Gå til innhold

Ja, hva jobber dere med da? Du og mannen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det var snakk om stillingsprosent. Litt spent på hva alle som jobber mer, jobber med, he he.

Her jobber mannen 50% som lærer og 50% som spesial pedagog koordinator, og er utdannet lærer og spesial pedagog.

Jeg jobber 55% fast innen helsevesenet (jobber jo alltid mer), og skal begynne på 3 året vernepleie til høsten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dessverre ikke jobb, men mannen jobber i psykiatrien. Som fagkonsulent fra 25.august (jippi for mannen).

Skrevet

Jeg jobber på et 4-årig prosjekt sammen med en sammensatt fagruppe fra ulike institiusjoner. Mannen min jobber med kunst og kulturformidling, i tillegg til egen produksjon. En mann med ti tusen baller i luften og som jeg aldri har sett stresset:/

Skrevet

Du har en sånn du og erteposen?? Hi hi. Det er enda godt, så vi kan holde litt balanse i heimen:)

Skrevet

Eg er student

Mannen er hm, tja, kva skal ein kalle det fiskerøkterkonsulent og medeigar i torskeoppdrett. Eg har ikkje svart i tråden om % stilling.

Skrevet

Jeg jobber med psykisk utviklingshemmede og er student, men har permisjon fra begge steder nå.

Mannen er sivilingeniør og har en hvilende nattevaktstilling på en bolig. Han har ikke greid å gi fra seg den jobben etter at han var ferdig å studere, og kommer nok til å ha den så lenge jeg er student... Greie penger å få med seg for å sove 7 netter i en annen seng... Han sier også at han sover bedre der, for der er det ingen som våkner mange ganger om natten, sparker han i magen (jenta vår, ikke jeg) osv....

Skrevet

Lærling i butikk :)

Han er selger i en bedrift som selg abonnement ol.

Skrevet

Jeg er lærer og han er sytemutvikler med lederansvar ("datafyr" ;-))

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er helsesekretær, og han er også "datafyr" :o)

Skrevet

Jeg jobber i helsevesenet, og studerer. Har ett år igjen på sykepleien. Han kjører lastebil. Annenhver uke er han på langtur (I Norge), og annenhver uke jobber han lokalt.

Skrevet

Jeg er sykepleier og han er styrmann på en ankerhendler.

Skrevet

Jeg jobber i bhg.

Jobbet tidl på en SFO, men sluttet pga lang avstand og kø som gjorde reiseveien lang.

70% f.o.m august. (50% før)

Samboeren jobber i en idrettsbarnehage ;)

100%.

Han jobbet før i posten, men ble tilbudt dennye jobben pga kvalifikasjonene hans innen fotball og annen idrett, samt kosthold og trening som var viktig for bhg han jobber i nå.

Skrevet

Jeg er førskolelærer, og har 100% fast stilling. Permisjon nå da.

Sambo er lærer og har 100% fast stilling. Så nå har vi hele sommeren sammen alle 3, eller alle 4 hvis jeg regner med hunden også :)

Skrevet

Jeg er psykolog og holder på med dr.grad i komunikasjon med barn, mannen min er psykolog og jobber på et familiesenter.

Skrevet

Jeg er avdelingsleder på et sykehjem, mannen min er business manager i et privat selskap.

Skrevet

Jeg er kokk og mannen er datamann :)

Skrevet

Jeg er grafisk designer og han er psyk. sykepleier

Skrevet

Jeg jobber i bank:)

Skrevet

Han er professor og jeg er førsteamanuensis (jobber på professoratet mitt - hehe). Begge i samme, humanioraorienterte fag.

Skrevet

Jeg er student og jobber i tillegg i hjemmesykepleien,der har jeg 20% fast,og tar vakter utenom.

Samboer driver eget lakkeringsverksted.

Skrevet

Sykepleierstudent og matvert på sykehuset er jeg og han er mekanisk montør i Aker

Skrevet

Jeg jobber deltid innenfor interiør i butikk, sambo jobber som logistikkansvarlig i en privat bedrift :)

Skrevet

Jeg har en bachelorgrad i realfag fra Blindern, og jobber som assistent/ hjelpelærer på en videregående skole. Mannen min er systemutvikler, og jobber i finn.no=)

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

Min jobb er for tiden å være hjemme med minstejenta, samboer jobber som maskinist i oljen...(jobber offshore)

Skrevet

Vi er fagoperatører i kjemisk teknisk industri begge to..

Han jobber som nestformann på en plastemballerings-bedrift, 100% 3skift...

Jeg jobber som teknisk assistent i forskingsavd i ett selskap som fokuserere mest på solcelle/silisium, 100% dagtid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...