Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #26 Skrevet 20. mars 2014 Her kom virkelig subben ut i dagslyset. Anonymous poster hash: ad8d1...1a3
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #27 Skrevet 20. mars 2014 Hater svigerinnen min jeg også. Hun tror at hun er så forbasket elegant og vakker! Kaster på håret når hun er på besøk hos oss, sammen med moren sin. Både hun og svigermor baksnakker meg, og sprer falske rykter om meg på bygda. Men heldigvis så gidder verken jeg eller mannen min å treffe raringene.Anonymous poster hash: 7eb1e...d57 KASTER hun på håret altså? For en bitch! Ikke rart du hater henne! Men nå må du bestemme deg. Enten er hun på besøk hos dere og kaster på håret, eller så omgås ikke du og mannen din henne. HVa blir det til ?Anonymous poster hash: be31f...d3d Men baksnakkingen valgte du å overse glatt.. Trollkjærring Anonymous poster hash: 7eb1e...d57
midgard Skrevet 20. mars 2014 #28 Skrevet 20. mars 2014 Stakkars stakkars dere som "hater" svigers eller andre. Så mye bortkastet energi. Tror dere at dere klarer å sjule det for barna? For barn lærer av det vi gjør - ikke det vi sier..... For meg høres det ut som dere er en gjeng med dramaqueens - god bedring
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #29 Skrevet 20. mars 2014 Hater min også, derfor unngår vi hverandre. Funker veldig bra. Anonymous poster hash: 84fb0...043
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #30 Skrevet 20. mars 2014 Jeg har ingenting usnakket med min svigerinne, men hvorvidt hun liker meg eller ikke ser ut til å være proporsjonalt med hvor mye jeg veier, tro det eller ei! Når jeg har vært gravid, eller hatt noen ekstra kilo osv, så er hun SÅ hyggelig, grei og vennskapelig at det ikke er måte på. Men når jeg går ned i vekt, blir slank igjen osv, så er jeg nesten som luft for henne. Hvorfor skjønner jeg ikke, men mulig hun føler seg truet på et eller annet merkelig vis? Anonymous poster hash: c0b4f...dde
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #31 Skrevet 20. mars 2014 Er jeg den eneste som synes det er litt pussig å diskutere et 5 år gammelt innlegg? Anonymous poster hash: 4e49f...ca7
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #32 Skrevet 20. mars 2014 Jeg har ingenting usnakket med min svigerinne, men hvorvidt hun liker meg eller ikke ser ut til å være proporsjonalt med hvor mye jeg veier, tro det eller ei!Når jeg har vært gravid, eller hatt noen ekstra kilo osv, så er hun SÅ hyggelig, grei og vennskapelig at det ikke er måte på. Men når jeg går ned i vekt, blir slank igjen osv, så er jeg nesten som luft for henne. Hvorfor skjønner jeg ikke, men mulig hun føler seg truet på et eller annet merkelig vis? Anonymous poster hash: c0b4f...dde Det er mulig at hun synes at du er veldig attraktiv som slank, og blir misunnelig for dette:) og kanskje en smule truet.. Da du var gravid og rund, følte hun seg sikkert bedre enn deg, og hadde kanskje høy selvtillit av at du så ut som du gjorde. Bare å overse henne. Anonymous poster hash: 7eb1e...d57
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #33 Skrevet 20. mars 2014 Er jeg den eneste som synes det er litt pussig å diskutere et 5 år gammelt innlegg? Anonymous poster hash: 4e49f...ca7 Neida:) Plagsomme svigerinnen går aldri ut på dato. Anonymous poster hash: 7eb1e...d57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå