Gå til innhold

Noen fra Haugesund?

2 prinsesser + liten spire=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :-) jeg bor i Haugesund med samboeren min. har gått et år på skole på Stord og det er ikke lenge siden jeg flyttet til Haugesund. Har veldig få kjente i denne byen i og med at jeg er fra Oslo, og har bodd 5 av mine "voksne" år i Kristiansand. Hva synes dere andre om tilbudet for gravide i denne byen?? jeg er gravId for første gang, har hatt en SA tidligere da, men første gang der jeg har kommet meg over den magiske 12 ukers grensen. Vet ikke hva som er vanlig da, men jeg var på kontrollhos legen i uke 9 og neste kontroll er i uke 26. synes det er så lenge å vente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på min første kontroll i uke 27, aner ikke om det er normalt eller ikke jeg. Bare følte veldig for å gå til legen med en gang jeg visste det hadde skjedd noe i magen min! :D

Huff, jeg er fortsatt bare i uke 8, og håper for guds skyld at jeg ikke får noen SA:S Ikke nå når vi er så glade for den lille!

Har du tatt kontakt med jordmor oppe på bleikmyr eller? Jeg syns det var litt dumt å måtte kontakte de selv, at ikke legen ordnet det liksom. Liker best når alt bare går på skinner jeg;)

Skrevet

hehe:) trur de e lite "fiking":)

når en ikke ammer, gir en jo morsmelkerstatning. de har eg jort me begge mine. å sunns de har vore de besta for oss. då vett eg kor mye di får i seg, å eg kan sova om nettene å alt de der:)

mat ja.. ja. e skamkvalmen sjøl om dagen, men eg spise all slags forde. komme jo ut igjen uansett liksom..:)

Skrevet

Det går helt sikkert bra med deg :-) jeg merket det på kroppen omtrent fra dag en et noe var galt, pluss at jeg hadde vært i Afrika og spist malaria tabletter som vistnok brukes som et slags abortmiddel der nede... Denne gangen har jeg hatt en helt annerledes følelse. og det at man er kvalm er kjempe positivt :-) jeg var ikke det i det hele tatt første gangen, drev å lette etter symptomer, men denne gangen har jeg hatt alle :-)

Jeg synes også det er stress å måtte bestille selv. jeg ringte te Bleikmyr og fikk beskjed om at det ikke var noen jordmødre for tiden og at jeg måtte ringe opp igjen i september for å høre.... :-(

Skrevet

Så fiffig! Jeg har igrunnen alltid regnet med at amming er naturlig - men når jeg tenker meg om så er det jo ikke det! Tror nok jeg i alle fall vil prøve det, men tiden får vise;)

Er det ikke jordmødre før i september?! Men hva faen? Haha, jeg vil jo ha så mye oppfølging som bare mulig jeg! Jøsses. Har fått UL - time på sykehuset den 27. august iallefall, noe å se fram til:D

Idag har min kjære laget seg pommes frites, og jeg klarer nesten ikke å vere i huset. Gud, for en forferdelig kvalmende lukt!

Skrevet

Heisann jeg er fra Kolnes som er ca 10 min unna haugesund med bil;)

Jeg hat termin i desember, men de klarte ikke og se på ul hvilket kjønn, så blir veldig spennende denne gangen;)

Vi har også en sønn på 1,5 år, så det blir to tette. Gleder oss masse;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...