Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #26 Skrevet 25. juni 2009 Så et intervju med noen foreldre som hadde glemt dattera si i bilen i USA, sånn at hun døde....herregud så prega de var av dette flere år etterpå! Stakkars, stakkars mennesker! Fikk se moren i avhør hos politiet...det var sterkt det...Hun bare gråt og skrek at hun ville dø, og hvordan kunne jeg gjøre dette??? Stakkar både far og mor...Han kommer nok aldri til å tilgi seg selv for dette... Og spørsmålet er vel om mor noen gang kommer til å klare å tilgi ham... vet ikke om jeg hadde klart det... Tragisk..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #27 Skrevet 26. juni 2009 Tror det er vanligere enn man tror og glemme barnet sitt i baksetet, spesielt hvis de har sovnet. Bare se reklamen "skulle ikke du vært i barnehagen?" Men da må folk være så forbannet distre. Faren har det nok sikkert så jævlig som det bare går ann å ha det. Utilgivelig.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #28 Skrevet 26. juni 2009 Bra dere synes synd på foreldrene.... herre fred...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #30 Skrevet 26. juni 2009 10.45: joda, var en sak på Oprah om en mor som glemte datteren sin og hun døde også. Moren pleide aldri å levere om morgenen og barnet sovnet. Så hvis man sitter der i bilkø og tenker på andre ting og ikke en lyd i baksetet, så er det jo ikke sa ufattelig at man kan glemme.. selv om det er helt ufattelig tragisk og utilgivelig.. Jeg ahr selv opplevd å sitte i egne tanker i bilen og glemt at jeg ahr en lite pasasjer- bare i et øyeblikk da- og så skvetter om hun våkner og prater.. Men å parkere og likevel ikke se, er jo drøyt. Barnesetet sto kanskje bakovervendt på pasasjersiden- og da er det jo ikke lett å se når du låser på førersiden og går motsatt vei.. Uansett-jeg gråter og gråter for dette barnet, det er bare så vanvittig vondt å tenke på. Den mannen får aldr en god dag resten av sitt liv. Og moren-- hvordan skal det gå emd disse..? Stakkar liten
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #31 Skrevet 26. juni 2009 Han fortjener ingen god dag... jeg forstår ikke hvordan det går ann...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #32 Skrevet 26. juni 2009 Synes det er rart jeg,at det ikke har vært noe etterlysning etter barnet.. At på en hel arbeids dag,har ikke han tenkt på barnet sitt,tatt en samtale med noen evt mor,om barnet eller at dagmmaen IKKE har etterlyst henne. Hadde hun gjort det,hadde barnet mest sannsynlig vært i live idag Jeg kan tildels være enig at en kan glemme å levere MEN når man har parkert å på vei ut av bilen.....Ja,da burde en skjønne hva man har glemt. Dessuten er hjernen vår laget slik at om vi har glemt noe vi burde HUSKE???Ja da er den tanken der HELT til du har skjønt hva du har glemt... Så jeg tenker manglende omsorg,stygt å si gjerne,men synes det er helt uforklarlig at han kunne glemme henne en HEL dag!!! . Nei,man kan glemme mye,men å glemme et barn en brennheit dag i bilen??? Ja da sitter jeg bare store spørsmåltegn ved det,jeg har vært til de grader stresse enkelte ganger,men har aldri glemt barna i bilen.Det er jo det jeg tenker på mesteparten av tiden når vi er i bil,hvor varmt det er for dem.Og dt første jeg gjør er å ta barnet mitt utav bilen når den er parkert... Å de kan heller ikke bevege seg som vi kan,får å få litt "luft" Helt forferdelig er det uansett hvem som hadde glemt et barn,sånn at det døde....
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #33 Skrevet 26. juni 2009 Det var ikke dagmamma, men barnehage. De fleste barnehager pleier jo ikke ringe å etterlyse barn som ikke dukker opp, ihvertfall ikke etter bare en dag. og- han hadde kanskje en fryktelig stressende jobb da, som lærer eller megler eller gud vet hva- og kanskje det ikke var rutine at han levrte henne.. Det som var rart var jo at han alt hadde levert sønnen sin. Kanskje det var to uilkle bhg og han "programmerte" i hodet at han nå var ferdig med leveringen.. huff, for et mareritt..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #34 Skrevet 26. juni 2009 Helt utrolig at folk prøver å forstå en slik handling og unnskylder faren. Dere er faen i meg like syke i hodet som disse foreldrene.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #35 Skrevet 26. juni 2009 Og det var ikke en sønn han hadde levert i bhg, men en datter! Så vet du det!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #36 Skrevet 26. juni 2009 Det er ingen her som unnskylder faren. Men at man prøver å forstå hvordan dette kunne skje, er bare menneskelig. Spesielt når man har barn selv. Det som er sykt er vel de som ikke prøver å forstå, men kun fordømmer. Vi kan ikke uttale oss om hva som skjedde, hvordan han kunne glemme henne, det er det ingen som vet. men jeg forstår at fok spekulerer i det, det er jo for de fleste av oss helt ubegripelig. Det er ufattelig tragisk det som skjedde, hjertet mitt blør for den lille jenta som må ha ahtt det så vondt. men jeg synes kun synd på faren nå, han vil nok ikke greie å leve videre med å ha forårsaket dette. Sto i avisen at han var alldeles knust. Jeg fikk selv besøk av en venninne en kveld da det oppsto en farlig situasjon. jeg stekte mat vi skulle ta emd på balkongen. venninna mi hadde vært på balkongen med lillemor og gikk så inn for å prate litt med meg. Da hadde hun glemt å lukke balkongdøren, og jeg tenkte liksom at hun hadde kontroll emd lillemor, som hadde vært sammen med henne. Det gikk kun et min eller to før jeg på innskytelse løp ut i stua for å sjekke hvor hun var- da så jeg balkongdøren åpen.. Fikk helt panikk, og løp ut. der sto lillemor og lekte med døra. det var kun få skritt bort til en stol hun kunne klatret opp på, rett ved kanten.. en veldig farlig situasjon- hun elsker å klatre for tiden. SÅ fort gjort kunne det vært, og jeg var jo ansvarlig selv om venninnen min skulle se til henne mens jeg lagde mat. Hadde ikke klart å leve med meg selv om hun falt ned fra balkongen.. Men i et stressende øyeblikk- flere mennesker til stede, mat på komfyren, flere barn... og vissheten om at andre passet på.. HUFF, jeg føler med ham, jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #37 Skrevet 26. juni 2009 Det sto i vg at han alt hadde vært og levert sin sønn på 3 år først..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #38 Skrevet 26. juni 2009 Var da ikke akkurat en grei sammenlikning dette da...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #39 Skrevet 26. juni 2009 Er det ingen her som prøver og unnskylde faren? Er du blind på begge øya eller bare stokk dum?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #40 Skrevet 26. juni 2009 Datter har det stått alle stedene jeg har lest
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #41 Skrevet 26. juni 2009 "Ifølge Ekstra Bladet hadde faren først levert sin tre år gamle sønn i barnehagen, før han reiste på jobben." Sakset i fra VG. Så vet du DET.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #42 Skrevet 26. juni 2009 Har lest at det var sønn han leverte OVERFUCKING alt jeg har lest!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #43 Skrevet 26. juni 2009 12.28, nei det blir ikke akkuat samme situasjon, kan man si.. men jeg tenker på hvordan det må føles å være forelder når du gjør deg skyld i ditt eget barns død, ved et "uhell".. Fikk en forferdelig følelse når jeg tenkte på hvor nære på det kunne vært
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #44 Skrevet 26. juni 2009 Overfucking faktisk. Hvor gammel er du? Les Vg da, den artikkelen har stått siden dette kom i Vg, men den har blitt oppdatert med jevne mellomrom. Datter har det stått, og står.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #45 Skrevet 26. juni 2009 Ser at vg skriver datter i en artikkel og sønn i en annen. Men det spiller vel ingen rolle. Like vondt er dette uansett
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #47 Skrevet 26. juni 2009 spiller ingen rolle om det var barnehage eller dagmamma,men dagmamma sto det ihvertfall på nett. Klarer han å lever sønnen og ikke datteren,det var nå isåfall jævlig så stresset han skulle bli da og glemsk attpåtil...Må jo ha vært milevis vekke både jobben hans og barnehagen som i det hele tatt kunne få tid til å glemme noe sånt.... Må bare si,at jeg blir voldsomt provosert,men også glad for at jeg ikke skjønner hvordan noen kan i det hele tatt GLEMME et lite barn. Og noe annet man kan tenke seg er jo.....Vanligvis er jo barna våken til barnehagen,så har hun da vært helt stille da eller duppet av??? Kunne tenkt meg å filleristet den pappaen altså!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #48 Skrevet 26. juni 2009 For det første burde vi alle ta lærdom av dette, og prøve å la vær å stresse for mye i hverdagen. Tror det er viktig å roe ting ned for å unngå tragedier som dette her (og nei, jeg sier ikke at dere er potensielle til å glemme barna deres) Tror nok heller ikke denne faren noen gang kunne trodd dette skulle hende ham selv! Dette er en grusom tragedie, for HELE familien Jeg har så fryktelig vondt av denne faren og moren. Det er jo ingen i verden som var så glad i dette barnet som nettopp disse to var. Vi er mennesker, og vi feiler! Noen feil er ikke OK å gjøre, og det tenker jeg nok denne faren opplever akkurat nå. Ingen straff i verden kan straffe han mer enn det han opplever nå. Kan ikke engang sette meg litt inn i hva han (desverre) MÅ gå gjennom nå. Huff og huff! Ha nå litt medlidenhet med denne mannen og pappaen... Han har det helt garantert GRUSOMT nå. Skjønner ikke hvordan han kan overleve dette stakkar. Nei, dette er bare en ufattelig tragedie =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå