Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 26. juni 2009 #26 Skrevet 26. juni 2009 Gutten min på snart 3 år elsker å nusse på munnen, så da nusser vi på munnen Syns ikke det er unaturlig.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #27 Skrevet 26. juni 2009 nusser jentene mine i hele fjeset av og til jeg-også på munnen! De stråler og blir kjempe glade når jeg gjør det! Deilige små bolle ansiketer!
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 26. juni 2009 #28 Skrevet 26. juni 2009 Jeg syns det er unaturlig å tenke at det er unaturlig, jeg..spesielt når det er små barn de er snakk om. Selvfølgelig susser jeg på jentene mine.
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #29 Skrevet 26. juni 2009 Nei, aldri! Med mindre de gjør det da, avviser dem så klart ikke, men vrir gjerne hode litt til siden. Jeg kan kysse dem nærmest over alt ellers, kinn, panne nese, hake, nakke, mage, rygg, armer osv, men for meg er munnen noe eget og sensuelt, nor jeg forbinder med kjæresteting. Jeg er faktisk vokst opp med "nussing" (herrefred for et ord?!!?) på munnen, mamma gjorde det alltid da jeg var barn, men jeg likte det egentlig aldri og det er derfor heller ikke naturlig for meg å videreføre dette.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #30 Skrevet 26. juni 2009 Jeg nusser jenta mi på 8 ÅR på munnen enda;) Ser ikke grunnen til at det bør stoppe. Det er jo bare kos:)
E, T & T og ei te Skrevet 26. juni 2009 #32 Skrevet 26. juni 2009 selvfølgelig Det er så koslig med en liten smask
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #33 Skrevet 26. juni 2009 Viktigste er vel at barnet selv får bestemme. At man respekterer dets gresner. Det er ikke alle barn som liker å bli nusset på munnen, og da skal de aldri bli tvunget til det. Det samme gjelder klemming og annen kos. da jeg var liten syns jeg det var kjempeekkelt at folk utenfor den nermeste familien skulle klemme meg, og ikke for å snakke om klype meg i bollekinna. Barn har sine grenser de og.
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #34 Skrevet 26. juni 2009 Veldig enig med Småsporvinj, det handler jo om kva barnet vil. Her nusses det over ein lav sko, heile tida. Og du som prata om pedofili; det er nussing, ikkje tungekyss! Skjerp deg!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #35 Skrevet 26. juni 2009 Vi nusser MASSE....det deiligste jeg vet om ;-) Elsker de små kirsebærleppene hennes.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #36 Skrevet 26. juni 2009 Selv synes jeg ikke noe om at foreldre eller andre tar initiativet til kyssing på munnen til ett barn. Om barnet kysser en på munnen så kan man gjerne ta imot, det kan jo oppfattes som en avvisning,men ikke andre veien. Men dette er jo opp til hver enkelt såklart. Noen synes det er koselig at barna kysser på hverandre i barnehagen, andre ikke. Da bør man respektere det og lære barna sine å ikke kysse andre barn på munnen om det er en vane å kysse på munnen hjemme.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #37 Skrevet 26. juni 2009 Da må jo jeg garantert være pedo, som susser til og med rumpeballene? De nydeligste små rumpene. Burde bures inne jeg, fysj og fy
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 26. juni 2009 #38 Skrevet 26. juni 2009 Herregud så sykt å tenke at det er pedofili å kysse ungen sin.. Noen trenger seriøst hjelp.. Her susses det masse, er så koselig! Syns synd på dere som har så store problemer at dere syns det er ekkelt og pedo.... skaff dere hjelp......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå