Gå til innhold

Noen som vet hvorfor barna til MJ er hvite?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er vitigo kan vel barna hans ha det samme?

Skrevet

Det er da ikke umulig!

Venninnen min er adoptert fra Columbia, og har en sønn som er særdeles hvit, helt hvit hud, blondt hår og blå øyne. Og tro meg - han er hennes biologiske sønn! :-)

Skrevet

pappan til min sønn er mørkhudet, og sønnen min er helt hvit som meg.

Skrevet

forstyrra DIB,BAM folk,la nå mannen hvile i fred! ikke sitt her og le av hans navn! Tenk når DU dør,veldig ekkelt om folk hadde sittet å snakka mye rart (dritt) om deg!!!?

Skrevet

Greit nok at det KAN skje med en, men at du som mørkhudet klarer å få 3 hvite barn, med 2 forskjellige mødre er jo litt oppsiktsvekkende. De har jo ikke antydning til trekk fra en mørkhudet engang, ikke mørkt hår, ikke krøller...

Skrevet

Sssss, mannen levde av at media omtalte han, og at folk fulgte med på livet hans. Hvem tror du han tok alle de plastiske operasjonene for? Ikke for at vi ikke skulle være opptatte av han i hvertfall.

Skrevet

Den som lever ved sverdet på regne med å dø ved sverdet. Et og annet mulatt barn blir helt hvitt, men nesten alle har noen trekk. Disse barna er ikke bare hvite, de har også smale neser, blå øyer og rett hår. Tror ikke et sekund at det er hans bio barn.

Skrevet

Ingen vet. De to første var barn av hans kone og ham, selv om mange tror ikke at hans sperm var involvert.

Den tredje, Blanket, er det ingen som vet hvor kom fra.

Skrevet

Han har uttalt at han brukte surrogatmor ved Blanket. Han har også uttalt at alle tre barna er hans biologiske barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...