en mor som må rakke ned på andre for å føle seg selv bra.

Og hvis mammaen din har problemer finne epiduralnål som når gjennom fettet på ryggen på damene, bør hun kanskje revurdere jobben sin. Er lange nok nåler til folk over 300kg, det kan jeg love deg. Flere som jobber i helsesektoren vet du lille venn.

Klapp igjen og bry deg om deg selv før du hetser andre. Du er nok ikke heeeeelt perfekt du heller hvis du tenker deg godt om!

Skrevet

Gå og legg deg nedpå litt... Kanskje noe mer fornuftig kommer til deg...

Skrevet

Er det dette innlegget du mener HI?

***Dette innlegget ble laget for å provosere, rett og slett fordi jeg er dritt lei besserwissere på dette forumet. Det er INGEN som vet hvorfor noen røyker, spiser eller gjør andre ting under svangerskapet, og vi har heller ikke noe med det. Det er helt greit å rakke ned på de som ikke klarer å slutte å røyke, men å rakke ned på noen som ikke klarer å la vær å spise usunn mat, det er tabu det!!!

Snakk om å være hyklere!!

Anonym ***

For det står ingen steder her at du er HI. Fort gjort å overse at det er deg da..

Skrevet

Passer ikke denne provokasjonen bedre på kranglesiden?

Og ja, jeg har lest hele og forstått at det er lagt inn for å provosere. Og er bra enig i at det tar av her inne til tider, fullstendig galskap hva folk får seg til å uttrykke! Er bare så synd hvis du sårer noen underveis.. Ikke sikkert de kommer lenger enn ditt første innlegg før dagen er ødelagt!

Du vet, det du vil at andre skal gjøre mot deg osv..

Skrevet

Ja, det er meg. Glemte å skrive HI etterpå.....

HI

Skrevet

Jeg går ikke inn for å såre noen, det klarer gjengen her inne på egenhånd. Jeg blir rett og slett rystet over en del som blir skrevet her inne, og valgte temaet overvekt fordi jeg vet at det er mange som sliter med dette og ville sette ting på spissen.

HI

Skrevet

Tulling.. For en dårlig unnskyldning... heheehhe....

Skrevet

Hadde valgt å være feit som fy før jeg ville vært så hjernedød som mange her inne er som får seg til og skrive sånnt.

Burde finne seg en fin liten gressplen å spa seg jævli langt ned som kan snakke sånn om andre.

Skrevet

haha, måtte flire litt når jeg leste over her... men du har et poeng :)

det jeg reagerte på er om det er sant at moren er anestesi-sykepleier og sier noe sånt? Hva har skjedd med taushetsplikt og noe som inngår i grunnleggende sykepleie - respekt og omtanke for andre mennesker?

Håper aldri at denne sykepleieren møter meg når jeg engang skal føde.

Skrevet

hva er vitsen med sånne idiot innlegg? skrive bare for å provosere? skaff deg ett liv.

Skrevet

helt enig med Hi her! Det er nemlig ikke noe lettere for en røyker å kutte røyken enn en overvektig å kvitte kiloene. At begge deler KAN være skadelig er jo sant.. men det gjør dem SLETT ikke til dårlige mødre av den grunn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...