Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #26 Skrevet 2. juli 2009 Ka med og lage isen selv?? kjøp et sånn et brett på europris og fyll vann vel!! Herregud for noen svidde mødre det er her inne... Ja du ja 18:59
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #27 Skrevet 2. juli 2009 Kaller du det is?! Som isbiter, bare i de isformene de har??
Girlygirl83 Skrevet 2. juli 2009 #28 Skrevet 2. juli 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor man i det hele tatt skal gi is til så små barn. Er det liksom synd i de om de ikke får? De aner jo ikke hva de går glipp av. Min 8 mnd gamle baby skal få smake kake på 1 års dagen sin. Ikke før.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #29 Skrevet 2. juli 2009 Det er iallefall ikke usunt! Kan jo blande i litt frukt også for smaken sin skyld, er jo sant det at alle babyer trenger noe kaldt nå som det er så varmt, men fløte is er usunt..
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #31 Skrevet 3. juli 2009 Folk får ha sine egne meininger,men jeg hadde blitt fly forbanna!! Ikke fordi det er galt å la babyer/unger smake forskjellig MEN, hva med allergi?? Hvem vet,tenk om denne gutten hadde hatt nøtteallergi?? Har ei datter selv som er allergisk mot melk,egg og nøtter,og vi fant ut av det tidlig pga reaksjoner i huden! Så vi har kunnet tatt våre forhåndsregler. Nøtter er en skummel allergi som kan framkalle livsalvorlige reaksjoner!! Så la folk få reagere sånn de vil.. Hadde det vært mi datter som fikk denne isen,så kunne det gått veldig galt! Stå på det du mener er best for guten din du=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå