Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #1 Skrevet 25. juni 2009 http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=96320613873&h=sLXOe&u=ROkCG&ref=nf
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Så det på nyhetene! Fy faen!!! Så forbanna trist!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Så utrolig tragisk. Syns så synd i moren til den lille jenta.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=559645 Får helt frysninger, stakkars faren når han fant henne i bilen.... Uansett om det var et uhell må man jo skjønne at han også vil ha behov for krisehjelp og sorgbearbeidelse leeenge... Herregud om jeg hadde gjordt noe sånt selv hadde jeg aldri kunnet leve med meg selv....!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 Nei fy faen det må være jævlig for faren også! Hvordan kan en tilgi seg selv noe sånt???? Klarer bare ikke la være å tenke på den lille jenta. Hvordan hun har måttet ha det....... Det er jo rett og slett tortur. En lang og smertefull død. Vi får håpe hun sovnet og sovnet stille inn...... Dette er det værste jeg har hørt på lenge!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #8 Skrevet 25. juni 2009 helt jævlig, jeg ble helt kvalm når jeg leste det, liten bebis alene i bilen heele dagen i varm bil. tortur! -det er en huskeregel til "oss andre" å følge med i disse parkerte bilene. Ringer vi politet, henter de ut barnet med engang, de trenger ikke få kontakt med foreldrene...!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #9 Skrevet 25. juni 2009 Lurt å ta en titt i nabobilen på parkeringsplassen ja! Må dette aldri skje igjen!!!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #10 Skrevet 25. juni 2009 Hadde jeg sett en kokende unge i en bil i sommer hadde jeg ikke venta på polititet, jeg hadde knust et vindu!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 25. juni 2009 #11 Skrevet 25. juni 2009 Det er bra nn 21:24 Jeg hadde heller ikke venta på politiet, en knust rute er da inget tap. Jeg syns slike tragedier som dette skal minne oss andre på å bare sende et lite blikk på parkerte biler når vi går forbi.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #12 Skrevet 25. juni 2009 Dette gjelder også dyr i bil, jeg hadde heller ikke nølt lenge med å knust et vindu da. Hadde såklart sett meg rundt etter eiere og foreldre, men ikke lenge. Hadde også ringt politi selv om ruta var knust og barn eller dyr hadde fått luft, så kunne politiet vurdert hva som skulle skje med foreldre og dyreeiere. Så ja alle sammen, ta en ektra kikk inn i bilene som er parkert i varmen!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #13 Skrevet 25. juni 2009 Faren for null sympati fra meg ivertfall...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #14 Skrevet 25. juni 2009 Er det virkelig bare meg som synes ufattelig synd på faren her? Tenk for et helvetes mareritt han går gjennom nå. Hadde det vært meg hadde jeg tatt mitt eget liv. Helt ærlig. Vi er bare mennesker og vi aner ikke hva som har gått gjennom hans hode. Kanskje han ikke pleier å levere i barnehagen, kanskje han var stressa og ikke hadde sovet. En jævelig ting og gjøre, men mennesker feiler.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #15 Skrevet 25. juni 2009 Han får null, nada, nis sympati fra meg. Hvordan kan man glemme barnet sitt? Hvordan klarer han å ikke se datteren sin når han selv går ut å låser bilen? Nei, han fortjener sin straff.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #16 Skrevet 25. juni 2009 akuratt det over her blir nok en endeløs debatt akuratt derfor vi mennesker må hjelpe hverandre med at sånnt ikke må skje !
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #17 Skrevet 25. juni 2009 Du må eie null empati og leve i en liten bobble viss du tror at en streng fengselstraff kan forbedre denne situasjonen. Stefaren til han Alexander får null sympati av meg, han fortjener livstid, men dette blir en helt annen slags type tragedie
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #18 Skrevet 25. juni 2009 Streng fengselsstraff? Han fortjener sin straff skriver jeg! Og det gjør han, for dette går ikke ann!!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #19 Skrevet 25. juni 2009 Så het han Christoffer og ikke Alexander...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #20 Skrevet 25. juni 2009 tenk på det : hadde det bare vært en hvilken som helst annen dag dette hadde skjedd på !! Da hadde nok ikke babyen dødd av heteslag, bare hatt en veldig trist dag i bilen selvfølgelig.. syns det forferdelig...man kan jo begynne å lure på hvor ofte barn blir glemt igjen i bilen.. for det er jo bare når de har dødd at man hører om det.. ?!
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 25. juni 2009 #21 Skrevet 25. juni 2009 Så grusomt tragisk. Gråt så tårene trillet når jeg hørte det...stakkars lille jente. Skjedde ikke dette i Frankrike i fjor også? Det er absolutt INGEN god unnskyldning for å glemme barnet sitt!!!!!! De foreldrene burde ikke hatt barn. grrrrr...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #22 Skrevet 25. juni 2009 Skjønner ikke at han ikke så hun når han låste bilen...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #24 Skrevet 25. juni 2009 Blir så forbanna. Var en fransk lege (!) som gjorde det samme, glemte sønnen sin i bilen og gikk på jobb - gutten døde. Faren trenger nok ikke straff, han er straffet nok ved å miste sitt barn. Men jeg som mor kunne aldri tilgi dette, denne mannen kunne jeg ikke tåle å se igjen.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #25 Skrevet 25. juni 2009 Har ikke vært i hans sko, så jeg setter meg ikke til doms. Vet ikka hva som skjedde eller forgikk. Kanskje hadde han et drypp? Kanskje er det en forklaring som vi ikke vet? Hvem vet...En tragedie er det virkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå