Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #26 Skrevet 23. juni 2009 23.06; Har du små barn siden du presterer å skrive noe så inkompetent?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #27 Skrevet 23. juni 2009 Ja, men det er faktisk det dummeste spørsmålet jeg har sett her inne. Lurer på hvordan det skal gå med verden jeg når folk lurer på hva de skal gjøre hvis de ikke har våtservietter. Hilsen skikkelig skremt!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #28 Skrevet 23. juni 2009 Hva er det dummeste spørsmålet du har sett? Jeg har ikke stillt noe spørsmål. Mener du hi?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #30 Skrevet 23. juni 2009 Vel nå har det vært påvist hormonforstyrrende stoffer i våtservietter. For min del holder jeg meg unna fordi lille har så sensitiv hud, fordi kluter tar bæsjen bedre med mindre gris og ikke etterlatersånn ekkel film på rumpen. Kjenner foresten en som var litt hygienefrik og vasket seg nedentil etter toalettbesøk med barnets våtservietter. Hun fikk alle soppinfeksjoners oldemor, tok lang tid og en drøss med behandlinger før den ble borte.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #31 Skrevet 23. juni 2009 Bruker engangspapirkluter (Libero eller Euroshopper) og vann til daglig bruk, og har Extra (?) våtservietter i stellebagen til bruk på reise eller lignende. Eldstemann tålte ikke Natusan sine våtservietter, ble skikkelig rød og sår stakkars. Men noen tåler dem jo bedre enn andre, kommer vel an på huden til hvert enkelt barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå