Gjest Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Er bare så lei av alle slags "Jeg MÅ si min mening og dermed tråkke folk på tærne-innlegg"
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 ja, hvis du har det var det et uvanlig vakkert navn
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 Unnskyld meg, men hvordan i all verden kan du si at hest er best? Også sier du at "ingen protest"- HALLO, hvilken rett har DU til å nekte meg å protestere? Det er faktisk et fritt land!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #9 Skrevet 2. juli 2009 Enig med Mylian!! YTRINGSFRIHET! Jeg vil gjerne bruke min til å protestere og si at HUND er best!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. juli 2009 #10 Skrevet 2. juli 2009 Ehh.. Dra deg inn på kranglesiden Anonym 12:23. Katt ER best! Og om du protesterer så drar jeg inn hersketeknikker. ;-D
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #11 Skrevet 2. juli 2009 Dra deg på kranglesida selv! Hund er best, det sier seg jo selv! Katter og hester er jo ikke noe kos. Hunder er såå herlige! Ingenting slår hund!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. juli 2009 #12 Skrevet 2. juli 2009 Så utrolig frekk du er. Hvordan kan du si noe sånt? Katter er så utrolig kos, hunder er fine de også men katt er utvilsomt aller best.. Egentlig tror jeg du Anonym liker hester best, men har fornektelsesproblemer.... Skaff deg hjelp.... :-p
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #13 Skrevet 2. juli 2009 Kanskje du har rett. Jeg må ha hjelp. MÅ til psykolog. Og barnevernet må nok også blandes inn. Kanskje jeg må innlegges? Jeg som trodde jeg hatet hester...
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. juli 2009 #14 Skrevet 2. juli 2009 Uff, jeg hater også hester!! Hvis du prøver å få hjelp for hesteproblemet ditt så kanskje vi kan la barnevernet være ute av bildet?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #15 Skrevet 2. juli 2009 Hvis nicket ditt har noe med navnet på barna dine å gjøre, kan man fastslå følgende: Lite utdanning, ung mor, lavtlønnsyrke, men du skal ha for god fantasi... Grøss....
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #16 Skrevet 2. juli 2009 Signerer den! Herregud...Vilde-Mathilde????
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #17 Skrevet 2. juli 2009 oooog da var jeg tilbake. HI her Først: jeg skrev INGEN PROTEST, og det mente jeg! Dere hunde- og kattmennesker: det gjelder dere! Dernest: jeg er ikke veldig ung, nei. Over 30. Bare kjeder meg litt, fordi jeg sliter med inspirasjon til avhandlingen til phd ved UiO, akkurat nå. Det svarer vel også på utdannelsesspm. og i samme slengen lønnen jeg har i jobben min. De siste årene har stipendene økt ganske kraftig. Gift i mange år, så ikke alenemor heller. For ordens skyld: Ingen av barne heter Herregud
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #18 Skrevet 2. juli 2009 dere som sier at katt og hund er best tar så feil, det sier seg jo selv, hest rimer på best så det må nok være slik at hest er best. dette er FAKTA...... Like greit at dere som ikke er intelligente nok studerer dette nøye, dette er grunnleggende norsk kunnskaper alle burde ha...... ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #19 Skrevet 2. juli 2009 Ingen som har spurt deg om utdannelsen din. Da synes jeg du er en tragisk person som er over 30, men skriver et innlegg som dette. Herregud hadde vært et mye flottere og stødigere navn enn de to i nicket ditt!
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #20 Skrevet 2. juli 2009 Jupp! Katt er platt og hund er tull i grunn. Elementært.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #21 Skrevet 2. juli 2009 Til HI, bare et spørsmål og IKKE ment for å henge ut hverken deg eller barna dines navn... Er kun nysgjerrig! 1) Hvorfor valgte du et navn som rimer? Det er jo akkurat samme ending - omtrent samme navn. vILDE-matILDE.... Hmm... Det andre rimte jo ikke, så egentlig ingen spørsmål om det =). Antine var fint. Vilde og Matilde er også fine navn, bare stusset litt over kombinasjonen=). Ellers er Hest en PEST.
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #22 Skrevet 2. juli 2009 Ingen spurte, men Anonym 12:41 kom med antakelser... Om du syns at jeg er tragisk vil neppe ødelegge nattesøvnen min... Tøff i cyberspace, anonym
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #23 Skrevet 2. juli 2009 Til anonym 14:17 1) Hvorfor ikke? De fleste skjønner vel at det ligger et kompromiss bak Bruker bare Vilde til vanlig. Skjønner at du stusser, mange gjør det. Er så varmt nå at jeg er på nippet til å la meg overbevise ang hester
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #24 Skrevet 2. juli 2009 Var ikke frekt ment altså, men aldri møtt noen med navn som rimger sånn :-). Jeg ligger nede i en mørk kjeller, her er det kaldt og godt! Men nå skal jeg ut og rydde... Huff huff... Så et siste ord må til : HEST ER EN PEST!
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #25 Skrevet 2. juli 2009 anonym 14:29 dette er ganske (nerde-) morsomt; jeg forsker på barns språkutvikling og skriver akkurat nå på et kapittel om å forveksle p- og f-lyden. Altså MÅ jeg bare gå ut fra at du mener Hest er en Fest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå