Gå til innhold

Pakkis faen!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner jeg blir skikkelig fortvilet av personer som deg HI. At det går an å være så fordomsfull og sneversynt. Forstår at selve saken gjør deg sint, men vær så snill å spar oss som ikke dømmer mennesker utifra hvilket land de kommer fra, for slike unødvendige og sårende overskrifter! Det gjelder forøvrig også alle dere andre som sitter med hode langt oppi ræva mens dere ivrig pøser på med rasistiske innlegg.

Mange Frp velgere på denne tråden kan jeg tenke meg;)

Skrevet

Ikke sant. Kanskje litt greit og vite hva du uttaler deg om før du snakker? Har fått flere kommentarer fra de stakkars eldre der de sier; "Har vi havnet i pakistan? De forstår ikke hva jeg sier"

Er dette en ren Thai avdeling?"

Og tro meg, de er der kun for å tjene penger, ikke noe ellers! For de ofrer ikke en eneste ting for de gamle! Penger, penger og penger.

Ellers sitter de på ræva!

Skrevet

Det tror jeg ikke på. Ser for meg bortskjemte norske fjols som bare syter og klager over alt.

Hvorfor skulle ikke de gamle takle de som jobber der?

Skrevet

Enig med mange andre her, send pakket hjem! På jobben min har vi mange flotte utlendinger. En av dem jobber døgnet rundt, omtrent. Fra seks om morgenen til elleve på kvelden mange dager, og helg ser han langt etter. Jobber som en helt, gjør alt riktig og lærer stadig bedre norsk.

Han har familie i hjemlandet, en toåring han ikke har sett annet enn på bilder og fire andre barn! Sånne som han får ikke familiegjenforening, fordi han jobber for lite (!!!)

Men sånt annet pakk som bare gjør faen! De tar vi imot med åpne armer!

Skrevet

Fordomsfull? Er det ikke lov å mene det man mener om folk som ikke bidrar med noe? Som kun er ute etter bråk og faenskap? Da får du la vær å lese da vet du, om det er så sårende.

Skrevet

Nei, du får jo tro hva du vil. Men slik er det. Hvorfor de gamle ikke skulle takle de? Har du i det hele tatt lest hva jeg skrev over her? Med misforståelser av wc besøk, eggedosis som saus, osv?

Skrevet

Det er ikke meg det er sårende for. Men de rederlige menneskene som kommer til norge i håp om et bedre liv, som aldri har gjort en nordmann en dritt. De som gjør sitt beste for å passe inn i et fremmed land og som støtt og stadig får seg et ufortjent slag i ansiktet av mennesker som deg! Det er du som skulle vært sendt ut av landet;)

Skrevet

Nå er det jo slik at ære betyr veldig mye for mange utlendinger. De tåler ofte fint lite og beskytter sin "ære" mange ganger med vold. De er redde for å tape ansikt.

Hadde det ikke vært bedre om vi kunne hjelpe dem i DERES hjemland? Hjelpe dem til å kunne hjelpe seg selv?

Skrevet

Det er ikke så rart at folk begynner å reagere, når det er så mye tull med mange av de. Selvfølgelig er det flotte mennesker der og, men det snakkes her om de som IKKE er det.

Les innleggene, så slipper man å stå på repeat!

Skrevet

Norge sender uskyldige barn ut av landet, men beholder idioter som bare er ute etter bråk. Jeg skjønner ikke hva det er norge holde på med. Er dem mer verdiful for det norske samfunnet, enn små uskyldige barn som virkelig fortjener å bli i landet?

Skrevet

Hadde det ikke vært bedre å hjelpe de her i landet som lider? Så kan man sende penger nedover om det er noe til overs?

Skrevet

Det er jo akkurat det som ikke blir gjort. Nå snakker jeg ikke til dem som klarer å ordlegge seg skikkelig og har noe fornuftig å si, men til dem som enten ikke har ordforåd eller intelligens til å få frem hva det egentlig snakkes om. Helt forståelig at man vil ha kriminelle invandrere ut av landet, men da burde det gjerne heller stå det i overskriften? "Pakkis faen" signaliserer ikke helt det samme budskapet, eller?

Skrevet

Guuud jeg blir så lei av debatter som denne!!!

Folk sier jo det samme om og om igjenn!!

Zzzzzz Zzzzzz....

jaaadaaa..jeg vet jeg kan la være å lese om det plager meg så..

Jeg er bare litt nyskjerrig på om det er mere enn 3-4 stk her inne som har noe litt mere reflektert å komme med..

Men jeg burde jo lære å ikke kaste bort tia mi ;)

Skrevet

Godt sagt TjukkeBolla! Jeg vet at det er nytteløst, men klarer bare ikke la vær å bli litt revet med. Det sjokkerer meg like mye hver gang noen klarer å presse ut av seg noe i "Pakkis faen" kategorien, men det burde jo ikke være særlig sjokkerende. Det finnes maange Frp velgere. *Grøss*

Skrevet

For å si det sånn har jeg selv sterke meninger når det kommer til Norges håndtering av kriminalitet blandt utlendinger.

Men det pisset HI kommer med her blir bare altfor dumt!!

Nei det er lett å la seg rive med ;)

Skrevet

Hvorfor gidder dere bruke tid og energi på å skrive i denne tråden om den er så tragisk da? Kan jo ikke annet enn å le.

Skrevet

Hvis du ser litt lengre opp,så har jeg allerede svart på det!

Ikke det at noen har spurt før deg,men fordi jeg skjønnte noen kom til å si det..Som alltid :)

Er jo en smule patetiskt da at det er mulig å være så forutsigbar :)

Skrevet

Er enig med hi jeg. I hvert eneste innlegg er det mørtinger med. Slår aldri feil.

Skrevet

For all del, jeg synes også at folk som nettopp har kommet til landet bør utvises dersom de begår alvorlige brudd på norsk lov. Men det er noe helt annet enn å automatisk gå ut ifra at en person med mørk hud ikke er norsk, eller forsåvidt at han med lys hud er det. Det er også utrolig at det finnes folk den dag i dag som tror at hudfarge har noe å si for intelligens. Det er jo en smule utdatert og for lengst tilbakevist, men det hjelper kanskje din selvtillit HI å tro du er smart bare fordi du er lys i huden?

Skrevet

Det er vel ingen her som snakker om hudfarge og intelligens.

Man er ikke 100% norsk om man er mørk i huden.

En geit født i en kubinge er da ikke en ku.

Skrevet

He he he, den er jeg enig i. I Norge så blir man ikke født brun så vidt jeg vet. Da er man adoptert, far eller mor er mørkhudet, man har fått norsk statsborgerskap. Men, man er ikke 100% Norsk.

Skrevet

Er det ingen her som snakker om hudfarge??? Er du helt sikker på det?? Jaja... :)

Skrevet

Du er med :) Hudfarge OG intelligens!!!! Det er ikke det som er tema her... huff. Hudfarge? ja. Intelligens? nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...