Gå til innhold

Et utrolig provoserende innlegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt......eh not.

Skrevet

Er bare så lei av alle slags "Jeg MÅ si min mening og dermed tråkke folk på tærne-innlegg"

Skrevet

har du en datter som heter Antine-Ailee?

Skrevet

ja, hvis du har det var det et uvanlig vakkert navn

 

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Unnskyld meg, men hvordan i all verden kan du si at hest er best? Også sier du at "ingen protest"- HALLO, hvilken rett har DU til å nekte meg å protestere? Det er faktisk et fritt land!!!!!!

Skrevet

Enig med Mylian!! YTRINGSFRIHET! Jeg vil gjerne bruke min til å protestere og si at HUND er best!

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Ehh.. Dra deg inn på kranglesiden Anonym 12:23. Katt ER best! Og om du protesterer så drar jeg inn hersketeknikker. ;-D

Skrevet

Dra deg på kranglesida selv! Hund er best, det sier seg jo selv! Katter og hester er jo ikke noe kos. Hunder er såå herlige! Ingenting slår hund!

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Så utrolig frekk du er. Hvordan kan du si noe sånt? Katter er så utrolig kos, hunder er fine de også men katt er utvilsomt aller best.. Egentlig tror jeg du Anonym liker hester best, men har fornektelsesproblemer.... Skaff deg hjelp.... :-p

Skrevet

Kanskje du har rett. Jeg må ha hjelp. MÅ til psykolog. Og barnevernet må nok også blandes inn. Kanskje jeg må innlegges? Jeg som trodde jeg hatet hester...

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Uff, jeg hater også hester!!

 

Hvis du prøver å få hjelp for hesteproblemet ditt så kanskje vi kan la barnevernet være ute av bildet?

Skrevet

Hvis nicket ditt har noe med navnet på barna dine å gjøre, kan man fastslå følgende:

 

Lite utdanning, ung mor, lavtlønnsyrke, men du skal ha for god fantasi... Grøss....

Skrevet

Signerer den! Herregud...Vilde-Mathilde????

Skrevet

oooog da var jeg tilbake.

HI her

Først: jeg skrev INGEN PROTEST, og det mente jeg! Dere hunde- og kattmennesker: det gjelder dere!

 

Dernest: jeg er ikke veldig ung, nei. Over 30. Bare kjeder meg litt, fordi jeg sliter med inspirasjon til avhandlingen til phd ved UiO, akkurat nå. Det svarer vel også på utdannelsesspm. og i samme slengen lønnen jeg har i jobben min. De siste årene har stipendene økt ganske kraftig. Gift i mange år, så ikke alenemor heller.

 

For ordens skyld: Ingen av barne heter Herregud

Skrevet

dere som sier at katt og hund er best tar så feil, det sier seg jo selv, hest rimer på best så det må nok være slik at hest er best. dette er FAKTA......

Like greit at dere som ikke er intelligente nok studerer dette nøye, dette er grunnleggende norsk kunnskaper alle burde ha......

 

;-)

 

Skrevet

Ingen som har spurt deg om utdannelsen din.

Da synes jeg du er en tragisk person som er over 30, men skriver et innlegg som dette.

 

Herregud hadde vært et mye flottere og stødigere navn enn de to i nicket ditt!

Skrevet

Jupp! Katt er platt og hund er tull i grunn. Elementært.

Skrevet

Til HI, bare et spørsmål og IKKE ment for å henge ut hverken deg eller barna dines navn... Er kun nysgjerrig!

 

1) Hvorfor valgte du et navn som rimer? Det er jo akkurat samme ending - omtrent samme navn. vILDE-matILDE.... Hmm...

 

Det andre rimte jo ikke, så egentlig ingen spørsmål om det =). Antine var fint. Vilde og Matilde er også fine navn, bare stusset litt over kombinasjonen=).

 

Ellers er Hest en PEST.

Skrevet

Ingen spurte, men Anonym 12:41 kom med antakelser...

 

Om du syns at jeg er tragisk vil neppe ødelegge nattesøvnen min...

 

Tøff i cyberspace, anonym :)

Skrevet

Til anonym 14:17

 

1) Hvorfor ikke? De fleste skjønner vel at det ligger et kompromiss bak :) Bruker bare Vilde til vanlig.

 

Skjønner at du stusser, mange gjør det.

 

Er så varmt nå at jeg er på nippet til å la meg overbevise ang hester

Skrevet

Var ikke frekt ment altså, men aldri møtt noen med navn som rimger sånn :-).

 

Jeg ligger nede i en mørk kjeller, her er det kaldt og godt! Men nå skal jeg ut og rydde... Huff huff...

 

Så et siste ord må til : HEST ER EN PEST!

Skrevet

anonym 14:29

dette er ganske (nerde-) morsomt; jeg forsker på barns språkutvikling og skriver akkurat nå på et kapittel om å forveksle p- og f-lyden.

Altså MÅ jeg bare gå ut fra at du mener Hest er en Fest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...