*Rutletutt* Skrevet 6. juli 2009 #26 Skrevet 6. juli 2009 Oj, det må jeg si - 4 stykker...det hadde ikke jeg klart;o) vet hva du mener med å ikke føle seg helt ferdig...og til tross for helt jævlige svangerskap elsket jeg å være gravid;o) Tror nok vi er ferdige da, er egentlig mer enn nok med to...meeeen man skal jo aldri si aldri;o)
It's all about me Skrevet 6. juli 2009 #27 Skrevet 6. juli 2009 Come on, kast deg på. Så kan vi sladre svangerskapsplager sammen ) Er mye mer gøy å ha en å klage med, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå