2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 29. juni 2009 #26 Skrevet 29. juni 2009 Jeg har en veldig god følelse for at du kan bli gravid, søskenhåp, for du har så mange viktige ting som er uprøvd! Og det er veldig rart at du ikke har sjekket opp stoffskiftet ditt før forsøkene! Men det er ikke for sent ennå, heldigvis! Du bruker sikkert Levaxin. Og når du først skal ta full hormonsjekk, kan du like godt ta med en FSH i tillegg. Den må i så fall taes på syklusdag 2 eller 3 (kanskje senest dag 4, det er jeg usikker på). FSH forteller noe om eggreservene dine. Mange klinikker gjør ikke forsøk når FSH er over 12. Den stiger med økende alder. Så jeg vil absolutt si at det er håp for at du du skal få oppfylt drømmen om et søsken til sønnen din! Gi ikke opp ennå, søskenhåp!! :-) :-) :-)
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 29. juni 2009 #27 Skrevet 29. juni 2009 Holder også til på Riksen og føler det er veldig "samlebånd" der. Og det er jo forsåvidt greit hvis man passer inn i det opplegget som er. Har som regel vært fornøyd med de, men etterhvert som jeg har hatt flere forsøk har jeg også fått flere ting som jeg lurer på, men opplever at det ikke er tid for å kunne spørre og få svar på det jeg lurer på. Har også spurt om Prednisolon pga autoimmun sykdom, men virker ikke som om de har hørt om dette der... Kanskje bra hvis de merker at det er flere som presser på for å få det? Og enig i at det virker slurvete at det ikke er tatt nye blodprøver av deg. Kjipt at man må ta ansvar for at sånne ting blir utført selv. Føler også at det er veldig forskjell på legene der i forhold til kompetanse. Merker godt de som er mer drevne i gamet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå