Gå til innhold

Ja, hva jobber dere med da? Du og mannen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min jobber som lokfører (nå i perm!) og jeg er helsesekretær;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er lærer (på ungdomstrinnet), mannen min er lærer og rådgiver (også på ungdomstrinnet).

Skrevet

jeg jobber som tannlegesekretæt, han jobber i forsvarets sikkerhetstjeneste/e-tjenesten.

Skrevet

han er hovmester og jeg skiftleder :)

Skrevet

Jeg er daglig leder, og sambo er matros

Skrevet

jeg er barne og ungdomsarbeider på en barneskole 100 %, mannen er stillas montør 100 %

Skrevet

Mannen min er distriktssjef i et privat firma, jeg jobber som sekretær i helsesektoren

Skrevet

It's a secret. If I tell you I have to kill you...

hehehe.. neida..

Vi er kjedelige med trygge og jobber i det offentlige begge to. Mannen har også et eget firma ved siden av, hvor musikk er greia :o)

Skrevet

Sykepleier som nettopp har sagt opp min faste stilling og kun jobber som tilkallingsvikar på legekontor.

Han jobber 200% som bonde :-/ Ikke enkelt å kombinere hans yrket med mitt (turnus) og i tillegg ha små barn.

Skrevet

Mannen min jobber som helikopterpilot og flyr i nordsjøen, og jeg er arbeidsledig. Har jobbet som kontormedarbeider tidligere.

Skrevet

Jeg er i perm nå, men er sosionom med jobb i skole i en drøy mnd til. Skal ha litt ekstra permisjon fra høsten av, men håper da å kunne jobbe litt som ekstravakt på en institusjon (ungdom/rus/psykiatri). Mannen er barnevernspedagog med jobb i et motorsporttiltak.

Skrevet

Jeg er student og samboern er drosjesjåfør.

Skrevet

Jeg forvalter penger. Han er selger. Vi jobber begge 100 %,

Skrevet

Jeg er lærer og jobber 80%. Skal begynne på fordypning i spes.ped til høsten.

Han er entreprenør og jobber over 2 årsverk.

Skrevet

Jeg er "husmor" ( jobber ca 15 prosent på et demens hjem i tillegg,)

mannen min er data kæll og jobber i et priv selskap.

Pluss at vi har en 15 åring i besøkelses hjem 10 døgn i mnd;)

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Hjemmeværende nå, hjelpepleier ellers..jobbet som modell før, men etter barn er den karrieren kjørt for meg;-) Sambo prosjektoperatør på et ( hold fast, langt ord:) skipsreperasjonsfirma..

Skrevet

han er brannmann, og jeg er selvstendig næringsdrivende som hundemassør...

Skrevet

Jeg er hjelpepleier og arbeider på en avlastningsbolig for barn og et fellesboende for for voksne med psykisk og/eller fysisk utvikklingshemming.

Skrevet

...Og mannen er produksjonsmedarbeider i Elas/as som lager Norscan trådkurver systemer.

Skrevet

Jeg er student. Snart masterstudent i matematikkdidaktikk. Ønsker å jobbe i grunnskolen.

Gubben er nettopp ferdig med sin mastergrad i (hold dere fast) LAKS!

hehehe... Men han synes det er spennende selv, da...

Han jobber nå med et forskningsprosjekt om laksevandring i norske elver, og skal til høsten ta ped i tillegg, slik at han kan få jobbe i den videregående skolen.

Skrevet

Jeg er barnehageassistent ( i permisjon nå), og mannen jobber på Komplett.

begge jobber 100%.

Skrevet

Vi er begge "datafolk" og jobber 100%.

Skrevet

Jeg holder på m doktorgraden min i psykologi (har masterbakgrunn) og sambo er pedagog, ansatt v universitetet. Så ble forskning på oss begge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...