Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var vi på UL for andre gang, er 9+6, men der var det nå et alt for lite foster der hjertet ikke lenger banket. Det har dødd i løpet av de to ukene siden forrige UL.

Imorgen blir det utskrapning på Ullevål, og så begynner prosessen med å absorbere, prosessere, og akseptere det som har skjedd. I tillegg fikk jeg med en rekvisisjon der det var krysset av på "habituell abort", så da havnet jeg jammen i den kategorien også.

Ønsker dere andre lykke til! Håper det blir mange spirer og voksende mager her inne de neste månedene, det unner jeg dere alle av hele mitt hjerte :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei uff så leit da=( skikkelig kjipt å høre=(((((

håper det går bra med deg, slapp av nå etter alt og nyt sommeren..

*klemmer*

Skrevet

Neeeeeeeeeeeeeei, dette ville jeg absolutt IKKE lese, MK73 :-((((( dette var trist å lese må jeg si...

Finner ingen ord som kan trøste i en slik stund, men jeg vil sende deg bøttevis av varme klemmer og ønsker deg all mulig lykke i fremtiden.

Skrevet

Dette var utrolig trist å lese. Helt forferdelig at dere har mistet ennå en gang. Ta godt vare på hverandre.

Klem fra Chaiemae

Skrevet

det var hjeteskjærende...skikkelig kjipt....og så urettferdig...Først blir man verdens lykkeligste og så "bang" skikkelig nedtur...

Stor trøsteklem fra meg...

Skrevet

Det var utrolig vondt og trist å lese... Jeg føler inderlig med deg.... Varm klem til deg fra meg!

Skrevet

Hærregud,,,no fikk æ frysninga over heile mæ.

Nåkkå så forferdeli!!!.

Dåkk må ta godt vare på hverandre. Herre gangen ha dåkk virkeli fortjent att det sku gå bra.

Æ veit ikke ka æ ska si æ nei,,,,men mine tanka e hos dåkk.

mang klæmma fra mæ

Skrevet

Åneeeei, så forferdelig trist!!!! Dette var skikkelig forjæ...lig! Huff, vet ikke helt hva jeg skal si, kan bare sende massevis av varme klemmer og gode tanker. Ta vare på hverandre og bearbeid sorgen, og ikke glem å glede dere over den lille dere allerede har, og som trenger mamma'n og pappa'n sin like mye som før. Håper dere kommer helskinnet igjennom dette også. Masse, masse lykke til!!!

Skrevet

Kjære deg, føler virkelig med deg. For en forferdelig beskjed å få , det var sikkert helt uventet for du har vel ikke hatt blødninger?

Jeg har selv hatt 2 sa og 1 kjemisk siden oktober, synes det er så mange av oss her inne som opplever dette desverre. Kan jeg spørre deg om du gikk på noe blodfortynnende?Hvilke klinikk hører du til igjen?

Jeg mistet selv for en uke siden, hadde noen tunge dager, men hadde bare kommet til uke 6 mye verre for deg som har gått så mange uker.Har du vært i kontakt med Hausken? Var dette din 3 sa? Mange klemmer og gode ønsker for deg og din kjære.

Skrevet

forferdelig trist å høre. Det må ha vært et sjokk når alt så bra ut for noen uker siden... Føler med dere.

Skrevet

Å, nei og nei... :( Det var veldig trist å lese... Vet ikke hva jeg skal si. Håper at dere får god hjelp og oppfølging, det må være hardt for dere...

Skrevet

Nei går det vikelig ann, hjerte mitt gråter for dere:(

Håper dere får god oppfølging sånn at dere kan gå hele veien en gang når dere har fått dette på avstand!!

Stor trøste klem og varme tanker til dere!!

Skrevet

åå neiii!!

det var bare helt tragisk å lese...kjære deg...dette skulle bare ikke vært lov:(

føler sånn med deg skal du vite..god god klem til deg håper du har masse støtte rundt deg...tenker på deg...

Skrevet

Det er vanskelig å komme med kloke ord når slike ting skjer. Vil allikevel sende deg en stor trøsteklem og si at det gjorde vondt i hjerte å høre at det gikk galt for deg denne gangen også. Du har virkelig vært gjennom nok nå.

Det er mange her inne som tenker på deg og som ønsker deg alt godt videre.

Skrevet

Nei og nei og neeei.

Huff, synes virkelig synd på deg nå. Skal jammen ikke være enkelt.

Ord blir så fattige. Sender over mange varme klemmer og tanker..

Ta vare på deg selv

Skrevet

Har ikke ord,vennen...tenker masse på deg. Varme klemmer-

Skrevet

Herregud... livet er virkelig urettferdig noen ganger! Hvordan skal man klare å forstå meningen med at alt gåt imot en hver gang?? Jeg skjønner at ingen ting kan trøste, du må bare ta tiden til hjelp. Jeg var gravid samtidig med deg sist gang før jul, og kjenner igjen følelsen av maktesløshet som du helt sikkert sliter med nå - atter en gang. Jammen mange berg og daler i dette gamet her! Mange gode tanker til dere iallefall :)

Skrevet

Nei, nei og atter nei... Dette er pokker meg så urettferdig.

Har fulgt med deg siden du var gravid sist og hadde så vondt av deg da det gikk galt i fjor. Var så glad på deres vegne at det så ut til å ordne seg nå...

Håper virkelig at dere blir skikkelig godt tatt vare på på sykehuset nå, de må da vel kunne finne ut hvorfor dette skjer???

Masse gode tanker og klemmer til dere. Ønsker dere styrke i tiden som kommer.

Skrevet

Veldig trist å høre at du har mistet igjen:( Livet er virkelig ikke rettferdig!! Føler med deg..

Skrevet

Så trist at du mistet igjen. Må være helt forferdelig å miste så mange ganger!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Uff så trist!

Ord blir liksom så fattige i en sådan stund :-(

Sender over en klæm jeg.

Skrevet

Kjære MK,

dette var forferdelige nyheter. Føler med deg.

God klem

Skrevet

Hufff..... har vært der selv så vet hvor j... du har det nå. Pass på deg selv videre.

Skrevet

Kjære MK73

Det var fryktelig trist, det fallt en tåre på din og mannen din sine vegne nå. Jeg har unnet deg den spiren så inderlig.

Skrevet

uff, dette var skikkelig trist å lese. Føler med dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...