Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #26 Skrevet 29. juni 2009 Så godt det er å se at menn er så like da Her har frustrasjonen tatt overhånd noen ganger Han: -piller seg i nesa,for så å sitte å knø med det etterpå!!!!!! -vasker NESTEN kun sine egne klær(når han gjør det.) -setter skoene ifra seg OVERALT!!! -er utrolig sta,og kan aldri bli sett på som en som gir seg(ender ofte i bråk på byen!! ) -liker ikke å sende mld (irriterende da jeg elsker å få mld.) -synes det er helt anneledes om jeg har kontakt med andre gutter,enn om han har kontakt med andre jenter. -synes han kan drikke øl hver kveld (fordi han fortjener det!! ) Huff.. det så så mye ut!!! Men er vell egentlig bare bagateller da forutenom det bråk-på-byen greia hans da! DET plager meg.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #27 Skrevet 29. juni 2009 Fy faen, for noen ekle mannfolk dere har! Hvordan holder dere ut?!?? *spy og dø*
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #28 Skrevet 29. juni 2009 Hehe.. ja man kan jo lure Heldigvis er min perfekt på de "viktige" områdene
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #29 Skrevet 29. juni 2009 hehe... Min mann har desverre sider som kan irritere vettet av meg.. Og det vet han.. Og slike sider har nok jeg også.. Men vi elskert hverandre på grunn av/ på tross av dette, og det er godt å vite, meeeeeen som sagt: Han sitter en halvtime på do flere ganger til dagen.. ( og så leser han på do..) Han biter negler.. Og det er så ekkelt.. ( Jeg gjør det selv innimellom..) Han fiser uendelig mye.. Men han har problemer meg magen, stakkars... Han blir så hektet på ting... Han klarer liksom ikke rive seg fra noe om han har begynt.. Uansett hva det er : Tv, data, gitar, maling, osv osv... Han spiser for mye godteri.. Altfor mye.. Hver eneste dag..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 29. juni 2009 #30 Skrevet 29. juni 2009 -At han alltid er så fordømt forståelsefull når jeg beklager meg for å ikke orket å gjøre husarbeid den dagen, mens jeg derimot ikke er det om han ikke har gjort husarbeid.. -At han ikke er tankeleser. Det hadde vært praktisk det!
Lykkelig91 Skrevet 29. juni 2009 #31 Skrevet 29. juni 2009 Det irriterer meg at han: -aldri kan hjelpe til hjemme, selvom han går hjemme og jeg jobber fulltid og er gravid! -legger fra seg rot og verktøy overalt i huset, bildeler med olje og hele pakka. -klarer å tråkke i hundebæsj hver gang han går over gårdsplassen. - ikke gidder å gå tur sammen meg. -den ene gangen han vasker klær hiver de beste plaggene mine sammen hans møkkete klær og kjører det hele på 90 grader, så mine klær kommer ut grå å på str. med klærne jeg har kjøpt til nurket vårt. Men jeg veit jeg har feil og mangler selv, man finner alltid noe å irritere seg over! Elsker mannen min mer enn alt på jord selvom han er en slabbedask;)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #32 Skrevet 29. juni 2009 Han grafser seg for mye på ballene, han elsker promping. Han nyser uten å holde seg for munnen, og raper forferdelig høyt. Han slenger klærne sine etter gulvet, og er ikke så forståelsesfull som jeg skulle ønske han var, for min fødeklare tilstand. Men jeg har også mine feil og uvaner, og jeg elsker han
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #33 Skrevet 29. juni 2009 NN 20:37 skrev; - At han maser om sex. Eller maser vel ikke, men hele tiden skal snakke om og prøve å løse problemet rundt hvorfor jeg ikke har mistet lysten. - At han er mye borte i jobben - At han legger fra seg, brev papirer og det han finner i lommene over alt. - At han smuler i sofaen. (Hadde han i det minste prøvd å begrense det) - At skittentøyet havner alle andre steder enn i skittentøyskuffen. Eller er han en super, he he. Har vi samme mann eller?? (Antar det skal stå.løse problem rundt hvorfor jeg HAR mistet sexlyst...) Og han er ALDRI bort fra jobb eller med jobben ) Også er det denne "magiske" oppvaksmaskinen da..SOm vasker alt, også det man bare setter opp,- for oppvasken kommer seg inn selv ) Og klærne, han vasker og tørker og legger de sammen(men "rister" ikke ut de før de henges på tørk), med der stopper det...HAr testet, og til slutt hadde vi alle sammen alle klærne liggende på vaskerommet..Rene som skitne..... Men utenom det er alt greit...Han gjør meg så forbanna noen gang at jeg tror jeg blir gal..Likedann kan han gjøre meg så trist som ingen andre.. (noen gang tenker og tolker man tign HELT feil (o: he-he--- )På samme måte som han gjør meg glad, fornøyd og trygg på meg selv..) Et sundt og godt følelsesliv med andre ord...
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #34 Skrevet 29. juni 2009 Han er altfor rydding rett og slett. Oppvasken måå tas sekunder etter vi er ferdig med å spise, kan ikke fordøye mater i et par minutter liksom, det skal ikke ligge en genser eller en eneste sko på feil sted, badet skal være skinnende rent til enhver tid osv osv osv Nå gjør han mye av dette selv altså, men jeg blir fortsatt litt lei. Fordi jeg selv er en normalt renslig og rydding person, men han får meg til å føle meg som den værste slasken og det føles urettferdig og utrolig irriterende. Her endag da han kom hjem fra jobb sto det et glass i vasken. Det hadde jeg glemt fra morgenen da vi hadde det travelt med å komme oss i barnehagen, og jeg hadde bare vært hjemme noen minutter da han kom hjem fra jobb. Han var helt sjokkert over dette glasset og synes jeg var ordentlig urenslig, som han sa. Sånt hysteri blir jeg irritert av. Eksen var motsatt og jeg foretrekker min mann, tross alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå