Gå til innhold

hva gjor jeg?? er i utlandet ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange viser ikke sitt sanne jeg før det har gått en stund.

Ikke vær lei deg, men heller vær glad du fant ut allerede nå hvordan denne mannen virkelig er. Før han drepte deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet denne mannen når og hvilket fly du reiser hjem med på mandag?

Skrevet

hotellet koster 400 kr natten, herregud naa blir jeg hengt ut som logner her inne ogsaa. ufattelig!!

for to personer blir det fort mye naar man bestiller to dager foer avreise jo. Forventet meg ikke denne prisen heller men har alt betalt 4000 kr for billettene fra foer av?!

Skrevet

Har de ikke ei norsk kirke der? Sjømannskirke eller noe? Ingen norske bedrifter eller noe sånt?

Håper da du får hjelp..

Skrevet

Jo faktisk i london :) ringte ambessaden naa de er stengt!!

Med mindre jeg finner krise nr til dem har da! har en folelse pa at dem ikke vil hjelpe meg noe saerlig .. Uansett jeg skal bo paa hotell og det ordner seg.. eksen min vet ikke hvor jeg befinner meg, han ringer meg hele tiden paa mobilen og er veeeldig forbanna for aa ha tatt barnet ifra ham paa den maaten, han skriver ogsaa pa meldinger at det er min egen feil at jeg oppforte meg som jeg gjorde.. IDIOT! typen min er til mer hjelp enn noen, men han er i USA med jobben!

Skrevet

Spør deg igjen jeg..VET HAN NÅR OG HVILKET FLY DU REISER HJEM MED PÅ MANDAG?????

Skrevet

Dette kan bli skummelt. Han kan stoppe deg fra å ta barnet ut av landet...

Skrevet

Det er ingen grunn til å overdramatisere med å si ting som at "vær glad han ikke drepte deg".

Ro situasjonen ned, ikke si noe til han før du drar. Oppfør deg helt normalt i forhold til han som om ingenting har skjedd. Når du har funnet ut en løsning, stikker du og ringer han etterpå og forteller hvorfor du har gjort det og at han skal holde seg langt unna.

Lykke til.

Skrevet

Kom deg til England i kveld! Det er mitt råd!! Ut av Skottland ASAP!!

Skrevet

Sorry, men jo, det skal hun jammen være glad for. Fyren tok kvelertak på dama!

HI, du har gjort det absolutt riktige valget ved å dra.

Skrevet

anonym 23:55, du er den av de anonyme som svarer ivei uten å ha lest hverken det første innlegget av HI, eller noe av det som står lengre nedover.

Skrevet

Et supertips.

Dra til Dunfermlin. Der holder FMC til, guttene der jobber hele døgnet.

FMC er et amerikanskeid selskap med hovedsete på Kongsber og kan sikkert få gitt deg noe assistanse og kanskje til og med et sted å bo. Verdt et forsøk, dersom ikke Dunfermlin er for langt unna.

Evt så flyr da virkelig RyanAir både fra Aberdeen, Edinburgh og Glasgow..

Skrevet

Jeg er overbevist om at hvis du skriver et nytt innlegg om hjelp,med overskrift "Vet du om hvor jeg kan få hjelp i #####byen i Skottland", så er det en eller annen her inne som vet noe!

Håper du kommer deg trygt hjem til familien din.

klem fra en ukjent som bryr seg

Skrevet

HEr;

Edinburgh finnes også honnorær generalkonsul og norsk konsul. ADRESSE: 12 Rutland Square Edinburgh EH1 2BB Tlf. +44 131 228 2444 ... (Sjømannskirken)

Skrevet

Hvor i Skotland er du?

Skrevet

Å herregud, er det ingen som kan lese her? Hun skriver jo at hun har sjekket inn på hotell og at alt har ordnet seg! Som dere maser! Faen verre enn moren min jo! Av og til får jeg helt angst av dere maskjerringer her inne.

Skrevet

Å herregud, er det ingen som kan lese her? Hun skriver jo at hun har sjekket inn på hotell og at alt har ordnet seg! Som dere maser! Faen verre enn moren min jo! Av og til får jeg helt angst av dere maskjerringer her inne.

Skrevet

Lykke til ! Håper det ordner seg for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...