Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #26 Skrevet 5. juli 2009 Venter du på at han skal skjerpe seg, eller venter du på at noe alvorlig skjer pga han uansvarlighet? Hvordan skal du kunne tillgi deg selv da? Mye kan skje på 5 min, så tiden han var vekke spiller liten rolle! Forstår dette med at du vill han skal forbedre seg, men det finnes grenser når du lar det gå utover det kjæreste du har! Du er faktisk like uansvarlig, som lar han være alene med ungene!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #27 Skrevet 5. juli 2009 Venter du på at han skal skjerpe seg, eller venter du på at noe alvorlig skjer pga han uansvarlighet? Hvordan skal du kunne tillgi deg selv da? Mye kan skje på 5 min, så tiden han var vekke spiller liten rolle! Forstår dette med at du vill han skal forbedre seg, men det finnes grenser når du lar det gå utover det kjæreste du har! Du er faktisk like uansvarlig, som lar han være alene med ungene!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #28 Skrevet 5. juli 2009 Lykke til og husk at du er ikke skyld i hans oppførsel! Kansje dere burde prøve familierådgivning.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #29 Skrevet 5. juli 2009 Til HI. Har vi to har samme mann? Min bryr seg ikke enn dritt.Barna vil snart ikke være sammen med han heller, for han viser dem ingen oppmerksomhet. Jeg sier til han at det faktisk er den voksne som har ansvaret for forholdet til barnet! Han kan jo ikke forvente at de skal søke til han når han ikke gidder å svare når de snakker til han. Min har ikke latt barna være fysisk alene da men er jo ofte helt utkobla,så han er jo ikke tilstede på en måte. Jeg må også si fra om div. som feks ikke slippe 2-åringen ut av syne ute. Virker ikke som han sjønner enn dritt Sjønner så godt hvordan du har det! Hva f skal en gjøre liksom. Jeg har spurt han om han er så dum eller om han rett og slett er en stor egoist... (begynner å innse at det heller mot det siste) Jeg syns 08.42 hadde masse fornuftig å komme med! Alle dere som sier: gå fra han, spark han ut, skaff en ny- det hjelper jo ikke stort å høre det liksom, men jeg tror faktisk jeg hadde sagt det samme om jeg hadde sett det fra utsiden. Noen er jo faktisk ubrukelige og uten forbedringspotensiale. Og ja, en får jo (burde hvertfall få) dårlig samvittighet overfor barna fordi en har valgt en slik mann. Men det er ikke "bare å gå" likevel...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #30 Skrevet 5. juli 2009 Print ut denne tråden og la han lese den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå