Gå til innhold

Et utrolig provoserende innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, for du skriver om BARNS språkutvilkling.

Kan slenge på at hest også er best på BRØDSKIVEN!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14:36

:)

Ok, jeg er egentlig ikke så glad i hester, eller andre dyr for den saks skyld. Jeg bare sliiiter med inspirasjonen og kjeder meg, og da jeg så hvor innmari mange innlegg som handlet om "blabla trø alle på tærne for det er MIN mening" i dag, kunne jeg ikke dy meg. Barnslig, jeg vet :)

Skrevet

Velkommen til ANONYMFORUM!!!

MEN - seriøst, ser du har fått pepper for navnene, men de heter vel ikke det?!?! Bare et morro-nick, vel?

Om så er tilfellet, representerer de faktisk de nevnte fordommene, de skriker ung usikker mor....

Skrevet

15:14

Jeg ER ikke en ung, usikker mor (har gjort rede for meg lenger opp i tråden), men skjønner selvsagt hva dere sikter til. Blir bare litt provosert over det likevel, at noen så skråsikkert uttaler seg om hvem jeg er basert på så lite.

Og, ja, det kan være at jeg ikke har fødselsattester liggende med de navnene på...

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Hehe ler meg ihjel. Hvorfor ble dette en diskusjon om HI's navn på barna eller ikke? Det handlet jo om at hest er UFORDRAGELIG!:D

Skrevet

Synes egentlig bare at dette ble bedre og bedre, jeg.. Typisk dette forumet; hakk, hakk og atter hakk!

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Og tilslutt "Klikk *uthenging av nick/navn*" :-)

Skrevet

flotte staselige dyr ja, særlig enhjørning..

Skrevet

hehe, må le litt når jeg leste hele tråden, utrolig hvor mye annet som blir blandet inn..

Skrevet

etter tips fra ei venninne om at dette forumet kunne gi en god latter så måtte jeg inn og lese. og jammen har hun rett. det er virkelig helt ufattelig hvor stort folk kan gjøre den minste ting. jeg håper at endel som skriver her inne ikke for alvor mener endel av utsagnene de kommer med presentert som ramme alvor, for da burde endel hatt alvorlig mye hjelp. nå må dere bare hakke videre på dette innlegget. for jeg bryr meg ikke. takk for en interessant lesning. ha en fin kveld :)

Skrevet

Jeg har hørt at hest er best som pølse, mitt i mellom osten og salaten.... lol.. neida hest er fantastiske dyr. Men du Vilde, er det ikke flott at man kan debattere ting? Artig tidsfordriv mener jeg, og som man spør får man svar.

Skrevet

Må si jeg også måtte trekke på smilebåndet av de to navnene som var kliss like.. Nesten sånn man snakker til folk i fylla! Den kvinnelige versjonen av Arne-Bjarne

Skrevet

Hest lukter godt. Gammel hestesvette lukter derimot vondt. Stor forskjell.

Skrevet

Ja, det blir en kvinnelig versjon av Arne-Bjarne.. Meeeget pussig navn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...