Gå til innhold

Kle på barna deres !!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Etter 4 dager på stranda registrerer jeg at mange barn går nakne rundt omkring ( på stranda ) , de leker og koser seg. Bader, sitter i sanda å bygger slott. Virkelig boltrer seg :-) Men kle på barna deres badetøy. Det florerer av pedofile , som zoomer inn barna med mobilen sin , knipser bilder , filmer .. og sitter å fantaserer om barna. Bildene blir brukt til det ene og det andre, sendes ut på nett f.eks. Nakne bilder av barn i lek. Vær så snill, tenk dere GODT om før dere lar barna få være nakne på stranda og andre offentlige plasser. Kle på de badedrakt , badebukse osv....

Skjerm de, beskytt de. Det er så mange som ens ærend går på stranda i disse dager KUN for å se på barna..

 

En annen ting er også at det er utrolig mye griseri rundtom , forsøppling.. å barna sitter å leker seg i sanda/gresset osv... . bakterier og svineri i rumpa..

 

nei kle på barna!!!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke minst; tenk på solen! I år er strålingen ekstra sterk (vistnok), og jeg er nesten litt redd for å være ute med barna mellom 10 og 2...

Skrevet

Ville aldri latt gutten min gå naken i offentlighet :o Han får gå naken i hagen, men den er godt skjult...

Skrevet

HELT enig, Marit82!!!!!!!!!!!

Skrevet

Helt enig, de trenger ikke mer enn ei lita badebukse for å være beskyttet mot slike eklinger...

Skrevet

Jeg er ikke enig med deg. Synes det er forferdelig synd at foreldre kler på de små ubehagelig badetøy. Synes faktisk det er litt mer drøyt med småjenter med bikinitopper enn å la dem gå nakne.

 

Pedofile har det alltid vært! Fra jeg var ungdom kan jeg huske hvor de pleide å sitte på stranda. Barn som er små tar jo ikke skade av å bli tatt bilde av selv om vi hater tanken på at noen gjør det i smug.

 

Barna mine får lov til å gå nakne og kose seg på stranda. De putter jo uansett det meste de finner i munnen så å sitte med rumpa i sanden - nei det er ikke farlig!

 

Skrevet

De er virkelig ikke beskyttet ved å ha på en badebukse. Pedofile ser på dem uansett. Dessuten er det i nær omkrets barn blir utsatt for det som virkelig skader dem nemlig seksuelle overgrep.

Skrevet

Nei, nei, synd for dere og deres barn da hvis det plutselig ligger naken-bilder av deres barn på nettet :/ De tar ikke bilder av barn i badebukse for å legge ut på nett da dumma... De finner jo bilder av barn i badetøy i hver eneste katalog... Tenkt på det eller?

 

Det finnes bikini-topper og bikini-bhèr... Bare velg det du vil ha til barnet ditt...

Skrevet

Ubehagelig badetøy? Det finnes da plenty av badetøy å få kjøpt som ikke er ubehagelig å ha på seg.

Skrevet

Emil & Røra:

 

"Pedofile har det alltid vært! Fra jeg var ungdom kan jeg huske hvor de pleide å sitte på stranda. Barn som er små tar jo ikke skade av å bli tatt bilde av selv om vi hater tanken på at noen gjør det i smug."

 

Føler at du er en smule naiv her!!!! Det er ikke greit at griser sitter og smugkikker på små barn selv om barna ikke tar direkte fysisk skade av det der og da!

 

Ubehagelig badetøy? Er vel bare å kjøpe noe som ikke er ubehagelig da! Er ikke mer ubehagelig med badetøy enn med annet tøy!

Kan barna bruke vinterdresser så kan de klare å bruke badetøy også!!

Skrevet

Jeg måtte også le litt av den ;P Hva med å prøve å beskytte barnet ditt i det minste? Tjukke dresser om vinteren kan også være ubehagelig, til og med reima, hehe. Kanskje de bare skal få slippe å ha på det da?

Skrevet

Hehe, akkurat som om jeg skulle ha sagt det selv Renate ;)

Skrevet

vi bader alene vi :D

Skrevet

"Florerer av pedofile", hørtes ut som det var klippet rett ut av VG. Det er vel muligens en drøy overdrivelse?

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe skadelig for et lite barn som aldri er på nettet at det er et nakenbilde av dem der nei! Eldre barn som også er mer gjenkjennelige - det er noe annet.

 

At et lite blir tatt bilde av er forferdelig ekkelt ja, men ikke skadelig for barnet.

 

Og det er deilig å gå naken, og vått tøy er ubehagelig!!

 

Er enig i at man bør skjerme huden for sol =)

 

Skrevet

Huff, tenk at du ikke bryr deg mer om det, du virker bare litt umoden du...

Skrevet

Jeg satt på et populært badested i Lillestrøm med datteren min på snart 2 år. Hun hadde nettopp kommet opp av vannet og jeg tok av henne den våte badetrusen, hun løp straks av gårde i fryd over å få være naken, jeg så flere andre nakne barn og tenkte at da kunne jo ikke dette gjøre noe.

 

Plutselig så jeg mamma ble helt rar i ansiktet, og sier " er det han jeg tror det er?" og jeg sier "hæ?", rop på **** få på henne bleia! Jeg skjønner ikke en dritt...

Da forteller mamma at det var han som var ansatt hos henne som ble arrestert for barneporno, politiet hadde vært på jobben hennes og beslaglagt alle pc'ene, og de fant barneporno på alle de han hadde vært på. Og der sitter grisen, ved plaskebassenget på nebbursvollen i lillestrøm, med mørkesolbriller og tilsynelatende en helt normal mann...

 

Jeg følte med fysisk dårlig, og ville reise meg og rope høyt at folk skulle kle på sine søte små...men jeg turte ikke, jeg er feig.

Også kan man jo spørre seg hvorfor rasshølet ikke sitter inne...

 

Så jeg er helt enig med HI, de er overalt. Jeg har lært og lar ikke min datter gå naken igjen, for jeg vet at en pedofil jævel har lagt sine øyne på henne!! *GRØSS*

Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer uenig i det du skriver!

Hvis vi slutter å la barn gå nakne synes jeg vi lar de pedofile "vinne":

Det blir egentlig det samme som de som mener at jenter ikke bør gå med utrigning og korte skjørt for å ikke bli voldtatt.

 

Jeg lar ihvertfall mine små få løpe nakne og de får da sikkert mer bakterier en dag i barnehagen enn på stranda....

 

De som ikke føler seg komfortable med å la barna sine gå nakne for kle på dem, men jeg lar ihvertfall gjerne mine løpe nakne...De elsker det!

Skrevet

Umoden??

 

Jeg sitter heller og føler at det sitter mange mammar her som ikke klarer å skille egne og barnets følelser.

 

Baret skal utvikle et naturlig forhold til egen kropp. For meg er det naturlig at barn er nakne. Jeg vet at de ikke skades av det nå som de er små (11 mnd og 3 år). Når de blir eldre skal jeg selvfølgelig snakke med dem om hvorfor de bør ha på seg badetøy.

 

Barna mine trenger ikke dekkes til nå. Det som heller trengs er årvåkne voksne som fysisk stopper de som tar bilder, evt kontakter politiet når en ser noen.

 

Har dere gjort et noen gang?

Skrevet

Må faktisk gjøre meg upopulær og si meg uenig med flertallet her. Selvfølgelig vil jeg gjøre alt for å beskytte barna mine, men synes ikke vi skal legge opp livet vårt etter hva noen gale mennesker gjør. Da lar vi jo de vinne! Og heldigvis finnes det ytters ytterst få slike ufordragelige vesener.

 

Jeg ønsker å la mitt barn få føle solen og vinden på stumpen på en varm sommerdag. I går brukte vi en slik våtdrakt, men den tørket jo aldri og barnet mitt ville bade hvert 15. minutt, men ble kald imellom... Derfor kom klærne av, stumpen frem og vi tørket og varmet godt i mellom badeturene.

 

Jeg synes man med fordel kan holde et oppsyn med menneskene rundt (nå er vi bare på små badesteder, og ser problemet på større steder) - men jeg hadde rimelig fort lagt merke til upassende oppførsel og ikke lagt noe i mellom for å si i fra, eller kledd på barnet mitt dersom det var noe jeg reagerte på.

 

 

Skrevet

Å så deilig å lese dette innlegget!!!

Skrevet

Jeg har alltid på badetøy på barna, men ikke pga pedofile eller griseri i sanda.

 

Dette innlegget ble litt voldsomt for meg. Jeg er usikker på i hvilken grad badetøy beskytter mot at det blir tatt bilder i smug av barna. Bilder kan også bli stjålet på Internett, og kombinert med pornografiske bilder. Det samme kan skje med badedraktbilder :-(

Skrevet

Mine barn får gå nakne inne og i hagen som er innegjerdet. Ute blant folk har man faktisk klær på seg... Men hvis barna deres om vinteren ikke vil ha tykk dress på så regner jeg med at de slipper? Slik at voksne ikke vinner den kampen heller ?

Skrevet

Synes det kommer helt an på situasjonen og stedet en er på, og å ikke la barn bade naken som prinsipp synes jeg er en litt ekstrem og kategorisk holdning. Et barn trenger ikke å være nakent for at en pedofil har glede av å se på barna og med unntak av den digitale revolusjonen er ikke situasjonen så forskjellig fra før. Antallet pedofile er konstant, og er en på strande med bare barnefamilier blir en det litt nevrotisk å nekte barn å bade naken i strandkanten. Å beskytte mot sola er et annet argument. Barn som blir seksuellt misbrukt blir det statistisk sett av noen i deres nære miljø.

Skrevet

Jeg skriver ingenting om at barnet selv velger å gå nakent!! Jeg bestemmer at barnet skal ha på dress på vinteren og alt annet også, og slik blir det...

 

Dette har å gjøre med at det er naturlig og deilig å lufte huden innimellom. Og ja, jeg velger gjerne litt nakenhet på en rolig og fredelig strand med bare andre barnefamilier enn å ta med 20 badebukser for å unngå blærekatarr og forkjølelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...