Gå til innhold

Hva irriterer dere mest med mannen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg irriterer meg veldig over alt mannen gjør om dagen, mulig det er fordi jeg er gravid men...:-) men her er min lille liste:

 

når han er hjemme med barnet ser det ikke ut hjemme

han ser myyyyye fotball

sta/egen

furter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

promper MYE,er egoistisk,lat!

Skrevet

Han har hår på ryggen (når jeg har barbert det bort irriterer det meg ikke lengre)

 

Skrevet

Han kan være litt egoistisk noen ganger. Egentlig uten at han kanskje mener det eller vet selv at han er det. Gidder IKKE å utdype akkurat det, så ingen vits å diskutere det med meg om noen skulle finne på å ville det.

Skrevet

At han ikke vasker dassen dersom det sitter dritt igjen der etter han har driti! Jeg kan ikke fordra skitne toaletter. Vasker vask+do hver dag, og om han er litt løs i magen, setter det seg ofte litt nede i skåla.

 

Har sagt ifra før, men han glemmer tydeligvis å se i dass etter han har driti!! Ingenting er mer ekkelt!

Skrevet

Han liker ikke prate like mye som meg

Han skjerer tenner når han sover

Han er flinkere til å roe babyen

 

 

Skrevet

Jeg er også gravid:)

 

- at han rydder etter meg og flytter møbler/bilder konstant

- han er tett av pollen og snorker

- han mister myyyyye hår for tiden, og det er overalt.

Skrevet

At han har distre som mellomnavn.

Skrevet

Er ikke så mye som irriterer meg med mannen min.

 

Men min eks derimot, lista er lang:

Var alltid så synd på han, uansett! Da jeg nesten døde og lå på sykehuset var det han det var synd i, For stakkars han var alene, han måtte gjøre alt, ingen var der for han for alle var så opptatte med meg.

 

Han telte hvor mange bæsjebleier vi skiftet, for var ikke snakk om at han skulle skifte for mange.

 

Han rømte hver gang husarbeid skulle gjøres. Han sa han skulle lufte hunden og var borte i 3 timer.

 

Han nektet å ta babyen om natta enda han ikke jobbet

 

Han sov til langt ut på dag (12-14).

 

Nektet å finne seg jobb.

 

Han var syk hele tiden, stakkars stakkars han, alltid så synd i han. Det var bestandig han som hadde det verst.

 

Han trodde hele verden var i mot han. Ingen støttet han.

 

Han ble sint hvis ingen ville låne han penger (ikke så rart, for han betalte aldri tilbake noe som helst)

 

Etter det ble slutt har han ikke hatt barnet sitt. Snart 6 år siden. Og han surmuler over at han må betale bidrag for et barn han ikke vil ha noe med å gjøre.

 

Kunne skrevet MYE mer. Men gidder ikke.

Skrevet

- At han maser om sex. Eller maser vel ikke, men hele tiden skal snakke om og prøve å løse problemet rundt hvorfor jeg ikke har mistet lysten.

- At han er mye borte i jobben

- At han legger fra seg, brev papirer og det han finner i lommene over alt.

- At han smuler i sofaen. (Hadde han i det minste prøvd å begrense det)

- At skittentøyet havner alle andre steder enn i skittentøyskuffen.

 

Eller er han en super, he he.

Skrevet

når han omsider vasker klær er det 1 par sokker og T-shirten han skal

bruke

han er flikere med ungen enn meg

når jeg vil prate, går han ut av rommet hmrf

promper i senga, og synes det er morsomt og i samme

øyeblikk vil ha sex..yeh right..

vrænger av sokkene feil vei, så jeg må før vask vrænge de tilbake, ikke noe hyggelig jobb

Skrevet

Hvorfor må du vrenge tilbake sokkene? Kan du ikke bare vaske de på vranga og la mannen vrenge de tilbake selv når han skal ha de på. Så slipper du å irritere deg over det.

Skrevet

hadde latt være jeg også, så kunne han fått den jobben hver bidige gang han sku tatt på seg sokkene.

 

Her har vi hatt krangler med at jeg er flink til å hente ham med bilen, mens jeg bare kan ta bussen. Han vurderer ikke engang selv å ta bussen.

 

Surmuler med at det er så rotete i huset, han har hatt fri og sovet til klokken 10-11, mens jeg kommer fra jobb, forventet at jeg skal sette igang å rydde hele huset med det samme jeg kommer inn døren.

Skrevet

-Han er så innmari distre..

-Han kler av seg bukser, bokser, og sokker i en vending, så når jeg skal vaske klærne må jeg separere alle klærne hannes fra hverandre.

-Han tømmer lommene sine overalt, men helst på spisebordet. (han er elektriker og det sier alt om hva som havner der)

-Han tar gjerne inn posten, men sorterer ut sine brev og slenger resten fra seg i skohylla (???) så jeg må gå gjennom å finne mine brev, og hive reklamen.

- Han kan dra ut for å drive på med hobbyen, og bli borte i 10 timer. Han glemmer seg av..

-Jeg må ofte skru av dataen hans, eller rive den utav armene, for å få han til å gjøre den ene tingen han skulle gjort for mange timer siden.

 

Men ellers så er han verdens snilleste mann. Han har bare ikke helt kommet over det å bo hjemme hos foreldrene,.. bedre blir det nok når vi flytter 5 min fra dem. for da blir vi ikke å trenge å bo der, eller ha de på besøk i helger og ferieer. så da får vi ikke tilbakeslag etter at svigermor harvært på besøk..

Skrevet

At han promper masse

At han noen ganger har helt forferdelig ånde

At han nesten alltid er forsinket til middag og andre avtaler.

At han legger skittne asjetter ol. OPPÅ vaskemaskinen, ikke inni..

At han ikke skjønner at vi også burde være kjærester, ikke bare foreldre.

 

Men jeg elsker han av hele mitt hjerte og er blitt vant til de bagatellene, jeg er nok ikke perfekt selv heller.

Skrevet

at han promper hele tida...

ikke har nok sex med meg

ikke gir nok spenning i forholdet vårt, så jeg lar meg forføre av andre, mot min vilje..

Skrevet

-at han peller seg i nesa støtt og stadig,æsj!

 

-at det er bremsespor i boxerne hans,fatter ikke at det kan være så vanskelig og tørke seg i ræva??*grøss*

 

-at han blir fort sur og furten.

 

-at han aldri spanderer noe på meg

Skrevet

at han furter som ei kjærring !!!

og så er det noe med selve måten han furter på...

 

så er det dette med husarbeid.

 

sortering av søppel

 

vasker bare sine egne klær (de få gangene han vasker klær)

 

spiller for mye data

 

Alikevel så plager det nesten livet av meg at han er så lenge borte i jobben :(

Skrevet

 

 

Klør seg på balla osv

Promper og raper

Går ofte uten boxer

Humørsyk og hissig

Piller i nesa

Hater det meste av vanlig sunn mat

Lat

Kunne vert flinkere med babyen

Forlanger mye sex og slikt.

Klager bestandig på et eller annet

 

Forholdet er ikke det det en gang var.. ugg, etter noen år blir de jo forvandlet til mannegriser!

Skrevet

Han må alltid bæsje eller tisse akkurat når maten er ferdig

 

Han snorker

 

Han bæsjer flere ganger om dagen, og sitter 30 min hver gang. Jeg mistenker at det er for å slippe unna en del av kveldsstellet osv.

 

Han piller nese.

 

Han ser jævla mye fotball.

 

Han trener ikke.

 

Han har teit humor som bare han selv forstår, og blir ofte misforstått og han fatter ikke at folk blir fornærmet.

 

 

 

Skrevet

Ja hva er det med menn som mister alle manerer når de har vært sammen med dama en stund?!

Jeg hadde hvertfall ikke falt for mannen min,hvis han satt og pelte nesa hele kvelden og lot boxerene ligger bretta opp så dritten lyser på lang avstand når vi ble kjent.

Skrevet

Han fiser helt sinnsyke fiser og ler etterpå.

Han snorker.

Han er like sta som meg.

Skrevet

-han snyter seg i vasken,så det ligger størknet snørr der støtt og stadig.

-samme problemet med ekle boxere som ei over her. Så utrolig kvalmt!

-han klipper sjelden tåneglene sine,jeg blir kvalm av å se på føttene hans

-han er smålig,og syns fks han er snill som tar med seg søpla ut om morgenen.

 

Skrevet

hahahahaha *kraaaampelatter*

 

Satt her nå å flirte så tårene trillet, og siden han så fotball på tv, "forstyrret" jeg, og fikk beskjed om å holde tåta!

-DET irritererer meg!! hehe

 

- løfter ikke ringen på doen når han tisser, så må tørke doringen hver gang før jeg setter meg. Glemmer jeg det, får jeg annen manns piss på låra, skikkelig ekkelt!

- biter av seg neglene, og sitter å tygger på dem etterpå

- stygg i munnen når han er sint

- setter alltid i fra seg skitne tallerkner oppå benken i stedet for inni vaskemaskina!

Skrevet

At han ringer HELE TIDEN NÅR JEG DRAR NOEN STEDER!!!!!!!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...