Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Vi er meget på utur for å si det sånn, og har ikke snakket på årevis. Og følelsen er gjensidig. Hver gang jeg ser bilder av henne kjenner jeg det faktisk koker inni meg, jeg vil slå henne! Får kun stygge tanker i hodet bare jeg ser henne! Argh, det ligger en lang historie bak dette som jeg ikke gidder gå inn på nå. Men bør jeg oppsøke hjelp for hatet mitt? Jeg har aldri hatet noen før, men det må være sånn det føles. Hver gang jeg ser henne, velter det opp ekle følelser, angst og pulsen går i hundre og helvete. Ser hun på meg, får jeg lyst å slå henne rett ned. Jeg vet som sagt hun hater meg også.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Dette innlegget kunne jeg faktisk ha skrevet selv! Føler det på akkurat samme måte.. hater svigerinna mi!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 så lenge du ikke trenger å ha noe med henne å gjøre, så går det vel greit? Syns ikke du trenger å oppsøke hjelp fordi du hater..hadde du virkelig slått henne så...;-) Man kan jo ikke like alle:-)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 åh, er som om jeg skulle ha skrevet dette selv!! absolutt HATER svigerinna mi! hun har ikke gjort annet enn å slengt ut løyner om meg,- og prøver å ødlegge mellom meg og mannen min. dette har hun gjort helt siden jeg og min mann ble sammen.. føler for å slå kjerringa ned i skoene!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Hehe, lurer på om en av de to som har svart her som også hater svigerinna si faktisk er svigerinna til HI, da er det i hverfall helt sikkert at det er gjensidig Når det gjelder om du trenger å oppsøke hjelp HI så tror jeg ikke det, så lenge du begrenser tiden med henne og ikke slår henne ned så går det nok bra. Selv om hun er din svigerinne betyr ikke det at du må like henne.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 kjære HI. jeg hater min svigerinne jeg også, jeg kan grøsse bare av og tenke på henne. Er det søster til mannen din, eller søster av din bror? Pss.. kanskje D U er min svigerinne som jeg hater?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Hehehe... "Søster av din bror?" Forklar den!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #9 Skrevet 3. juli 2009 HI her, det er søsteren til mannen min. Og jeg tror nok ikke noen som har svart i denne tråden er min svigerinne, hun skriver så dårlig at jeg hadde nok sett det... Bare så synd svigermor alltid tar hennes parti uten å høre på mannen min eller meg.. Det er sårende..
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #10 Skrevet 3. juli 2009 Hun mente vel og skrive kona til din bror. Jeg har følelsen av at svigerinnen min hater meg, men jeg hater ikke henne og ser ikke grunnen til at hun skulle hate meg heller. Men likevel gjør hun det.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #11 Skrevet 3. juli 2009 HI, sånn re det her og. Alt jeg sire er tåplig, alt hun sier er perfekt. Selv det ikke er det, hun hjernevasker familien sin, pga henne har jeg LITE kontakt med svigers. Men hvordan gjør dere det i selvskaper osv? og høytider, har dere begge unger ?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #12 Skrevet 4. juli 2009 Er det rart det er krig i verden....... trist! Jobb med dere selv, da! Går ikke an å gå rundt med så mye hat i hjertet! Dere ender opp med å bli bitre, stygge kjerringer til slutt. Dere kommer til å få disse hat-rynkene i pannen og rundt munnen! Men hvis dere ikke vil gjøre noe med det, og vil leve sånn, så vit en ting: dere overfører dette hatet til barna deres.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #13 Skrevet 4. juli 2009 Ikke lag følelser som kanskje ikke er der.
kendall Skrevet 2. november 2013 #14 Skrevet 2. november 2013 HI her, det er søsteren til mannen min. Og jeg tror nok ikke noen som har svart i denne tråden er min svigerinne, hun skriver så dårlig at jeg hadde nok sett det... Bare så synd svigermor alltid tar hennes parti uten å høre på mannen min eller meg.. Det er sårende.. Som å lese om min egen situasjon.Jeg hater også svigerinna mi, ser ut som det er ganske vanlig
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #15 Skrevet 2. november 2013 Å hate er litt drøyt, det skal mye til for at jeg hater noen, men jeg er ikke særlig begeistret for svigerinnen min. Jeg er ikke alene om det, dessverre. Hun er svært lite sjarmerende. Anonymous poster hash: 32c33...4e0
kendall Skrevet 2. november 2013 #16 Skrevet 2. november 2013 Å hate er litt drøyt, det skal mye til for at jeg hater noen, men jeg er ikke særlig begeistret for svigerinnen min. Jeg er ikke alene om det, dessverre. Hun er svært lite sjarmerende. Anonymous poster hash: 32c33...4e0 Jeg har desverre kommet til et punkt der jeg faktisk unngår henne, vi bor i nabohuset til svigers og når hun er på besøk der så orker jeg ikke være der. Vi tåler rett og slett ikke trynet på hverandre. Vi har heller aldri likt hverandre noe særlig.. Men altså MÅ jeg omgås henne så sitter jeg ikke og furter liksom, jeg later som ingenting.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #17 Skrevet 20. mars 2014 Hater svigerinnen min jeg også. Hun tror at hun er så forbasket elegant og vakker! Kaster på håret når hun er på besøk hos oss, sammen med moren sin. Både hun og svigermor baksnakker meg, og sprer falske rykter om meg på bygda. Men heldigvis så gidder verken jeg eller mannen min å treffe raringene. Anonymous poster hash: 7eb1e...d57
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #18 Skrevet 20. mars 2014 Skulle så gjerne ha hørt den andre versjonen til dere som sier dere hater svigerinna deres!! Anonymous poster hash: f248d...490
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #19 Skrevet 20. mars 2014 Min svigerinne og hennes nærmeste venninne holdt på å ødelegge meg psykisk og bryte opp meg og min mann. Det finnes ingen andre versjon av det siden begge innrømte overfor både meg, min mann og våre familier hva de holdt på med. Jeg hater henne ikke men grøsser hver gang jeg ser henne eller venninna og har ikke lyst til å ha noe med dem å gjøre bortsett fra svigerinna i familietilstelninger der man må sitte pent opp ned og smile. Mannen er heldigvis enig. Anonymous poster hash: a3e29...9c7
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #20 Skrevet 20. mars 2014 Hate er et sterkt ord. Jeg hater ikke min svigerinne... jeg HAR mislikt henne sterkt, det har jeg. Men ikke nå lenger, nå synes jeg hun er ei ok jente som er trivelig og grei. Vi trengte bare å snakke ut og bli bedre kjent. Anonymous poster hash: 38bc8...f42
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #21 Skrevet 20. mars 2014 Jeg gidder ikke bruke energi på å hate min svigerinne, hvis jeg får oppleve den dagen hun dør kommer jeg ikke til å gå i noen begravelse, men det kan være jeg tar meg et glass for å feire. Anonymous poster hash: 79b29...a3c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #22 Skrevet 20. mars 2014 Jeg gidder ikke bruke energi på å hate min svigerinne, hvis jeg får oppleve den dagen hun dør kommer jeg ikke til å gå i noen begravelse, men det kan være jeg tar meg et glass for å feire. Anonymous poster hash: 79b29...a3c Får dere lov å sitte på nettet på ungdomsskolen? På tide å bli voksen! Anonymous poster hash: f248d...490
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #23 Skrevet 20. mars 2014 Vi er meget på utur for å si det sånn, og har ikke snakket på årevis. Og følelsen er gjensidig. Hver gang jeg ser bilder av henne kjenner jeg det faktisk koker inni meg, jeg vil slå henne! Får kun stygge tanker i hodet bare jeg ser henne! Argh, det ligger en lang historie bak dette som jeg ikke gidder gå inn på nå. Men bør jeg oppsøke hjelp for hatet mitt? Jeg har aldri hatet noen før, men det må være sånn det føles. Hver gang jeg ser henne, velter det opp ekle følelser, angst og pulsen går i hundre og helvete. Ser hun på meg, får jeg lyst å slå henne rett ned. Jeg vet som sagt hun hater meg også. Oj her var det mye sinne. Ville tatt en prat med fastlegen. Vet ikke hva man gjør i slike tilfeller men det er nok smart å begynne på en prosess. Sikkert teit men hva med å høre på en trist sang og heller føle litt synd på deg selv? Triste mennesker er mindre farlige enn krutt tønner. Løøøøøper jeg God klem det går seg nok til! Anonymous poster hash: 9d4f9...5ca
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #24 Skrevet 20. mars 2014 HI, sånn re det her og. Alt jeg sire er tåplig, alt hun sier er perfekt. Selv det ikke er det, hun hjernevasker familien sin, pga henne har jeg LITE kontakt med svigers. Men hvordan gjør dere det i selvskaper osv? og høytider, har dere begge unger ? Vi har unger og er nødt til å møtes i familieselskaper så langt det går. Anonymous poster hash: a3e29...9c7
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #25 Skrevet 20. mars 2014 Hater svigerinnen min jeg også. Hun tror at hun er så forbasket elegant og vakker! Kaster på håret når hun er på besøk hos oss, sammen med moren sin. Både hun og svigermor baksnakker meg, og sprer falske rykter om meg på bygda. Men heldigvis så gidder verken jeg eller mannen min å treffe raringene.Anonymous poster hash: 7eb1e...d57 KASTER hun på håret altså? For en bitch! Ikke rart du hater henne! Men nå må du bestemme deg. Enten er hun på besøk hos dere og kaster på håret, eller så omgås ikke du og mannen din henne. HVa blir det til ? Anonymous poster hash: be31f...d3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå