Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Jeg vet det er vanlig, så det behøver dere ikke å nevne:-) Men hva tenker dere ellers om dette navnet? Vi har fra før to jenter som heter Marte og Julie
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Jonas ... i hvalfiskens buk ... i jungelen ;-) Bortsett fra det, ingen assosiasjoner annet en at det er et fint navn.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Den første jeg visste som heter dette, er en politimann;) Og så kjenner jeg en tenåring med dette navnet. Stødig, skikkelig gutt. Ikke noe tull der i gården;)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Egentlig ikke så mye, annet enn at det navnet er bestemt til vår evt neste gutt - når og hvis det engang kommer en.... =) Jeg syns navnet er fint, og det samme syns samboeren også.. =)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Jeg vil veldig gjerne at gutten i magen skal hete det, men mannen nekter fordi han har en kompis som heter det. Grunnen til at jeg liker navnet er fordi jeg kjenner bare gode, snille mennesker som heter Jonas, forbinder derfor navnet med godhet. De fleste andre navn vet jeg om NOEN idioter som heter, men de Jonas´ene jeg kjenner er bare tvers gjennom gode
Mojo med trollungen Skrevet 1. juli 2009 #7 Skrevet 1. juli 2009 Det heter lillebroren min og jeg digger det navnet Jeg og den andre broren min var med på å finne på det når han Jonas kom til verden.. attpåklatten hehe. Men Jonas er fint navn
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #8 Skrevet 1. juli 2009 Jeg ser for meg en ordentlig, intelligent og pen gutt eller mann. Navnet passer godt for både ung og gammel. Pent navn. Tenker at en Jonas antakeligvis har velutdannede foreldre.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #9 Skrevet 1. juli 2009 Sønnen til ene bestevenninnen min heter det, og han er nydelig, snill og helt herlig:-) Broren til en venninne heter det også, og han også er utrolig skjønn og snill. Bare gode assosiasjoner med andre ord:-)
It's all about me Skrevet 1. juli 2009 #10 Skrevet 1. juli 2009 Da tenker jeg Jonas Brothers jeg, he he he )
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #11 Skrevet 1. juli 2009 Hvem er det? Jeg liker Jonas! Tenker smart, ordentlig og pen
Let's hear it for the boys! Skrevet 1. juli 2009 #13 Skrevet 1. juli 2009 Jeg tenker på han som gikk i klassen min i andre klasse. Han hadde hockeysveis og var drit fin.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #15 Skrevet 1. juli 2009 Så koselig at så mange liker navnet! Var litt redd for at jeg skulle få avsmak på navnet viss det var mye dårlige tilbakemeldinger (merkelig nok har det noe å si hva helt fremmede mennesker synes om navnet). Takk for mange fine svar!
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 1. juli 2009 #16 Skrevet 1. juli 2009 Tenker på en narkoman jeg vet om. Huffda:-) Men jeg syns det er et fint navn!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #17 Skrevet 1. juli 2009 Tenker joint.. mange narkiser kaller en joint for en jonas.. uten at jeg helt vet hvorfor.. muligens for å kunne skjule hva de mener.. vanlig tlf-samtale var feks: "...og ta med jonas da"
Siljev85 Skrevet 1. juli 2009 #18 Skrevet 1. juli 2009 Fint navn! men eg tenker på kondom, dei blei kalla jonas av en eller anna grunn
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #19 Skrevet 2. juli 2009 Bestefaren min het det, synes det er fint men vanlig. Kunne vurdert det som guttenavn hadde det ikke vært for at det er pop og kjedelig..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #20 Skrevet 4. februar 2016 Veldig fint:) vurderer det selv! Anonymous poster hash: 84e84...0a0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #21 Skrevet 4. februar 2016 Tenker joint.. mange narkiser kaller en joint for en jonas.. uten at jeg helt vet hvorfor.. muligens for å kunne skjule hva de mener.. vanlig tlf-samtale var feks: "...og ta med jonas da" Haha, seriøst 😂 Anonymous poster hash: 84e84...0a0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #22 Skrevet 4. februar 2016 Barn som strever mye. Atferd. Adhd. Rus. Anonymous poster hash: d045f...e39
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #23 Skrevet 4. februar 2016 Jonas er verdens nydeligste, peneste, vakreste, kjekkeste og snilleste fysioterapeut. Måtte bekkenet mitt aldri bli helt bra! Anonymous poster hash: 4c05d...b43
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #24 Skrevet 4. februar 2016 I ungdomsmiljøet på for ca 10 år siden, var "ta en Jonas" assosiert med hasj. En joint. Sorry! Anonymous poster hash: 7800e...8d3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #25 Skrevet 4. februar 2016 Tenker joint.. mange narkiser kaller en joint for en jonas.. uten at jeg helt vet hvorfor.. muligens for å kunne skjule hva de mener.. vanlig tlf-samtale var feks: "...og ta med jonas da"Haha, seriøst 😂 Anonymous poster hash: 84e84...0a0 Det er et annet ord på joint. Anonymous poster hash: 7800e...8d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå