Gå til innhold

Noen som vet hvorfor barna til MJ er hvite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De burde jo være mulatter, men de ser jo ut som vanlige hvite barn. Hverken krøller, mørk hud eller andre trekk. Er de ikke hans biologiske barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

förmodligen för att de inte är hans.. :)

Skrevet

Men det er jo rart da, det står overalt, i wiki etc, at det er hans barn.. rart at det ikke er kjent at det ikke er hans barn. Kan jo umulig være det, det skjønner jo jeg og, synes bare det er rart at det ike står noe om det.

Skrevet

Eller HVORFOR de heter Prince Michael og Prince Michael ll.

Skrevet

det kan j vara hans barn, spermabanken finns ju... hehehe

Skrevet

Ja, jeg vet at de er hans barn, har sett bilder av de før også, men de er ikke hans biologiske barn. Synd at han ikke fikk biologiske barn i grunn..

Skrevet

De er kjøpt og betalt av MJ.

Derfor er de hans.

Skrevet

Homofile som adoptere barn kaller barna SINE barn også.

Skrevet

Ja, jeg formulerte meg bare feil, jeg mente å skrive hvorfor det blir påstått at de er biologiske?

Skrevet

Kanskje fordi moren er hvit.

Selv om MJ var mørk, så kan det være at barna har arvet gener fra mor istedenfor far.

Skrevet

Barn av mørke og hvite pleier jo alltid bli mulatter..

Skrevet

joda...det er sant det. Men trenger ikke å være det i alle tilfelle. Har en venninne nå. Hun er mulatt. Norsk mor, afrikansk far. Men vi ser det ikke på henne, for hun har blondt hår og blåe øyner som moren. Eneste hun har arvet fra faren sin er ansikstrekket.

Skrevet

Sikkert litt sånn som Me, Myself and Irene, hehe.

Skrevet

Teoretisk kan barnet bli ganske hvitt med hvit mor, men praktisk så er det merkelig med to hvite barn. MJ var jo også veldig svart.

Skrevet

Så rart å tenke på at han har vært svart. Før alle operasjonene.

Skrevet

ungene er vel hvite fordi han har bleika dem da...faen til idiotisk spørsmål..derav det idiotiske svaret..fyren er død, hva med å la ham være nettopp det...

Skrevet

Man kan vel ikke operere seg hvit om man er svart? Hvordan ble han hvit?

Skrevet

Sædbanken?

Barna kan umulig være hans biologiske barn. Det er teoretisk mulig, med hvit mor og svart far (må da ha noe "hvitt" blod blandet inn en gang i fordums tid) - men statistisk SVÆRT lite sannsynlig. Særlig tre ganger!

Skrevet

Han har ikke operert seg hvit. -(det går ikke an!)

Han hadde en hudsykdom som heter noe på L...husker ikke i farta. Men den gjør at pigmentene i huden mister fargen.

Han fikk diagnosen i 84 tror jeg.... Og har altså blitt gradvis hvitere siden den gang.

Skrevet

Jeg vet. De har vaska spermen hans :P

haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...