Gå til innhold

Hva irriterer du deg mest av folk her inne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg irriterer meg over folk som skal ringe barnevernet i hytt og fine... Hvis du tør ikke signer med "anonym"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På seg selv kjenner en andre. Er for mange sneversynte folk her. Slike som alltid skal heve seg over alle andre. Slike bedrevitere har jeg lite til overs for.

Skrevet

Det er et par godt kjente nick her inne som fremstiller seg selv som at de kan og vet alt. Det irriterer meg. For sitter man på nettet er det null problem å finne fakta rundt ting, google, wikipedia o.l. Men da er de liksom sååå smarte og kan det meste. Blir bare for dumt.

Skrevet

Er jo faktisk folk som kan mye, folk med god og høy utdannelse. Men er forskjell på fakta/råd og hovmod!

Skrevet

Det som irriterer meg mest er vel at så mange er redd for kunnskap. Jeg er vel en av dem som har mye å lære, og jeg har ikke så dårlig selvfølelse at andre kan mye skremmer meg. Jeg blir vel mer skremt at de som har så mye selvtilitt her inne at de stoler blindt på seg selv. Ellers synes jeg ikke dette forumet er ille i det hele tatt. Forskjellen er at vi ikke får vite det irl. Reagerer noen på deg her inne, reagerer de uten å vise det irl.

Skrevet

e som mener sin egen såkalte "sunne fornuft" er bedre enn det veldig mange år med testing og forskning har kommet fram til og begrunner sine da ofte totalt idiotiske og egoistiske valg med "det gikk jo bra i gamle dager!" *grøsse over slik innstilling*

Skrevet

høy utdannelse trenger ikke akkurat bety at de kan så mye mere enn andre, mange er selvlærte og leser til seg kunnskap på egenhånd.

mange med høy utdannelse kan ikke mere enn akkurat det feltet de har studert og ikke kan de bruke det i praksis kun teorien.

Skrevet

Folk som svarer unødvendig krast, eller henger ut grupperinger. F.eks overvektige eller psykisk syke.

De som vet "hva som er best" både for seg selv og naboenes unger, med skråsikre meninger. Og det er barnemishandling hvis man gjør det på en annen måte.

De som ikke er litt ydmyke for kunnskap.

Hmmm er egentlig ganske mange ting. Kanskje derfor jeg bare er her periodevist og sjeldent?

Skrevet

Jeg irriterer meg over de selvsentrerte menneskene som elsker å legge ut om seg selv, hva de spiser og tom legger ut link med bilder av seg selv for å få oppmerksomhet. pokker så lite konstruktivt, det finnes jo en milliard mer interessante ting å ta opp

Skrevet

Folk som lager mange unødvendige tråder bare fordi de liker å se hvor mange svar de får og elsker oppmerksomhet og lage drama. Tråder med ordentlige og viktigere spørsmål drukner bort i mengden av unødvendig tull.

Skrevet

Jeg irriterer meg over alle som påstår at de alltid "vet selv hva som er beste for mitt barn". Nei det er ikke alltid man gjør det.

De som skal ringe barnevernet for alt mulig.

Folk som er for stolte til å innrømme feil eller mangler, selv når de ikke har flere argumenter igjen.

Folk som i en diskusjon overser direkte spørsmål fordi de har gått tom for argumenter, og heller fortsetter å gnåle om de samme tingene om og om igjen, fordi de ikke har noe nytt å komme med.

Ja, og de som ikke forstår at ikke alle mennesker har like forutsetninger, og derfor ikke alltid klarer det en selv klarer.

Skrevet

Unge alene mødre som på død og liv skal begynne med grøt før fylte 6.mnd som anbefales. Barna får som regel tarm problemer og fordøyelses problemer av det.

Tarmene er ikke utviklet ferdig i 3-4 mnd alderen, så dem ender med vondt i magen.

Skrevet

Heilt ærleg? :)

Var litt inne på "bli gravid" forumet før eg blei gravid... og eg irriterte meg litt over dei som skreiv detaljert om EL, slim, TR, symptom opp og i mente osv.... Skreiv eit innlegg inne på krangle- om det, faktisk...

No skal eg ikkje klaga når det kun tok 3 pp å bli gravid for oss, men for dei som strevar lenge med å få det til å klaffa- det må jo bli frustrerande å driva og kikka etter symptom og måla temp og greier! Eg forstår at det er nokon som nesten ikkje blir gravide utan å følga godt med på syklusen sin, men det fins vel ei grense?

Handlar livet kun om å bli gravid, liksom?

No syns eg det kan bli litt too much når folk slenger masse drit om fagpersonar (lege, helsesøster osv) som om legane og helsesøstrene er komplette idiotar heile gjengen. Kven skal du stola på viss du ikkje kan stola på dei som har babyen din som fag?

Skrevet

Ingenting. Den dagen jeg begynner å erge meg over andre nettbrukere logger jeg av.

Men jeg lar meg gladlig provosere. Det er også en del av underholdningen med å være her.

Skrevet

At folk henger seg opp i tyggiser, når andre ting er langt viktigere.

Skrevet

Prøver å ikke irritere meg over småting som folk her inne.. Men det er sløseri å bruke en tråd på å spørre om noe som kan googles på ti sekunder! :)

På "Bli gravid" er det utallige tråder om "Jeg har murring i magen, er jeg gravid?" "Vi har hatt ubeskyttet sex, er jeg gravid?" osv.. Det syns jeg blir latterlig! Så jeg holder meg borte fra det foraet, selv om det er der jeg egentlig hører hjemme..:)

Skrevet

Jeg irriterer meg over dem som lager dårlig stemning her inne.

Skrevet

Hysteri og liten evne til å sette seg selv i andres sko. Mye dømmende mennesker her inne. Barnehagedebattene synes jeg er lattelige. Dvs debatter om hvor forferdelig det er for barn å ha lange dager i barnehagen etc. Ingen barn er vel like? Hadde jeg synes barnehagen var så ille hadde jeg ikke hatt ungene der.

Lite respekt for at folk og barn har forskjellige behov, og at det som fungerer i en familie er helt feil i en annen.

Skrevet

Ja dette var vel dagens meste empatiske innlegg..

DU irriterer seg over at andre bruker så mye tid og energi på å bli gravide fordi du fikk det til etter 3 pp???

Veeeeel, du irriterer meg med din manglende empati.. Handlar livet kun om å bli gravid, liksom??

"Når alt annet overskygges av ønske om et barn"...

LIssom..

Dæven den irriterte meg.. Og det irriterer meg litt..;-)

Skrevet

Jeg irriterer meg over folk som føler at de må nødt til å fortelle andre hva som er nødvendig og ikke, feks "det er helt unødvenidg å legge et innlegg ut på både skravle og anonym"

Og jeg irriterer meg over folk som må kommentere hva andre bruker pengene sine på.

Vaksine/Reima/bilstol debatter hopper jeg glatt over om det er mulig

Og så er det ufattelig irriterende at noen fortsatt ikke har kunnskap nok til å vite at psykisk sykdom også er en sykdom!

Og så irriterer jeg meg over en masse andre ting... Jeg er gravid og hormonell, så sånn er det bare!

Skrevet

Og ja! Jeg irriterer meg over at folk spør hva andre syns om det og det navnet. Og enda mer irriterende er det når folk svarer eller kommenterer barn sine navn negativt!

Skrevet

Jeg irriterer meg over de som er ekstremt opptatt av å få så mye oppmerksomhet som mulig. Legger ut bilder av seg selv for å få kommentarer på vekten, forteller alle hva de spiser, hva slags diagnoser de har osv. Og de som skriver unødvendig mye i svarene sine, eller slenger med hele livshistorien kun for å spørre et enkelt spm.

Bastante, ignorante mennesker som ikke vet å gi seg mens de enda har et snev av ære i behold.

Og frekkaser.

Skrevet

Irriterer meg over overskrifter som starter med

"er det bare meg som",

Innlegg der det blir spurt om hvor får jeg kjøpt bleier og grøt i f. eks Oslo, da tenker jeg, "hvor får du kjøpt det i din by og hvor vannskelig er det å finne det i samme kjedebutikk"

Hopper glatt over overnevnte overskrifter og hopper glatt over innlegg fra visse "personer" her inne som er selvsentret og poster bøttevis med innlegg for å få oppmerksonhet.

Hopper også over alt som har med reima, vogner, sko innlegg.

Skrevet

det som irriterer meg er alle som på død og liv skal telle ned dager HVER dag og må fylle førstesiden med dette! det sier seg selv at alle er en dag lenger i dag enn i går!!

men ellers går det stort sett greitt:)

Skrevet

Vær så god å irriter deg, frk anonym...

Det handlar ikkje om at eg ikkje forstår at det må vera frustrerande for dei som brukar lang tid på å bli gravid, som eg faktisk skreiv i det forrige innlegget... men eg tenkjer at det må jo bli endå meir stress for kroppen når du går og tenkjer på det heile tida? Og når folk skriv innlegg på innlegg innpå forumet om det? Har ein ikkje noko liv før ein får ungar?

Eg har all respekt og empati for dei som faktisk strevar, men det virkar som det er mange som nesten forventar å bli gravide på fyrste pp, og blir kjempeskuffa og frustrert når det ikkje skjer! Det er desse eg meinar kanskje kan stikka fingeren i jorda.

Og kutt ut driten om at eg blei gravid kjapt... Det er eg fullstendig klar over. Men skal det og vera gale no?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...