Gå til innhold

Pakkis faen!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at det er Pakistanere og ikke nordmenn?

Skrevet

Ja ikke sant.. Hvordan i all verden VET du det??

Skrevet

Hun mener vel mørke da.. de er jo hakke tullat i hue alle sammen.. hver bidige gang det er noe dritt på nyhetene, er det svarte innvolvert..

Skrevet

Åsså si at han var pakistaner,men han LYSE (om han var med på det)????? Nei politiet hadde vist J**** lite å gjøre den dagen.. Så de bare tok en random "lysing" for å jevne det ut liksom! For hva er oddsen for at han kunne vært med på det!

Skrevet

Hva er det du babler om 17.37?

Skrevet

Signerer hi her jeg. Dritt lei alle de svarte trynene overalt.

Skrevet

Det er en ting jeg stusser på. Hvorfor kan ikke Norge ta ansvar for de som er norske, fra bunnen av. Eldre, osv, men nei, de drar inn asylsøkere i hue og i ræva og sender penger rundt overalt. Mens norske gamle sitter hjemme å lider ræva ta seg.

Bra Norge!! Bra!

Skrevet

Nei det ble vel litt for avansert..beklager :)

Skrevet

Avansert; langt ifra. Rotete; Eh ja!

Skrevet

Prøv en gang til da... Les hivedinnlegget en gang til,så setter du mitt litt på spissen og blander litt ironi inn.. Kansje du forstår :)

Skrevet

emmm ja vel hva i allverden ?? det går da ikke ann å dømme alle selv om en gjør noe dumt? jeg er enig i at norge prioriterer noen ganger feil.. men det går da ikke ann å være så fordomsfull... ? eller jo det vet jeg jo at mange er her inne... alt som er litt er jo fy fy.. nei ta dere sammen.

Skrevet

bra sagt, Tjukkebolla<3!

lo så tårene trillet!!!!!!

Skrevet

Signerer denne så til de grader. Her sitter barn uten bhg plass pga økonomiske problemer, sykehus og sykehjemsplasser står tomme pga manglende penger. Men å fylle opp snart hele Norge med invandrere, og sende masse penger til u-hjelp der kun litt av summen kommer fram, det har vi råd til. Galskap!

Ta vare på barn, eldre og ellers alle andre som trenger det her hjemme!

Skrevet

Har vi ingen ting vi skulle ha sagt når det gjelder innvandring?

Flott med flinke arbeidende innvandrere, men kan godt forstå frustrasjon over de som ikke er slik.

Skulle tro de kanskje skulle være mer takknemlig?

Dette er en evig debatt!

Skrevet

Ikke så vanskelig å gjette hva du stemmer....

Og jeg skjønte utmerket hva tjukkebolla mente

Skrevet

Er nesten litt redd for å være ute etter mørket jeg! Spesielt i Oslo! Der høres det helt vilt ut! Er det virkelig så skummelt som jeg har fått inntrykk av, hva sier dere som bor i Oslo?

Har ikke innvandrere prøvetid når de er her da? Sku vært en sånn ordning værtfall. Så ble de som ikke "egnet" seg send ut igjen.

Hvis de synes det er for strengt så kan de reise et annet sted vel.

Skrevet

Hvorfor legger du ut dette på anonymforum? Tør du ikke å stå for det du VIRKELIG mener om mørkhuda mennesker?

Du må jo være et jevlig menneske som klarer å slå alle over en kam ..

og orda du bruker er jo sikkert like ekle som deg selv.

Tenk på alle de norske eller generelt europeiske pedofile....kvinnemishandlere.....tenk på alle mordene som er blitt begått av nordmenn... tenk på alle polakkene som har døde pga nordmenns grådige handlinger???? Hmmmmm for du som skriver dette innlegget er jo et såååå my bedre menneske enn alle de mørkhuda menneskene som lever i Norge :/

Jaa du kan jo umulig ta feil når du har ei hvit fitte ......

Skrevet

Ok med de som jobber, og gjør en innsats, som integrerer seg, men det er søren meg mange som ikke bryr seg en dritt. Skal ha, ha og atter ha. Ikke jobbe, ikke lære seg språket, bare græbbe til seg penger. Slike mennesker gjør meg kvalm. Og jeg synes det er pussig at hver bidige kveld det er noe dritt på nyhetene, så er jammen de utlendingene innblandet, omtrent hver gang.

Skrevet

Hadde de nå bare blitt kasta ut om de gjorde noe kriminelt, så hadde jeg vært fornøyd, men slik er det dessverre ikke. De Norske fengslene er overfylt med innvandrere. Her i Norge får man jo latterlige straffer uansett hva man gjør.

Skrevet

Lurer på hvem som skal passe alle gamlingene vi har i Norge og vaske rundt om hvis ikke ikke tok mot innvandrere..?

Ikke de finefine norske jentene i alle fall... De lever heller på OS, kontantstøtte og Gud vet hva.

Skrevet

Ikke en kjeft som gjenkjenner meg om jeg bruker nicket mitt, for det har jeg til dags dato aldri brukt. Anonym debatten, forstår du hva det betyr?!

Jeg står for hva jeg mener jo. Og jeg tolererer ikke de som faen ikke burde vært her. Har jeg sagt at alle de hvite eller europeiske er sååååå ordentlige mennesker? Kan du si meg hvor jeg har skrevet det?

Jeg er et bedre menneske enn de som stjeler, lynsjer, lyver, ja generelt holder på med kriminalitet. Det er det jeg snakker om her, men du har jo ikke skjønt det ser det ut som. He he

Skrevet

Det er bare pakkiser og utlendinger som hisser seg opp på den måten. Dem gjør hva som helst for å få en grunn til å sloss og drive med vold. Og dem bryr seg det fille om hvem de sloss mot, eller terroriserer.

Skrevet

Ja, du ser jo ut til og vite hva du snakker om? Jobber du i helsevesenet selv? Det gjør nemlig jeg, og det er mer enn nok utlendinger der, som såvidt forstår språket. Hvordan tror du det føles for en gammel krok?

De serverer eggedosis på julemiddagen fordi de tror det er saus, henter kaffe når pasientene spør etter saft, legger de når de ber om å få gå på wc. Det er galskap!! Og ikke minst uverdig!

Hadde de prioritert pengene her hjemme, kunne de satt opp lønningene, og da hadde folk giddi å jobbet i helsevesenet og ikke "gratis" som vi omtrent gjør i dag!

Skrevet

Takk for at noen forstår hva jeg mener :)

Noen gang blir jeg litt usikker på om det er noen som har evne til å forstå i det hele tatt!

Greit at det er mange utlendinger innblandet i kriminaliteten som pågår i Norge. Men den diskusjonen har man vel hatt nok mange ganger!

Nå var det da denne saken det var snakk om.. Der HI har bestemt seg for at dette er snakk om en pakkis,som hun så fint kaller det,og at den "lyse" personen i bildet (ja hvis dette mennesket da ER innblandet) burde sitte inne på livstid!

Det jo tydelig at det er en person med mye viten som har skrevet dette innlegget..

Så hva med at folk prøver å holde seg til det som det er snakk i DENNE saken,og heller lager eget innlegg om de har noe på hjertet :)

Kansje legge det på en annen side da så man kan ha en samtale uten å måtte forholde seg til 17 forskjellige anonyme på "tøffitrynet-tabletter"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...