Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #26 Skrevet 4. februar 2016 Det heter lillebroren min og jeg digger det navnet Jeg og den andre broren min var med på å finne på det når han Jonas kom til verden.. attpåklatten hehe. Men Jonas er fint navn Det heter lillebroren min også - familiens lille attpåklatt. Eneste navnet vi alle kunne enes om. Veldig fint navn! Anonymous poster hash: 84473...62f
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #27 Skrevet 4. februar 2016 I klassen til yngste datteren min går Jonas. Han har vært stygg med henne flere ganger enn jeg kan telle. Han brakk håndleddet hennes ved å holde henne fast og smelle døra over armen hennes gjentatte ganger, hun måtte sy tre sting fordi han slo henne i hode med en spade. I tillegg til dette kommer alle de "små" tingene som å huke bra, bokse i magen, sparke i ryggen osv. Og de går fremdeles bare i 2 klasse 😱. Så Jonas er for meg et barn uten mulighet og evne til å moderere seg og styre impulsene sine. Anonymous poster hash: 281ba...355
aanonym Skrevet 4. februar 2016 #28 Skrevet 4. februar 2016 Tenker på min skjønne åtteåring som heter Jonas:)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #29 Skrevet 4. februar 2016 Vel.. En Jonas jeg vet om er veldig snill. En annen er rusmisbruker, har mange diagnoser og har knivstukket noen. Navnet har absolutt ingen ting å si for hvordan man er. Anonymous poster hash: 0302a...b41
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #30 Skrevet 4. februar 2016 Jonas er et kjempefint navn. Anonymous poster hash: 56aee...1c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå