FrøkenSprøken Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #26 Skrevet 26. juni 2009 Så hyggelig å høre at så mange liker det:) Det hadde jeg nesten ikke trodd. Jeg vet at mange av vennene mine ikke er overbegeistra for det, men at de "kommer til å like det" som de sier. Det blir nok Ellinor hvis det blir ei jente. Så får vi heller tenke litt mer på guttenavn, for der sliter vi;)
Piken på landet Skrevet 26. juni 2009 #27 Skrevet 26. juni 2009 Det var det navnet jeg ville ha på minstejenta mi men mannen streika Så jeg syns jo selvfølgelig det er nyyyyyyydelig!
Ranveig R Skrevet 26. juni 2009 #30 Skrevet 26. juni 2009 Nydelig navn! Gratulerer med graviditeten )
Tøysetipp Skrevet 26. juni 2009 #31 Skrevet 26. juni 2009 Liker det veldig godt! :-) God kombinasjon også.
Jenny-penny Skrevet 26. juni 2009 #32 Skrevet 26. juni 2009 ELSKER ELSKER ELSKER det!!! Bare overtale min kjære som IKKE elsker det;)
Monajenten Skrevet 26. juni 2009 #35 Skrevet 26. juni 2009 Erlend og Ellinor er NYDELIG sammen:-) Erlend og Johannes. Erlend og Oskar.
FrøkenSprøken Skrevet 27. juni 2009 Forfatter #36 Skrevet 27. juni 2009 Peder er kjempetøft, kunne gjerne ha tenkt meg det, men vi har et vennepar som er utrolig nær oss, og deres sønn heter det. Johannes er tøft, det liker vi også, og Oscar også. (Begge to var alternativer til Erlend) Men jeg vet ikke om jeg synes de passer så godt sammen med Erlend? At de kanskje blir litt for jålete? Da heller vi mer mot navn som Olav, Iver, Magnus, Eivind, Endre, Mats o.l. *dette er gøy*
Tutto og snuppo Skrevet 28. juni 2009 #37 Skrevet 28. juni 2009 Ellinor er eit nydeleg namn, det same er Erlend! :-) Eg syns faktisk at Oskar og Johannes passar flott saman med Erlend, og alle tre i står høgt oppe på mi liste over fine gutenamn. Elles er både Olav, Magnus og Eivind fine namn som passar flott saman med Erlend, sjølv om eg nok ville vald Oskar! ;-)
Gjest Skrevet 28. juni 2009 #39 Skrevet 28. juni 2009 Kan ikke helt med det navnet jeg, men ser jeg er vel alene om det her. Men jeg har mine grunner, forbinder det med en helt spesiell dame. Og hun er ikke spesiell på en positiv måte, for å si det mildt... Men man venner seg til det. Vi fikk noen reaksjoner på vår yngste sønns navn, at det var gammelmannsnavn osv.
FrøkenSprøken Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #40 Skrevet 28. juni 2009 Hmm... Kanskje jeg får smake litt mer på det? For både Oskar og Johannes var alternativer til Erlend, så jeg liker dem jo godt. Vet ikke helt hvorfor jeg ikke føler at de passer sammen. Hmmm... Morro å høre at så mange liker navnet, uansett. Det hadde jeg faktisk ikke trodd. Var forberedt på å måtte forsvare dette en del for venner og kjente;)
Gjest Skrevet 28. juni 2009 #41 Skrevet 28. juni 2009 Vakkert og sterkt navn, helt nydelig. Men synes også at skrivemåten Elinor er penest, men nå foretrekker jeg også Linea fremfor Linnea, Lea fremfor Leah osv. Erlend og Elinor er to vakre navn som står utrolig flott sammen, ellers synes jeg Eskil står bra til Erlend.
Frk Vims Skrevet 28. juni 2009 #43 Skrevet 28. juni 2009 Hehe, det første jeg tenker på er en lærer vi hadde på skolen som het det - hun ble så sint at hun slo pekestokken i to! Men, når jeg ser forbi det, er det et flott navn!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. juni 2009 #44 Skrevet 28. juni 2009 jeg tenker på en barnesang, der ellinor spiller på klarinett... hehe men det er et fint navn og passer fint med erlend
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå