Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #26 Skrevet 8. juli 2009 Ja eg veit at det er eg som lar meg irritere av deg og meiningene dine. Men eg meiner likevel at du ikkje viser særleg empati i innlegget ditt. "men eg tenkjer at det må jo bli endå meir stress for kroppen når du går og tenkjer på det heile tida?" Det er klart at stress gjer at folk ikkje blir gravide så lett. Det er ei kjend sak.. Men det er ikkje berre å skru av ein knapp!! Det blir som å seie " Ikkje tenk på farge blå"!!! "Driten" om at du blei gravid kjapt??? Du ordlegg deg flott..:-) Det er sjølvsagt ikkje gale at du blei gravid kjapt. Det er flott for deg og du bør vere takksam for det!! Eg anbefaler deg å sjå inne på forumet "slitere". Kanskje du mister irritasjonen din litt då.. Sidan slitere som treng å snakke om problemene sine irriterer deg.. Du kan forklare til du blir blå men innlegget ditt lyser av mangel på empati.. Trist spør du meg...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #27 Skrevet 8. juli 2009 Det som irriterer meg mest her inne er folk som mener fete folr og røykere er dummere enn andre. Det som irriterer meg nest mest her inne er folk som svarer på slike idiotiske innlegg, og dermed holder det oppe
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #28 Skrevet 8. juli 2009 Lollik: Håper at du mister og blir en sliter. Da kan jeg fortelle deg hva du må gjøre for ikke å stresse og at du skal la være å tenke på det.
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #29 Skrevet 8. juli 2009 Fy faen.. alt folk får seg til å sei bakom anonym-nicket! Kven er det som ikkje har empati no? Håpar eg misser ungen? Dra til helvete!
Figa Skrevet 8. juli 2009 #30 Skrevet 8. juli 2009 Anonyme som er frekk i kjeften bare fordi de kan være anonyme. Hadde de ikke hatt et sted å gjemme seg, ville de mest sannsynlig svart deg på en helt annen måte.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #31 Skrevet 8. juli 2009 Lollik: Det var ikkje meg som var ueinig med deg i starten som skreiv det stygge innlegget over her... Det var veldig veldig stygt å sei... Uansett kor ueinig eg er med deg, ville eg aldri skrevet noko slikt...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #32 Skrevet 9. juli 2009 Du kan nå bare la være å tenke på det hvis du mister, Lollik? Hva er problemet? Det blir jo ikke noe bedre av å stress og tenke på det, er det ikke det du mener? Eller har pipen fått en annen lyd når det gjelder ting som ville vært vondt og vanskelig for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå